Урок на тему: Рівняння. Основна властивість рівняння

Про матеріал
повторити та узагальнити знання учнів про зміст поняття «рівняння» ,властивості рівняння і способи розв'язання рівнянь; розвивати пам'ять, логічне мислення; виховувати прагнення до знань.
Перегляд файлу

Тема. Рівняння. Основна властивість рівняння

 

Мета: повторити та узагальнити знання учнів про зміст поняття «рівняння» ,властивості рівняння і способи розв'язання рівнянь; розвивати пам'ять, логічне мислення; виховувати прагнення до знань.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Хід уроку

I. Організаційний момент

 

II. Актуалізація опорних знань

Усні вправи:

  1. Обчисліть:

345+786

567-459

23,6+27,4

45,5-56,8

5,2*8,5

5,6:0,2

2.   Використовуючи  правила, розв'яжіть рівняння:
а) х - 3,3 = -2,7;         

б) х + 3,3 = -2,7;                 

в) х · (-3,3) = -2,7;

г) х : (-3,3) = -2,7;      

д) -3,3 : х = -2,7;                 

е) -3,3 - х = -2,7;

3.   Спростіть вираз:

a) -5a - 3a + 5b - 7b;

б) 6х - 5у –6 х – 7у;

в) 7х - (7х - 7);

г) –(х + 5) + (х - 2);

д) -4(2а - 3);

ж) -0,1(-5а - 0,5).

 

III.  Повторення та систематизація знань

Гра «Мікрофон»:учні задають один одному запитання по темі «Рівняння» (наприклад :

·   що називається рівнянням ? (рівність, в якій є невідоме число);

·   що є коренем рівняння? (значення змінної, яке перетворює рівняння на правильну рівність);

·   що означає «розв'язати рівняння»? (знайти всі корені або довести, що їх немає)).

ІV. Формування знань. Вироблення вмінь

Усні вправи

1.   Чи правильно виконано перенесення доданків з однієї частини в іншу в рівнянні: -7х - 3 = х + 11?

а) -7х – 3 – х – 11 = 0;

б) -7х + х = 11 - 3;

в) -7х - х = -11 + 3;

г) -7х – х = 11 + 3.

2.   Поясніть кожний крок розв'язування рівняння:

5х - 14 = 3х;  5х - 3х = 14; 2х = 14; х = 14 : 2; х = 7.

 

Письмові вправи

№852,854,855,861,866. 

V. Підсумки уроку

-Сформулюйте правило переносу доданків з однієї частини рівняння в іншу.

- Які рівняння називаються рівносильними?

-Як знайти невідомий множник ?

-Як знайти невідомий доданок ?

-Як-Як знайти невідомий дільник ?

 знайти невідоме  ділене ?

VI. Домашнє завдання:

Вивчити параграф 23, розв'язати №853,862.

 

docx
Додано
4 квітня 2020
Переглядів
437
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку