Урок на тему "Розв'язування задач. Сила тяжіння. Тертя. Пружність. Вага"

Про матеріал

Мета: сформувати вміння розв'язувати задачі на застосування формул сили тяжіння, тертя, пружності, ваги; розвивати обчислювальні навички, мислення, вміння аналізувати; виховувати охайність, старанність; розширювати кругозір учнів.

Тип уроку: узагальнення й систематизації знань.

Перегляд файлу

Розв’язування задач

Мета: сформувати вміння розв’язувати задачі на застосування формул сили тяжіння, тертя, пружності, ваги; розвивати обчислювальні навички, мислення, вміння аналізувати; виховувати охайність, старанність; розширювати кругозір учнів.

Тип уроку: узагальнення й систематизації знань.

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Актуалізація опорних знань та умінь

Вправа «Фізичне доміно „Закінчи фрази”»

Учням пропонують фрази, які не мають закінчення. Самі закінчення є, але в інших стовпчиках. Учням необхідно підібрати правильні закінчення до цих фраз.

Вправа «Допоможи Незнайці». На дошці записані формули, у яких є пропуски. Учням слід заповнити їх.

ІІІ. Узагальнення та систематизація знань

1. Дати усну відповідь на запитання

 Яку силу називають силою тяжіння?

 Коли виникає сила пружності і куди вона напрямлена?

 Навіщо роблять ребристими велосипедні та автомобільні покришки?

 Що таке вага?

 Що таке сила тертя?

 Подивіться у таблиці підручника густину твердих тіл і скажіть, яка маса 1 см3 латуні.

 Яка вага ящика з піском, маса якого 75 кг?

Розв'язування завдань на сторінці 148-149

ІV. Підсумки уроку

V. Домашнє завдання

Повторити параграф 14-21. Підготуватися до контрольної роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Фізика, 7 клас, Розробки уроків
До підручника
Фізика 7 клас (Бар’яхтар В.Г., Довгий С.О., Божинова Ф.Я., Горобець Ю.І., Ненашев І.Ю., Кірюхіна О.О.; за редакцією Бар’яхтара В.Г., Довгого С.О.)
Додано
4 липня 2018
Переглядів
1094
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку