Урок на тему : "СТВОРЕННЯ ПРОГРАМИ З КНОПКАМИ ТА НАПИСАМИ"

Про матеріал

На уроці (практична робота) учні повинні самостійно, без зошита чи книги, виконати два практичних завдання. Оцінити свої вміння та навички створювати об'єкт "кнопка" та "напис" мовою програмування Python, налаштовувати їх атрибути.

Перегляд файлу

Тема : Практична робота № 9. Створення програми з кнопками та написами.

 

Метою є формування таких компетентностей:

Інформаційно-цифрова компетентність передбачає впевнене, а водночас критичне застосування інформаційнокомунікаційних технологій (ІКТ) для створення, пошуку, обробки, обміну інформацією. Інформаційна й медіа-грамотність, основи програмування, алгоритмічне мислення, навички безпеки в інтернеті та кібербезпеці. Розуміння етики роботи з інформацією (авторське право, інтелектуальна власність тощо).

Уміння навчатися впродовж життя. Здатність до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових вмінь і навичок, організації навчального процесу, оцінювати власні результати навчання, навчатися впродовж життя.

 

Обладнання: комп’ютер, дидактичні картки, конспект у зошиті.

ПЗ: Python.

Тип уроку: урок використання знань, умінь і навичок.

Структура уроку

  1.     Перевірка домашнього завдання; коригування опорних знань, умінь, навичок.

Перевірити наявність виконаних домашніх вправ, дати відповідь на питання учнів.

 

  1.     Повідомлення теми й мети уроку.

 

  1.     Мотивація навчальної діяльності.

Хто виконає завдання першим отримає два додаткових бали.

 

  1.     Загальний інструктаж, усвідомлення учнями алгоритму дій.

Нагадати учням правила техніки безпеки у комп’ютерному класі.

Перечитати умови задачі, відповісти на всі питання учнів. Переконатись що завдання є зрозумілими.


5.    Самостійне виконання учнями завдань під контролем і за допомогою вчителя.

Завдання 1

Відкрийте середовище розробки програмного забезпечення IDLE та створіть новий файл Python. Створіть нове вікно, не вказуючи жодних властивостей. Також створіть кнопку із текстом «Змінити». Розмістіть її в довільному положенні. При натисканні на дану кнопку лівою клавішею миші заголовок вікна зміниться на 1.jpg
«Вікно зі змінами», а колір на рожевий.

 

Завдання 2

2.jpg
Відкрийте середовище розробки програмного забезпечення IDLE та створіть новий файл Python. Створіть нове вікно з розмірами 600х400 пікселів блакитного кольору з забороною змінювати розміри вікна. Також створіть дві кнопки із текстом «Кнопка №1» та «Кнопка №2» відповідно. Розмістіть їх в довільних місцях. При натисканні на кнопку №1  колір вікна стане світло блакитним, а при натисканні на кнопку №2 внизу вікна з`явиться напис з текстом «Ви натиснули на кнопку №2».


6.    Звіт про виконання роботи. Узагальнення й систематизація результатів роботи.

Виставити оцінки учням.


7.    Підсумки уроку.

Питання до учнів

  1.     Яке завдання викликало труднощі?
  2.     Чи допоміг вам конспект у зошиті?
  3.     Чи легкою для засвоєння для вас є мова програмування Python?


8. Домашнє завдання.

Повторити всі записи у зошиті та підготуватись до самостійної роботи (перевірки теоретичних знань з теми).

 

ПРАКТИЧНА РОБОТА № 9.

«СТВОРЕННЯ ПРОГРАМИ З КНОПКАМИ ТА НАПИСАМИ»

 

Завдання 1

Відкрийте середовище розробки програмного забезпечення IDLE та створіть новий файл Python. Створіть нове вікно, не вказуючи жодних властивостей. Також створіть кнопку із текстом «Змінити». Розмістіть її в довільному положенні. При натисканні на дану кнопку лівою клавішею миші заголовок вікна зміниться на «Вікно зі змінами», а колір на рожевий.

Завдання 2

Відкрийте середовище розробки програмного забезпечення IDLE та створіть новий файл Python. Створіть нове вікно з розмірами 600х400 пікселів блакитного кольору з забороною змінювати розміри вікна. Також створіть дві кнопки із текстом «Кнопка №1» та «Кнопка №2» відповідно. Розмістіть їх в довільних місцях. При натисканні на кнопку №1  колір вікна стане світло блакитним, а при натисканні на кнопку №2 внизу вікна зявиться напис з текстом «Ви натиснули на кнопку №2».

 

 

ПРАКТИЧНА РОБОТА № 9.

«СТВОРЕННЯ ПРОГРАМИ З КНОПКАМИ ТА НАПИСАМИ»

 

Завдання 1

Відкрийте середовище розробки програмного забезпечення IDLE та створіть новий файл Python. Створіть нове вікно, не вказуючи жодних властивостей. Також створіть кнопку із текстом «Змінити». Розмістіть її в довільному положенні. При натисканні на дану кнопку лівою клавішею миші заголовок вікна зміниться на «Вікно зі змінами», а колір на рожевий.

Завдання 2

Відкрийте середовище розробки програмного забезпечення IDLE та створіть новий файл Python. Створіть нове вікно з розмірами 600х400 пікселів блакитного кольору з забороною змінювати розміри вікна. Також створіть дві кнопки із текстом «Кнопка №1» та «Кнопка №2» відповідно. Розмістіть їх в довільних місцях. При натисканні на кнопку №1  колір вікна стане світло блакитним, а при натисканні на кнопку №2 внизу вікна зявиться напис з текстом «Ви натиснули на кнопку №2».

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Одуд Оксана Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
20 липня 2018
Переглядів
12420
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку