Урок англійської мови на тему «Спорт»
Бойко Н.І.,
вчитель англійської мови
Овруцької гімназії
ім. А. Малишка
Клас: 6
Тема: Bigger! Stronger! Faster!
Мета: актуалізувати відомості з теми «Спорт», удосконалювати навички читання, перекладу, засвоєння та відтворення тексту, сприяти вживанню лексики в мовленнєвій діяльності, розвивати монологічне і діалогічне мовлення на основі вивченої лексики, розвивати пам'ять, мислення, творчу уяву, мовну здогадку, комунікативні здібності, спонукати учнів до розв’язання поставлених навчальних завдань, створюючи ситуації з реального життя з метою заохочення учнів висловлювати думки, виражаючи почуття, використовуючи життєвий досвід, виховувати чуття мови, вміння самостійно розв’язувати поставлені завдання, створювати комфортні умови для виховання позитивного ставлення до спорту, формувати ціннісне ставлення до суспільства і держави.
Очікувані результати: на кінець урок учні зможуть розказати про свій улюблений вид спорту.
Обладнання: картки для роботи в парах, групах, мультимедійне обладнання магнітофон.
Хід уроку
І. Початок уроку
1. Знайомство.
Good morning! My name is Natalia Ivanivna and I’ll be your English teacher today.(Вчитель дає м’яч в руки кожному учню і вони реагують:
-Hello, my name is…
-Nice to meet you!/Glad to see you!)
2. Лексична розминка
Вчитель каже : Clap and say “ Just like me!”
I’m in a good mood!
I’m going to work hard today!
I’m going to be creative!
I’m going to win!
3. Мотивація. Повідомлення теми та мети уроку.
Вчитель каже : “ As you see? There is something in my hands! What is it?
Учні відповідають: “ It’s a ball.”
Вчитель каже : “What can I do with it? Can I swim or maybe sleep with it?”
Учні відповідають: “You can play football, different games.”
Вчитель каже : “ Look at the blackboard . You can see an advertisement and let’s read it….
ATTENTION!!! Sport Competition TODAY! Don’t miss! Take your PRIZE! Good luck! |
And you can see photos of famous Ukrainian people. Who are they?”
Учні відповідають: “ Andriy Shevchenko, Volodymyr Klychko.”
Вчитель каже : “And what do you think is the topic of our lesson?
Учні відповідають: “ Sport,games”
Вчитель каже : “ Yes? You are right! Can you read the topic?
Учні намагаються розкодувати закодовану тему )
The topic of our lesson today is…
2 9 7 7 5 18 ! 19 20 18 15 14 7 5 18! 6 1 19 5 18!
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
A |
B |
C |
D |
E |
F |
G |
H |
I |
J |
K |
L |
M |
N |
O |
P |
Q |
R |
S |
T |
U |
V |
W |
X |
Y |
Z |
Учні відповідають: “ Bigger! Stronger! Faster!”
Вчитель каже : “ Today we are going to compete in reading, writing, listening and speaking.”
Вчитель каже : “ The motto of our lesson is
We are strong when we are united,
We are weak when we are divided.
Учні повторюють всі разом за вчителем, потім читають окремі учні, тренуючи звуки [w]та [ŋ].
ІІ. Основна частина уроку
1.1.Учні діляться на команди за допомогою браслетів
Вчитель каже : “ Let’s make two teams!”
Вчитель каже : “Let’s choose our captains!та вдягає їм капітанські відзнаки. З літер на дошці капітани складають назви своїх команд.
Uk |
ine |
ra |
|
ther |
land |
Mo |
Вчитель показує учням асоціативні малюнки про види спорту, учні відгадують.
1.3 Вправа « Мімічна гра».
Учні показують вид спорту, команда - суперник відгадує.
Учні виконують вправу на роздатковому матеріалі.
1.5 Аудіювання
Вчитель каже : “ Everybody has his or her favourite kind of sport. Let’s listen to British kids talking about their favourite one. Listen to Sharon and Tom. Choose the correct answers”.
Учні слухають аудіо запис і визначають улюблені види спорту Шерон та Тома.
Вправа 6, стр. 73 (підручник)
Вчитель каже : “ Do you like to run? Do you like to write? Let’s run and write together”
Учні працюють в групах по 4 учні . Капітани диктують, а решта учнів групи пишуть текст про Андрія Шевченка. Яка команда перша напише - зараховується один бал, команді, яка краще прочитає, зараховується один бал.
Running Dictation
Text A
Everybody – football and non-football fans- knows him. He’s a real expert at scoring goals. This man loved football when he was young and at 11 he got into sports school in Kyiv. This sportsman played in Milan. Then he moved to Chelsea. But he continued to play for Ukraine. He took part in 111 games for the national team and scored 48 goals. He has a new life now without football boots, but he uses his fame and football skills to help people in Ukraine.
Text B
Everybody – football and non-football fans- knows_____. He’s a real expert at _______ _______. This man loved _______ when he was young and at ___ he got into ______ school in ____. This sportsman played in _____. Then he moved to Chelsea. But he continued to play for _______. He took part in _____ games for the national team and scored ____ goals. He has a new life now without football _____, but he uses his ______ and football skills to help people in Ukraine.
Вчитель каже : “ How do you think who of these sportsmen this text is about?”
Учні пропонують свої варіанти відповіді.
Вчитель каже : “ Right. It’s Andriy Shevchenko.
What is his favourite sport?
Учні пропонують свої варіанти відповіді.
Вчитель каже : “ And now I want you to guess favorite kinds of sport of my pupils. As you know I’m English teacher in Gymnasia and I have pupils of the 6th form too. I want to show you my schoolchildren.”
Учні переглядають відео звернення учнів 6-Б класу Овруцької гімназії, де їм потрібно відгадати улюблений вид спорту кожного учня.
Вчитель каже : “ How do you think? What is his favourite kind of sport and why?”
Кожна команда по черзі відповідає та отримує бали.
Учні переглядають відеозапис звернення їхніх однолітків з гімназії , де вони повідомляють, що написали листи про свої улюблені види спорту і хочуть дізнатись про улюблені види спорту своїх друзів по листуванню. Вчитель роздає листи, якщо є час, то учні їх читають. Вчитель нагадує правила написання приватного листа.
Вчитель каже : “ Here are letters from your pen palls. They are waiting for your answers. Be sure to write about your favourite kind of sports. Don’t forget to follow the structure of informal letter.
Команда, що набрала найбільше балів, отримує кубок. Учні оцінюють свою роботу на уроці за допомогою смайликів :
I worked so-so.
I’ll work better next time.
I worked hard.
Вчитель виставляє оцінки.
Учні читають разом вірш про спорт, замінюючи малюнки словами.
Sports
Sports is fun for and .
It’s much better than the .
You can , and , and .
And play with Kate.
You can and play .
, , .
You can jump and you can .
You can have a lot of fun.
1