Тема: Подорож до країни Англії. Привітання та знайомство
Мета: ознайомити дітей з правилами поведінки під час занять у ПЗ;навчити дітей вітатися (Hello) та називати своє ім’я (I am…)англійською мовою;ввести лексичні одиниці «Happy/Sad»; розвивати увагу, пам'ять , посидючість, вміння слухати; виховувати інтерес до навчання.
Хід заняття
І. Організаційний етап
1. Привітання (введення лексичної одиниці «Hello»)
2.Ознайомити дітей з правилами поведінки під час занять
3.Артикуляційна гімнастика «Казка про язичок»
ІІ. Основний етап
4.Знайомство з дітьми (введення лексичної конструкції «What is your name? I am Tanya)
5.Гра з м’ячиком «Назви своє ім’я»
6. Ведення Yes/ No
Вчитель задає дітям по черзі питання (Твоє ім’я Таня?) Діти відповідають,використовуючи Yes/ No.
7.Подорож до країни «England»
Зараз ми з вами відправимося у подорож до країни «England», де будемо вчитися говорити англійською мовою. Полетимо на літачках . Приготували посмішки, розправили крила (діти імітують політ літака) і полетіли….
Ось ми і прибули у країну «England». Давайте привітаємося англ. мовою ,як ми віталися на початку заняття . Діти різною інтонацією промовляють Hello.
8.Введення лексичного матеріалу «Happy/Sad»
Ой, подивіться , хтось залишив нам листа
(У листі написано, що є така країна, де живуть дуже веселі люди. Називається ця країна «Happy». Але у країні біда. Зла чаклунка зачарувала країну. Люди перестали посміхатися, навіть сонце не світило. І країна стала називатися «Sad». Необхідно зняти чари чаклунки, виконавши декілька завдань)
Завдання 1.Фізкультхвилинка «If you happy…»
Завдання 2.Вивчити пісню ««Hello»
Завдання 3.Дид. гра «Магічний квадрат»
|
|
|
|
Завдання 4. Намалюй себе і опиши свій настрій , використовуючи вираз
I am happy/ I am sad
ІІІ. Заключна частина
Нам час вертатися додому. Розправили крила літачків та полетіли…
The lesson is over. Good- bye!