Урок на тему:«Табличні процесори, їх призначення. Середовище табличного процесора»

Про матеріал
Методична розробка онлайн-уроку інформатики в 6 класі з інклюзивним навчанням на тему: «Табличні процесори, їх призначення. Середовище табличного процесора» Модельна навчальна програма - "Інформатика" для 6 класу (автори: Завадський І.О., Коршунова О.В). Порушення, які має дитина з ООП: дитина має тяжкі порушення мовлення (дисграфія, дислексія)..
Перегляд файлу

Методична розробка онлайн-уроку інформатики в 6 класі з інклюзивним навчанням на тему: «Табличні процесори, їх призначення. Середовище табличного процесора»

 

Предмет- інформатика

Клас - 6 (інклюзивний). НУШ

Модельна навчальна програма - "Інформатика" для 6 класу (автори: Завадський І.О., Коршунова О.В)

Порушення, які має дитина з ООП: дитина має тяжкі порушення мовлення (дисграфія, дислексія)..

Тема уроку: Табличні процесори, їх призначення. Середовище табличного процесора

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Дистанційний урок (синхронний режим).

Мета уроку:

Формування компетентностей:

предметна компетентність:

     навчальна: сформувати знання про табличний процесор;

     розвивальна: розвивати логічне мислення, пам’ять; формувати вміння узагальнювати;

     виховна: виховувати інформаційну культуру, виховання уміння працювати в групі; формування позитивного ставлення до навчання.

ключові компетентності:

     спілкування державною мовою: сприяти усвідомленню комунікаційної ролі ІТ;

     уміння вчитися впродовж життя: сприяти усвідомленню відповідальності за власне навчання;

Мета для учня з ООП:

     формувати (на основі допоміжного стороннього впливу)цілісного уявлення про табличний процесор та його будову;

     розвивати вміння утримувати увагу, переключати увагу з одного об’єкта на інший та утримувати її;

     виховати почуття власної гідності та ціннісного сприйняття себе як особистості, толерантності та поваги до думки інших, налаштованості на позитивне вирішення проблемних ситуацій.

Матеріали та обладнання:  презентація до уроку

 Хід  уроку

  1. Актуалізація опорних знань . Мотивація.

Привітання вчителя.

Специфіка організації освітньої діяльності для учнів класу

Специфіка організації освітньої діяльності для дитини з ООП

Обговорення за питаннями:

-         Які типи даних існують?

-         В яких програмних середовищах можна створювати таблиці?

 

 

Разом із асистентом вчителя виконує вправу на встановлення відповідності типів даних та їх назв.

Графічні 

 

Текстові      «На дворі осінь»

 

Звукові             Нота (музыка) — Википедия

 

Числові      3,1416

 

Ми з вами вже знайомилися з таблицями. Ви знаєте що вони можуть бути як окремим документом, так і доповнювати певну інформацію. Пригадайте, у якій із вивчених вами програм можна створювати таблиці? (Наприклад, Microsoft Office Word)

Робота з підручником  №1 зі ст. 78  (підручник Ольга Коршунова, Ігор Завадський ). (Обговорення з дітьми завдання)

Як ви зрозуміли, представляти дані у вигляді таблиць дуже зручно. Сьогодні ми познайомимося з програмним середовищем для роботи з таблицями.

  1. Вивчення нового матеріалу

Пояснення нового матеріалу з демонструванням презентації

 

Специфіка організації освітньої діяльності для учнів класу

Специфіка організації освітньої діяльності для дитини з ООП

  1. В зошиті записують адреси комірок
  2. Виконують інтерактивну вправу

https://wordwall.net/uk/resource/61701487

Разом із асистентом вчителя виконує вправу

https://wordwall.net/resource/63292742

 

 

  1. Вправи для очей (виконують всі разом)

Очки вліво подивись –

Там нічого не змінилось.

Вправо повели зінички –

Ні зайчика, ні лисички.

Очки сплять, вони втомились.

Знов відкрились, подивились.

Сплять – відкрились (2 рази)

І на цьому зупинились.

  1. Закріплення набутих знань

Робота за комп’ютером

Інструктаж з БЖД

Специфіка організації освітньої діяльності для учнів класу

Специфіка організації освітньої діяльності для дитини з ООП

  1. Запустити програму Microsoft Excel/
  2. У комірках з адресою:

 А1 ввести своє ім’я

А2 ввести прізвище

А3 дату народження

А4 клас

  1. Зберегти книгу.

 

В супрводі асистента вчителя

  1. Запустити програму Microsoft Excel/
  2. У комірці з адресою  А1 ввести своє ім’я.
  3. Зберегти книгу.

 

 

  1. Рефлексія (виконують всі разом)

Вправа «Доповни речення»

https://wordwall.net/resource/34700769

   6. Домашнє завдання (для всіх учнів)

1.Переглянути відеоурок https://youtu.be/AHic4pBmwyA?si=S-frAMdYJaJ5BRUZ

2. Виконати вправу  стор.79 №3

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Інформатика, 6 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
6 червня
Переглядів
34
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку