Урок на тему: Розв’язування вправ на всі дії з натуральними числами.

Про матеріал

Розробка уроку з теми : Розв'язування вправ на всі дії з натуральними числами. Мета уроку: узагальнити та систематизувати знання учнів про натуральні числа;

відпрацювати навички та вміння учнів застосовувати набуті знання до

розв'язування вправ на всі дії з натуральними числами;

розвивати логічне мислення учнів;

виховувати наполегливість, уважність, самостійність, активність.

Перегляд файлу

Тема: Розв’язування вправ на всі дії з натуральними числами.

Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів про натуральні числа; 

           відпрацювати навички та вміння учнів застосовувати набуті знання до

           розв’язування вправ на всі дії з натуральними числами;

           розвивати логічне мислення учнів;

           виховувати наполегливість, уважність, самостійність, активність.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

ІІ, ІІІ. Перевірка д/з, актуалізація опорних знань.

Сьогодні на уроці ми будемо розв’язувати вправи на всі дії з натуральними числами. Давайте пригадаємо і узагальнимо наші зання про натуральні числа.

1. Які числа називається натуральними?

2. Чи є 0 натуральним числом?

3. Яке найменше натуральне число?

4. Чи існує найбільше натуральне число?

5. Які дії з натуральними числами ви вмієте виконувати?

- Усний рахунок.

Обчислити найзручнішим способом.

1) 312 + 396 + 688 = 1396;

2) 25 ∙ 35 ∙ 4 = 3500;

3)65 ∙ 100 = 6500;

4) 24 ∙ 18 : 9 = 24 ∙ 2 = 48;

5) 43 ∙ 65 + 65 ∙ 57 = 65(43 + 57) = 6500;

6) (564 + 677) – 364 = 200 + 677 = 877.

IV.Розв’язування вправ

1.    Робота в парах.

1)   426∙205-57 816:72;

2)   (362 195+86 309):56;

3)   2001:69+58 884:84;

4)   42 275:(7005-6910);

5)   1088:68+57 442:77;

6)   (158 992+38 894):39.

2.    Колективне розв’язування задачі.

З міст А і В, відстань між якими 110 км, одночасно на зустріч один одному виїхали два велосипедисти. Швидкість одного з них

15 км/год, а іншого – на 3 км/год менша. Чи зустрінуться велосипедисти через 4 год?

3.    Самостійна робота.

Варіант 1

   У пасажирському потязі 12 вагонів по 54 місця і 6 вагонів по 36 місць. Скільки залишилось вільних місць після того, як 667 пасажирів зайняли свої місця?

Варіант 2

   В актовій залі 420 місць. Скільки залишилось вільних місць, після того як 4 класи по 24 учні і 6 класів по 28 учнів у кожному зайняли свої місця в залі?

 

V.Самостійна робота

Тестові запитання.

1. Натуральні числа – це:

а) всі числа;

б)числа, що використовуються в житті;

в) числа для лічби предметів;

г) числа, що не використовуються.

2.Результат дії ділення:

а) добуток; б) сума; в) різниця; г) частка.

3.Натуральний ряд чисел:

а) 0, 1, 2, 3, 4, 5…; б) 10, 100, 1000…;

в) 1, 2, 3, 4…; 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9.

4. Назва якої тварини використовується в інформатиці?

а) кішки; б) пташки; в) мишки; г) комахи.

5. Найбільше натуральне число:

а) трильйон; б) дев’ять; в) десять; г) не існує.

6. Якщо спростити вираз 5 ∙ х ∙ 20, одержимо:

а) 25х; б) 520х; в) 100х; г) 26х.

7. Остача від ділення числа 48 на 10 дорівнює:

а) 8; б) 18; в) 28; г) 38.

8.Скільки існує цифр для запису натуральних чисел?

а) безліч; б) десять; в)дев’ять; г) 100.

9. Щоб знайти корінь рівняння 45 : х = 15, потрібно:

а) 45 – 15; б) 45 + 15; в) 45 ∙ 15; г) 45 : 15.

10. З чотирьох наступних чисел виберіть найменше:

а) 900099; б) 900990; в) 99009; г) 909000.

11. Який клас натуральних чисел іде за класом мільярдів?

а) мільйон; б) трильйон; в) октальйон; г) більйон.

12. Чому дорівнює значення виразу 4 ∙ 86 ∙ 25?

а) 860; б) 86; в) 8600; г) 86000.

13. Скільки в 1 тоні центнерів?

а) 10; б) 100; в) 1000; г) 1.

14. 1, 10, 100, 1000,… -:

а) розряди; б)класи; в) числа; г) розрядні одиниці.

15. Яке число в ряді натуральних чисел не має попереднього числа?

а) 0; б) 1; в) 9; г) 10.

16. Яке з чисел ділиться на всі числа без остачі?

а) 1; б) 100; в) 10; г) 0.

17. Різниця чисел 14c і 3d записується так:

а) 14c – 3; б) 11 cd; в)14c – d; г) 3d – 14c.

18. Добуток чисел 25 і 248 дорівнює 6200. Чому дорівнює добуток чисел 248 і 25.

а) 2600; б) 6200; в) 6020; г) 2060.

19. У батька 5 дочок і кожна має брата. Скільки дітей у батька?

а) 10; б) 6; в) 5; г) 12.

20. Одне яйце вариться 4 хв. Скільки хвилин потрібно варити 5 яєць?

а) 20 хв; б) 16 хв; в) 10 хв; г) 4 хв.

 

VI. Підсумок уроку.

VII. Домашнє завдання.

Виконати №475 (1), 503 (1, 2), 529.

docx
Додано
21 жовтня 2018
Переглядів
745
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку