Урок на тему ":Розвиток США після Першої світової війни (1919-1928рр.)

Про матеріал
Розробка уроку, яка включає конспект заняття та додаток - презентацію з теми.
Перегляд файлу

                                   МІНІСТЕРСТВО    ОСВІТИ  І   НАУКИ     УКРАЇНИ

                                     ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ №21 м. Миколаєва

 

 

 

 

МЕТОДИЧНІ               РЕКОМЕНДАЦІЇ         ДЛЯ            ПРОВЕДЕННЯ                 УРОКУ

 

Навчальна дисципліна : «ВСЕСВІТНЯ  ІСТОРІЯ.»  10 клас

 

 

                                                  ВИКЛАДАЧА ВИЩОЇ КАТЕГОРІЇ,

                                                  СТАРШЕГО ВИКЛАДАЧА

                                                  Долинської  Ірини  Миколаївни

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема  :           Розвиток  США після  Першої  світової  війни  (1919-1928рр.)

Мета:        -   розглянути основні характеристики соціально-економічного та  політичного

     розвитку США в двадцяті роки 

  • вдосконалити навички  самостійної роботи з картами, додатковими джерелами інформації, аналізу статистичного матеріалу, представлення власних наробок  на задану тематику
  • сприяти формуванню у учнів критичного мислення, толерантного

                        ставлення до  думки інших.

Тип  заняття:  урок  оволодіння  новими  знаннями з застосуванням методики проблемного навчання.

Обладнання: політична карта світу, схеми - діаграми,  фотоматеріали, ТЗН (мультимедійний відео-проектор),  атласи з всесвітньої  історії.

                                               ХІД   ЗАНЯТТЯ:

  1. Організаційний момент
  2. Актуалізація знань  -  гра «Вгадай країну – обери тему уроку »-  учні отримують 5 карток з  підказками-загадками,  групами обговорюють відповідь, пишуть на дошці назву країни та пояснюють свій вибір:

ПІДКАЗКА №1

ЦЕ  ЄДИНА  КРАЇНА  СВІТУ, В  ЯКІЙ  МЕШКАЮТЬ ПРЕДСТАВНИКИ  МАЙЖЕ  ВСІХ  НАЦІЙ  ЗЕМЛІ.

 ПІДКАЗКА №2

            В  ЦІЙ  КРАЇНІ  ОВОЧ  ДЛЯ  КЕТЧУПУ  ВИКОРИСТАЛИ  ЯК  ОТРУТУ  ДЛЯ  КЕРІВНИКА  ДЕРЖАВИ.

ПІДКАЗКА №3

В  ЦІЙ  КРАЇНІ  ВІДБУЛАСЬ   ВІЙНА  МІЖ  СТОРОНАМИ   ГОРИЗОНТУ.

ПІДКАЗКА №4

СТОЛИЦЯ  ЦІЄЇ  ДЕРЖАВИ  НОСИТЬ   ІМ Я    ПЕРШОГО  ПРЕЗИДЕНТА.

ПІДКАЗКА №5

КОЛІР   БУДІВЛІ,  ДЕ  МЕШКАЄ  ГОЛОВА  ЦІЄЇ   ДЕРЖАВИ,  ВІДОМИЙ  ВСЬОМУ   СВІТУ.

 

  1.  Вивчення  нового  матеріалу.

В результаті повинно бути  написано  назву держави- «США». Після цього  учні до зошитів записують тему  уроку  та   план вивчення матеріалу:

 

  1. Наслідки війни для США.
  2. Особливості  періоду  економічної  стабілізації  (1922-1928рр.)
  3. Проблеми соціально-економічного розвитку США.                               

1. Питання розглядається в ході  бесіди,  супроводжується  слайдами 1- 2.

А) характеристика державного устрою   США  -  запис до зошитів….(тип держави, форма влади, політичні сили)

Б)  поведінка США під час війни та причини  злету після війни (усно)

В)   зміна  статусу США  внаслідок  війни –  в зошитах складена  схема:

 

 

  

----…….. -----………

Висновок  - таким чином,  в США була    більш  сприятлива ситуація  для економічного підйому.                                             

2.  Пояснення  вчителя із  залученням  знань учнів  та показом  слайдів 3- 12.

А) Курс  правлячої   республіканської  партії: «Справа кожного – у його  руках!»

                                                                                «Справа Америки – бізнес!»

 Запис до зошитів  -       президенти –республіканці:  Воррен Гардінг, Келвін  Кулідж, провідні гасла  для розвитку економіки.

Б) Особливості стабілізації – слайди 3- 5  + пояснення вчителя.  

   До  зошитів -    записати основні  напрямки економічного  розвитку.

В) Розвиток  автомобілебудування.  Генрі Форд.  Розповідь вчителя, доповнення учнів + слайди  6 -8. 

   До зошитів занотувати  тези:  провідна  галузь, засновник масового виробництва, застосування конвеєра.

Г) Урбанізація  як прояв та наслідок  економічного  розвитку – бесіда + слайд  8- 12,

До зошитів – поняття урбанізації, причини  будування хмарочосів.  

Висновок  - аналіз  схеми на дошці – досягнення «доби процвітання»…

3. Вчитель  підкреслює:

А) неоднозначність  періоду, наявність проблем  у суспільному  житті + слайди 11- 12 + доповнення  учнів. 

До зошитів   - перелік  проблем США… Поняття «расизм, еміграція, дискримінація».   Для емоційного забарвлення – коротенька  розповідь одного з учнів про зародження   джазу – слайд 13…(музичний супровід) та доповнення учителя.

IY. Закріплення  вивченого за допомогою швидкого фронтального опитування. Підведення підсумків уроку.  Оцінювання роботи класу та окремих учнів.

Y.  Домашнє  завдання – основні положення  конспекту  вивчити, в підр. за ред.. Полянського  П.Б.  ст.57- 60, оформлення конт. карти № 6.    

 

 

 

Додаток :                                                     

 

 

 

 

doc
До підручника
Всесвітня історія (рівень стандарту, академічний рівень) 10 клас (Полянський П.Б.)
Додано
15 лютого 2019
Переглядів
860
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку