Урок на тему "Права, які необхідно знати кожному"

Про матеріал
Складною проблемою сучасного людства є права дітей, оскільки, на жаль, життя, здоров'я, навчання, щастя дітей всього світу поки що недостатньо захищені.
Перегляд файлу

imageimageпро права Дитнни

                                                                Тема. Нрава,          необхт,тно знати кожному

Коннешџя про нрава дитинн

стандартами озннйомити прав люлини: учн\в Лек.тарпшею з мпкнаро:чнямиправ дитини. Конвенц'ею ООН про права

Продовжити формунання правових знань пжо.ляра. виховання громадянських рис i переконань. дотримання .jak0HiB Украјни.

«Правове дерево» уроку.

*    За якими законами живе YkpaiHa?

*    Де i коли була прийнята Конститущя нашт держави? imageслова ми запам'ятали?

(Конститущю H0Tpi6H0 вчити, за fi законами жити).

З. image навчально\ image теми i завдань Уроку.

Послухайтр уважно image уроку i яку тему ми будемо вивчати.

image— це просто

Оголошення BCix прав.

С права й звичайно, Треба, щобусяк [х знав.

        Отже, сьоТдн1 на            ми будемо говорити з вами про права дней.

         Якщо ми з вами будемо                      працювати на урощ,          на нашому дерет

зацттугь       i вони перетворяться на «Правове дерево». Монолог учителя.

— Складною проблемою сучасното людства е права оскгльки, на жаль, життя, здоров'я, навчання, шастя всьотхэ CBiTY поки що недостатньо 3aXiIIIWHi. Про це батато пишуть i творять, але нещасних не зменшуеться. image 250 млн. ;џтей у CBiTi живе за рахунок важко1 npaui, жебрацтва, пограбувань. Поширюеться

image

В YkpaiHi з'явинся новий тип дитини втдвтд.У'ЮТЬ ШКОЛУ, а проживають на вулит. У багатьох з них проблемн1 або

До яких це може привнести все люлсгно, Украшу зокрема? Що мае робити держава для 3an06ir•aHH$' такому становищу?

                                                       TTik51YBaTHc5T про д'тей, бо                           — це •ti майбугне).

4. Робота над новым MaTepiaJT0M.

а. Робота над правовыми документами.

_ роки i HaIAJ!06piH1i люди боролись за самотужки. 1. HapeIIITi, у 1924 ВОНИ вперше в Mi(Ti imageде прийняли перший документ про потреби — Декларащю прав люлини.

imageпротолошення основних гтринцигт'в. а також документ в якому

image— упродовж ХХ столйтя було прийнято ряд спрямованих на захисг дАтей, дитинства;

imageimage                  ООН —                                                                                                                  150 kpaiH свй•у;

imageзакони за згодою держав i намагаеться контролювати ix дотримання, стежити за безпекою у CBiTi i не допускати уважно,      правових image було прийнято, [1106 виробити та вдосконалити права дитини.

              1924pik — перша                       прав дитини.

             1959 —                       прав дитини.

             1982 —                     ООН про права дитини.

Зазначимо, що права, в ООН, набувають сили лише в тих державах, цю i зобов'язалися й виконувати. Нажаль, е кра\ни, в яких права дитини порушуються.

Наша ж держава прагне, щоб у й юних громадян було щасливе дитинство. У

1991 Укратна image ООН про права дитини та зобов'язалась виконувати:

1991 — прийнято Закон Укратни про ocBiTY.

             1996 — прийнято                         Укра1ни

              2001 — прийнято Закон                 «Про охорону дитинства».

              imageдокументи                    у нашому правовому куточку.

image

    image         б). Ознайомлення з правами               зтАдно з

image Об'еднаних                     (за допомогою

— Вчити ми

Бо знання yciM

Знають це BCi люди в CBiTi, Знають цеimage

Кожна дитина мае право на освтту.

— Щоб не навчатися, Право мають

Добре харчуватися.

Bci      мають право на належне i здорове харчування. imageКоли в дитини шось болить —

29

                          TepT1iTH              негоже,

До    ih      сходить BiH допоможе.

Bci мають право на Медичне обслуговування. — Дитина мае право внрости красивою, Розумною, здоровою, щаслиною.

Для цього, хочу вам сказати,

Вона повинна

               Bci         мають право на в\дпочинок i

image

              — В                  ми можемо прочитати.

                   Що         мають право працювати,

Якщо для цього Bik у них доречний imageу 6aTbkiB немас заперечень.

Жодна дитина не повинна бути вимушеною до npargi. — Дитина кожна — це мала icT0Ta. ti права не можна зневажати,

А навпаки image дбати imageусього злого захищати.

image— Десь у CBiTi свищуть imageдо школи не

Ми

Bcix

Жодна дитина не повинна бути жертвою насильства абоimage

— Дитина — маленьке

                  Йому          любов дарувати,

А

Воно не повинно страждати.

Жодна дитина не повинна бути об'екгом сексуальних домагань.

image— Держава наша

Книжок

Щоб

Змогла дитина з них узяти. imageмають право наimage

— Дитина кожна мае право Свою власну думку мати, А держава imageii завжди поважати.

imageможуть виражати сво\         думки. — Дитина культурним життям мае жити, Свободою й честю своею дорожити.

Bipy своюimage

Право таке повинна держава надати.

мають право на свободу c0BicTi, думки, peJIiI'ii.

— Хай pi3Hi в           i i мова, i pi3Hi думки,

Право у них е ycix однакове — Бути — не навпаки.

       Bci      piBHi в правах.

30

imageЯкшо дитина ско\ла помилку через це потрапила за грати, Увату       надати 1й велику, А не одразу за rpiXH карати.

       особлива турбота             тио перебувають у image з законом.

imageНе важливо, де живе дитина.

Де ii оселя чи кра\на,

Про i7i права держава мае дбати 1 imageзахитцати.

Особлива турбота д'тям •image

— На жаль, е багато у kpaiHi imageяким треба дати

Найкращу турботу i посмйнки щирј,

           Як                      треба 1х поважати.

Особлива турбота    — — Дитина кожна мае право,

[Цоб i Hei тато був i мама.

Про тих, у кого ix немае, Держава наша дбати мае. Особлива турбота           без

      в) Робота з                         до казок.

На до казок «[васик — Телесик», «Котик i        «Коза дереза».

-                        Чи здогадалися ви,    чому у нас на до казки «1васик — Телесию»?

Хто розучив казкового хлопчика Телесика з батьками? Хто Телесику повернутись до 6aTbkiB?

     А це                   до яко\ казки?... («Котик i image

-                        Хто розлучив Котика i

-                        imageНа вашу думку чому   потрапив в халепу? image Як його врятував Котик?

imageправа були порушен)?

-                        З казки цей лист, який image до нашого класу «Я Зайчисько, я маленький, хатку мав c06i гарненьку, та прийшла коза рогата, i нема у

imageмене хати. Ой, image мот права ви

imageправа були порушет?

             г) Робота в парах. А тепер допоможемо,       нашому дереву p03kBiTHYTH.

image     Завдання. image права дитини, про      б ви

Заповнеш imageдо «Правового дерева».

Отже, ми переконалися, що знати CB0i права дуже важливо. Цьому навчае нас imageТрини Жиленко:

Дитя мое, права дитиниimage

Ти мусиш вивчитиimage

Це так noTpi6H0, так важливо

Напевне знати в

Коли з тобою справедливо Вчиняють, а коли i Hi

31

Тож прочитай, завчи напам'ять Порадь i друзям прочитають. Хай прочитають тато й мама Закони BCiM noTpi6H0 знать! Будь добрим сином чи дочкою,

Поганим вчинком не зганьби

Ти роду власногоimage

Люби свою стм'ю i школу, Свою Укра\ну люби!

5.                   уроку.

               В якому                                        ocr10BHi принципи прав дитини.

В якому poui наша держава пцписала Конвеншю про правя дитини. права дитини BCi запам•ятали? Дякую за роботу.

32

pdf
Додав(-ла)
Kulenych-Golubowich Evgenua
Додано
23 березня 2021
Переглядів
359
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку