Урок на тему "Роль інформації в житті людини. Дії з інформацією".

Про матеріал
Мета уроку: сформувати уявлення про роль інформації в житті людини; розвивати пам'ять, увагу, логічне мислення, навички самостійної роботи на комп'ютері.
Перегляд файлу

Інформатика 3 клас

Тема «Роль інформації в житті людини. Дії з інформацією»

Мета. Сформувати уявлення про роль інформації в житті людини; розвивати пам’ять, увагу , мовлення, словниковий запас, логічне мислення; навички самостійної роботи на комп’ютері; формувати вміння робити висновки, узагальнювати, міркувати; виховувати відповідальність, самостійність, зацікавленість інформатикою; формувати вміння слухати співрозмовника; виховувати повагу до думки інших.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь і навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, навчальна презентація, шість цеглинок.

Хід уроку

I.Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань

Дайте загальну назву таким поняттям:

Вітер, дощ , сніг, град, веселка, іній ( явища природи)

Картина , фото, ескіз, , креслення (графічні зображення)

Клавіатура, мишка, мікрофон, сканер, веб-камера (пристрої введення)

Стаття в газеті, розповідь учителя, прогноз  погоди, розклад руху поїздів (інформація)

III.Мотивація навчальної діяльності

Гра «Добери слово» (Шість цеглинок)

Персональний (комп’ютер)-червона цеглинка.

Жорсткий (диск)-жовта цеглинка.

Плоский (монітор)-зелена цеглинка.

Кольоровий (принтер)-синя цеглинка.

IV.Вивчення нового матеріалу

Кожного дня люди все більше дізнаються про навколишній світ. Наприклад, коли читають книжку, спілкуються з товаришами, слухають розповідь,  дивляться новини по телевізору ,таким чином люди отримують  різну інформацію.

Інформація – це новини, нові відомості про світ, що нас оточує  п ро явища , які відбуваються в ньому,  нові знання. Інформацію можна запам’ятати,  записати і передати.

 Інформація передається за допомогою повідомлень.

Повідомлення – це дані, що підлягають передаванню.

Інформацію з навколишнього світу людина отримує за допомогою органів чуття.  Це : вуха, очі, ніс, язик, шкіра.(Слайд 1)

Тому повідомлення за способом сприйняття поділяються на:

слухові, зорові, нюхові, смакові, дотикові. (Слайд 2)

Наприклад,  на уроці ти почув дзвоник, завдяки якому органу чуття? Яке повідомлення ти отримав? Яку  інформацію передає  це повідомлення? (Слайд 3)

Будь-яка інформація має такі властивості: об’єктивність, достовірність, повнота,актуальність, корисність, доступність, зрозумілість.. ( Слайд 4)

Отже, інформація в житті людини відіграє дуже важливу роль.

V.Фізкультхвилинка.

Музична фізкультхвилинка «Булька»

VІ. Робота за комп’ютером.

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.
  2. Інструктаж учителя.
  3. Практична робота за комп’ютером (знайти інформацію В Інтернеті про найбільших тварин у світі).(Слайд 5)
  4. Вправи для очей

VII.Підсумки уроку

Навіщо людині потрібна інформація?

Яку інформацію ви отримали сьогодні на уроці ?  За допомогою чого?

Яку роль відіграє інформація в житті людини?

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
12 жовтня 2023
Переглядів
273
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку