Урок на тему "Склад числа 7. Складання прикладів на додавання. Дні тижня. Порядкова лічба "

Про матеріал
Дана розробка допоможе вчителю провести урок з математики у 1 класі на тему "Склад числа 7. Складання прикладів на додавання. Дні тижня. Порядкова лічба".   Під час уроку учні розглянуть всі варіанти складу числа7. Навчаться складати приклади на додавання в межах 7, порівнювати предмети. Закріплять навички порядкової лічби.
Перегляд файлу

Тема :Склад числа 7. Складання прикладів на додавання. Дні тижня. Порядкова лічба

Мета: розглянути всі варіанти складу числа7. Учити складати приклади на додавання в межах 7. Учити порівнювати предмети. Закріплювати навички порядкової лічби. Розвивати  мислення.

Хід уроку

І.Організаційний момент

Ми починаємо урок, а на уроці ми …

Уважні!

Розумні!

Організовані!

Кмітливі!


II. Повторення і закріплення  вивченого матеріалу

1. Весела лічба

Скільки іграшок разом?

У Наталки – лялька Оля,

Плюшевий ведмедик - в Колі,

Котик у Марійки,

Лисичка -  в Надійки,

Коник - у Андрійка,

” Мерседес”- в Сергійка. (6)

 

Скільки горішків продала білочка?

Білка ще й торгує трішки,

Продає свої горішки:

Лисичці-сестричці,

Горобцю, синичці,

Ведмедику волохатому,

Зайчику вухатому.

Кому – у дзьоб,

Кому – у жменю,

Кому – у кишеню. (5)

 

Скільки іграшок всього?

Іграшки Андрій збирає,

На полиці розставляє.

Поруч з мавпою – ведмедик,

Плюшевий, ласкавий.

Поруч з лисом заєць сірий –

Лис його лякає.

Далі жабка з їжачком

Повернулися бочком.

Цілу армію зібрав

Наш Андрійко – генерал. (6

2. Лічба від 1 до 10 і навпаки «ланцюжком»

3. Гра «Впізнай цифру»

Учні із зав’язаними очима вгадують на дотик цифри до 7


4.Гра «Доповни рядок»

 

ІІІ. Динамічна пауза

 

Справа – ліс, а зліва – поле (розводимо руки в сторон),

Унизу іскриться море (опустили руки вниз, помахали руками)

В небі сонечко сіяє (піднятися на носочки, руки вгору, потягнутися),

І з нами промовляє.

Раз, два, три, чотири, п’ять (плескаєм в долоні)

Будем дружними зростать (піднялися на носочки)

Дуже добре будем вчитись,

Вдома, в школі не лінитись.

ІV. Вивчення нового матеріалу

5.Гра «Доміно»

 Щоб одержати число 7, потрібно до 6 додати 1. Число 7 позначається цифрою 7. (Учитель демонструє цифру на дошці).

Учні з допомогою семи олівців називають усі випадки складу числа7, відкладаючи по одному на парту. Записують складені приклади   на дошці і в зошитах.

7=1+6  7=2+5  7=3+4  7=4+3  7=5+2  7=6+1

6.Робота з підручником

Розгляд вправи 1-3 усно

7.Гра «Мої сусіди» Учні називають «сусідів» числа 7.

V. Гімнастика для очей

Швидкі моргання (5-10разів), рухи очима на всі боки, по діагоналі.

VІ. Первинне закріплення

Учитель демонструє три мотузки із намистинками. Учні повинні домалювати стільки намистинок, щоб на кожній мотузці було  по 7 штук.

8. Гра «Будь уважним» (робота із паличками)

Учитель показує цифри, а діти викладають відповідну кількість паличок. Порівнюють їх.

VІІ. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯУчитель пропонує полічити та назвати дні тижня?

Випадки складу числа 7 учні розприділяютю у будиночки зображені на індивідуальних картках.

 

9.Бесіда

-Чого навчились на уроці?

 -Ви всі МОЛОДЦІ!

  Діти з допомогою цеглинок лего показують свої враження від уроку.

 

docx
Додав(-ла)
Процюк Наталія
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
10 січня
Переглядів
86
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку