Тема: «Створення в базі даних таблиць. Робота в середовищі СУБД »
Мета:
навчальна:вдосконалити навички проектування та створення баз даних, введення даних в таблиці. відпрацювати вміння впорядковувати дані таблиці; здійснювати відбір записів, які задовольняють певним умовам,
розвиваюча: Формувати уміння самостійно опрацьовувати матеріал та працювати в групах. Розвивати допитливість і самостійність.
виховна: Виховувати культуру спілкування та толерантне ставлення до точки зору своїх однокласників
Тип уроку: Урок-практикум.
Інструктивна картка
Таблиця Контактна_інформація
Назва поля |
Тип даних |
Назва_провайдера |
Текстовий |
Веб-сайт_провайдера |
Гіперпосилання |
Телефон |
Текстовий. Для введення 7значних номерів телефонів встановити властивості поля(внизу екрану): Маска вводу 000-00-00 |
Логотип |
Об’єкт OLE |
Зберегти таблицю.
Таблиця Умови_підключення
Назва поля |
Тип даних |
Назва_провайдера |
|
Абонентська_плата |
|
Плата_за_кабель |
|
Швидкість |
|
Зберегти таблицю.
Лист контролю
Прізвище, Ім’я учня_______________________________________
По кожному пункту проставте оцінку(0-не заповнене, 1- заповнено не повністю, 2- заповнено повністю)
|
оцінка |
|||||||||||
Назва БД заповнена відповідно до завдання «Провайдери _Вознесенська- Прізвище» і розташована в D:\11 клас 09.11.16\БД Провайдери |
|
|||||||||||
В режимі конструктора типи полів заповнені відповідно до завдання. Таблиця Контактна_інформація
|
|
|||||||||||
В режимі конструктора типи полів заповнені відповідно до завдання. Таблиця Умови_підключення
|
|
|||||||||||
В режимі таблиці поля заповнені відповідно до завдання.
|
|
|||||||||||
В режимі таблиці поля заповнені відповідно до завдання.
|
|
|||||||||||
Додаткові |
|
|||||||||||
|
Всього |
|
Вознесенська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4
Вознесенської міської ради
Миколаївської області
Конспект уроку
на тему:
«Створення в базі даних таблиць. Робота в середовищі СУБД »
Тема: «Створення в базі даних таблиць. Робота в середовищі СУБД »
Мета:
навчальна:вдосконалити навички проектування та створення баз даних, введення даних в таблиці. відпрацювати вміння впорядковувати дані таблиці; здійснювати відбір записів, які задовольняють певним умовам,
розвиваюча: Формувати уміння самостійно опрацьовувати матеріал та працювати в групах. Розвивати допитливість і самостійність.
виховна: Виховувати культуру спілкування та толерантне ставлення до точки зору своїх однокласників
Тип уроку: Урок-практикум.
Обладнання: комп’ютер вчителя + проектор, комп’ютери учнів, презентація, презентації для учнів, картки з завданнями практичної роботи, рефлексивний листок .
Хід уроку
I. Організаційний момент.
Доброго дня! Займаємо свої місця в кабінеті інформатики. Підготувались до уроку. Організували своє робоче місце . На нашому уроці будемо використовувати просте правило:
- правило піднятої руки.
II. Актуалізація опорних знань учнів
І тому прошу виконувати це правило під час перевірки ваших знань з теми яку ви раніше вивчали, та також на протязі всього уроку.
Зараз ми з Вами попрацюємо в командах
Я пропоную вам пограти в гру «Хрестики-нулики»
Ви всі знаєте, що в грі хрестики - нули починають першими хрестики тому ми з вами визначимо хто перший буде ходити за допомогою ребуса.
Ребус –(база даних)
Правила гри типове ігрове поле , на кожній з 9-ти карточок з одного боку запитання, з іншого – номери від 1 до 9. Карточки закріпляються на ігровому полі цифрами уверх. Учні об’єднуються в 2 команди , по черзі обирають потрібну цифру, відповідають на запитання карточки. У разі правильної відповіді клітинка ігрового поля закривається відповідно знаком Х чи О, якщо відповідь невірна, карточка з запитанням повертається на місце і може бути вибрана ще раз. Виграє команда, яка першою закриє своїми знаками лінію. Команда яка виграє отримує додаткові бали за урок
Невідкриті під час гри запитання опрацьовуються фронтально.
Учні які відповідають отримують додаткові бали.
Молодці!
Давайте ми зараз з вами розгадаємо ще один ребус
Ребус – (Інтернет)
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Учитель: Чому Інтернет? Уявіть собі, що вам потрібно обрати провайдера Інтернету (переїхали на нову квартиру та ін.) Варіанти розв’язку цієї проблеми – шукати рекламні проспекти провайдерів і порівнювати умови. Що було б зручніше? (щоб ця інформація була зібрана в одному місці і створені умови для порівняння рівня послуг різних провайдерів.) Таким місцем є БД провайдерів. Давайте з’ясуємо яку інформацію доцільно зберігати в цій БД. (відповіді учнів)
Таблиця Контактна_інформація Назва_провайдера Веб - сайт провайдера Телефон провайдера Логотип провайдера |
Таблиця Умови_підключення Назва_провайдера Абонентська плата Плата за кабель Швидкість |
Ви вже знаєте, що для створення та обробки БД, ми використовуємо програму яка входить до офісного пакету MS Office та має назву Microsoft Office Access. За допомогою цієї програми ви створите сьогодні цю БД .
ІV. Оголошення теми та мети уроку
Тема сьогоднішнього уроку – «Створення в базі даних таблиць. Робота в середовищі СУБД »
Мета уроку –:
V. Узагальнення знань та навичок
Як ви вже зрозуміли – один із основних об’єктів з яким ви працюватимете сьогодні це таблиці. З цими таблицями ви будете виконувати різні дії – створення, редагування, обробку та інше.
Тому зараз ми з вами повторимо основні типи даних що використовуються в базі даних.
Робота в парах. Вправа «Встановити відповідність»
Задача на сьогодні, як ви вже зрозуміли – створити БД Провайдери_Вознесенська», що містить дві таблиці.
Обговорення Інструктивної картки (Додаток 1)
Але перед тим як почати працювати за комп’ютером нам потрібно повторити БЖД під час роботи, а повторювати будемо таким чином
Вправа «Чарівний Кошик»
Займайте будь ласка свої робочі місця.
Фіз-хвилинка
Тепер проведемо взаємооцінювання. Для цього вам необхідно пересісти по коло за інший комп’ютер та на Листі контролю проставити бали. Отриманий остаточний бал повідомити викладачу. Лист контролю (Додаток 2)
Інтерактивні вправи он-лайн (за необхідністю) які знаходяться в
D:\11 клас 09.11.16\Інтерактивні вправи он-лайн
VІ. Рефлексія
Рефлексивний листок.
Сьогодні я дізнався…
Було важко…
Я навчився…
Я зміг…
Мене здивувало…
Було цікаво…
Тепер я можу…
В мене вийшло…
Учні заповнюють листки а потім по черзі зачитують будь-який пункт
VІІ. Оголошення оцінок
VІІІ. Домашнє завдання
Підготувати презентацію на одну із тем: