Позакласний захід з інформатики для учнів 6-х класів "КВК"

Про матеріал
Методична розробка – сценарій проведення позакласного заходу з інформатики «КВК з інформатики» може бути використана у практиці роботи вчителями інформатики в загальноосвітніх школах та школах нового типу під час проведення підсумкових уроків з предмета, тижнів інформатики.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Позакласний захід з інформатики  для учнів 6-х класів

image

image

 

 

 

 

 

 

 

Підготували: Габор Ольга Іванівна

                                                                                                                                                                    Габор Тетяна Іванівна

                                                                                                                                                                           Вчителі інформатики

 

 

 

 

 

 

 

Тереблянський НВК

 

Методична розробка – сценарій проведення позакласного заходу з інформатики «КВК з інформатики» може бути використана у практиці роботи вчителями інформатики в загальноосвітніх школах та школах нового типу під час проведення підсумкових уроків з предмета, тижнів інформатики.

Мета: 

-             розвивати в учнів пізнавальні інтереси, потребу глибокого і творчого оволодіння знаннями, прагнення постійно знайомитись з найсучаснішими досягненнями науки і техніки; 

-             розвивати творче мислення, самоосвітню, інформаційну та життєтворчу компетенції;

-             виховувати позитивні мотиви до навчальної діяльності, створювати умови для самореалізації.  Обладнання:

Мультимедійний проектор, комп’ютер, презентації (MS PowerPoint), карточки з закодованими реченнями, таблички з буквами, дипломи.

 

Сценарій проведення У шоу беруть участь 6-х класів.

Заздалегідь створено презентацію в PowerPoint із зразками запитань та відповідей до кожного туру конкурсу, яка демонструється за допомогою мультимедійного проектора або дошки. Перехід між слайдами здійснюється за допомогою гіперпосилань. (Далі наводяться окремі вказівки для оформлення слайдів із завданнями)

 

Звучить музика.(1) Ведучий (1). 

Доброго дня! Раді вітати вас у Клубі веселих та кмітливих. Сьогодні ми будемо свідками змагання знавців інформатики серед учнів нашої школи. Я гадаю, ця зустріч принесе нам задоволення.

Ведучий (2)

        Усім, хто навчає Інформатики,

        Усім, хто вивчає Інформатику,

        Усім, хто любить Інформатику,

Усім, хто ще не знає, що може любити,         Інформатиці присвячується!

Звучить музика. (2)

Ведучий (1)

Усе в світі тримається на антиподах: є полюс Північний і Південний, є плюс і мінус, є чорне і біле, є добро і зло, любов і ненависть, радість і горе. Сьогодні протистояти один одному команди з різних класів, яких поєднує поглиблене вивчення інформатики.

Ведучий (2)

Всі команди вже у зборі, КВК почать готові.

А щоб змагання розпочати, Шикуйтесь, хлопці і дівчата!

(Команди під музику (2) виходять на сцену)

Ведучий (1)

Команда від 6-А класу складається з:

    ___________________ ; ___________________ ; ___________________ ;

    ___________________ ; ___________________ .

Ведучий (1)

6-Б клас представляють:

    ___________________ ; ___________________ ; ___________________ ;

    ___________________ ; ___________________ .

Ведучий (2)

Сьогоднішню зустріч судить дуже компетентне журі у складі:

Ведучий (1)

      ___________________________________________ ; ___________________________________________ ;

      ___________________________________________ ; ___________________________________________ .

Ведучий (2)

Наснаги вам, шановні конкурсанти! Чи готові команди до проведення гри? Команди. Готові!

 

 

КОНКУРС №1 «ПРИВІТАННЯ»

Ведучий (1)

Оголошується перший конкурс. Називається він «Привітання». 

Ведучий (2)

Правила конкурсу прості: «Команди по черзі виходять на сцену і представляються. Журі оцінює цей конкурс в 3 балів

Ведучий (1) (по черзі визиває команди)

      команда _____________;

      команда _____________;

Ведучий (2) Просимо ЖУРІ оцінити привітання наших команд, нагадую максимальна кількість балів три, отже… 

команда ______________ (оголошуються оцінки суддів)

команда  ______________ (оголошуються оцінки суддів)

 

 

КОНКУРС №2 «РОЗМИНКА»

Ведучий (1)

Наступний конкурс «Розминка», який відбудеться у вигляді

«Бліцопитування». Кожній команді буде задано 10 запитань. Потрібно швидко, не замислюючись відповісти на них. За кожну правильну відповідь - 0,5 бала. Максимальна кількість балів - 5. Будьте уважні,  не помиляйтеся! Ведучий (2)

Першим буде відповідати на питання цього туру учасники ????????(треба придумати).

 

Ведучий (1) 

Отже, перші 10 питань призначені команді                                      :

1. Основна мікросхема, що виконує у комп'ютері обробку інформації?

(Процесор)

2.          Пристрій візуального відображення інформації? (Дисплей)

3.          Сукупність декількох запам'ятовуючих пристроїв? (Пам'ять ЕОМ)

4.          Абстрактне інформаційний простір, що є середовищем для обміну інформацією? (WWW або Інтернет)

5.          Група символів, що складається з восьми поруч записаних біт? (Байт)

6.          Стандартний пристрій для введення алфавітно-цифрових даних в ПК?

(Клавіатура)

7.          Особа, яка користується ЕОМ? (Користувач)

8.          Комбінація символів після останньої крапки в імені файлу, яка визначає тип файлу? (Розширення)

9.          Спеціальна програма для управління зовнішніми пристроями комп'ютера?

(Драйвер)

10. Пристрій, що обертає магнітний диск, записуючий на цей диск інформацію і зчитує з нього інформацію? (Дисковод)

 

Ведучий (2) 

Наступні 10 питань призначені команді                                       :

1.   Найменша одиниця кількості інформації? (Біт)

2.   Сукупність знань, відомостей і даних? (Інформація)

3.   Центральний «мозок» комп'ютера, призначений для переробки інформації?

(Процесор)

4.    Операція перетворення символів або груп символів одного коду з символами чи групами символів іншого коду? (Кодування)

5.    Маніпулятор у виді укріпленої на шарнірі ручки з кнопкою, вживається в основному для комп'ютерних ігор? (Джойстик)

6.    Пристрій для зчитування графічної і текстової інформації в комп'ютер?

(Сканер)

7.                   Програма перегляду веб-сторінок з можливістю переходу до наступної по гіперпосиланням? (Браузер)

8.                   Пристрій для виведення інформації на папір? (Принтер)

9.                   Програмований цифровий обробник різних даних? (Комп'ютер)

10.               Спосіб запису чисел за допомогою заданого набору спеціальних знаків(цифр)? (Система числення)

 

КОНКУРС №3 «ПРЕЗЕНТАЦІЯ!»

Ведучий (1)

Настав час для домашнього завдання. Наступний конкурс називається «Презентація».

Ведучий (2)

Кожній команді буро роздано теми презентацій, які вони мали підготувати на сьогодні. Журі оцінює цей конкурс в 5 балів.

Ведучий (1)

Запрошуємо по черзі представників з команди для захисту презентації.

учасники команди «________________________» учасники команди «________________________» Ведучий (2)

Отже, непогано виступили наші команди, та й презентації потягнуть мінімум на 12 балів, так (вчитель інформатики)

А зараз Просимо ЖУРІ виставити оцінки.

команда                                    (оголошуються оцінки суддів)

команда                                    (оголошуються оцінки суддів)

 

 

КОНКУРС №4 «РЕСТАВРАЦІЯ!»

Ведучий (1)

Оголошується наступний конкурс. Називається він «Реставрація». 

Ведучий (2)

Правила конку: «Команди отримують картки з окремими складами. Потрібно відновити дану інформації до початкового стану, тобто скласти вислів. Журі оцінює швидкість реставрації, а також її якість. Конкурс оцінюється в 5 балів.

Ведучий (1)

Учасники по черзі витягують конверт з картками і приступають до роботи. (Інформація яка закодована)

1)      Розумній людині будь-яка справа не страшна з комп’ютером

2)      Від майстра набирайся вправності, а від комп’ютера – розуму

 

 

Конкурс з глядачами

Ведучий (1)

А поки наші конкурсанти працюють над реставрацією даних, ми попрацюємо з залом.

Умови конкурсу прості я задаю запитання, а ви піднімаєте руку і даєте відповідь (все прямо як на уроці). Отже, поїхали:

1)        З яких знаків складається алфавіт двійкової системи? (0 і 1)

2)        Які види пам’яті має комп’ютер? (Зовнішня і внутрішня

3)        Пристрій для відображення даних на екрані? (Монітор

4)        Назва найпоширенішої операційної системи? (WINDOWS

5)        Засновник фірми Microsoft. Найбагатша людина в світі? (Біл Гейтс

6)        Комп’ютерний гризун? (Миша

7)        Для введення звукового сигналу використовують… (Мікрофон

8)        Як називається оптичний диск великої ємності (DVD

9)        Що є основним з пристроїв комп’ютера, який можна назвати його «мозком»? (Процесор

10)    Числове представлення думки вчителя про роботу учня? (Оцінка)

11)    Найменший елемент зображення на екрані монітора? (Піксель

12)    Якщо текст набирається великими літерами, що сталося з комп’ютером? (CAPS LOCK

13)    Один розряд двійкового коду, який може набувати значення 0 або 1? (Біт)  14) Як називалась перша рахівниця? (Абак

 

Ведучий (1)

Поглянемо як там наші команди, справилися з завданням!

(Команди по черзі представляють те що склали)

 

Ведучий (2)

Корисне і цікаве – на кожному кроці 

– Нестиме заряд позитивних емоцій,  Ще інтелект і пробудження думки,  А ще спільна праця і дружні стосунки.

Ведучий (1)

Просимо ЖУРІ виставити оцінки за конкурс «РЕСТАВРАЦІЯ!».

команда                                    (оголошуються оцінки суддів)

команда                                    (оголошуються оцінки суддів)

 

 

КОНКУРС №5 «ПЕРЕДАЧА ІНФОРМАЦІЇ»

Ведучий (1)

Наступний конкурс. Називається ― «ПЕРЕДАЧА ІНФОРМАЦІЇ». 

Ведучий (2)

Максимальна оцінка за конкурс 4 балів.

Для зберігання інформації на комп'ютері є декілька пристроїв, які об'єднуються загальною назвою "пам'ять". Так, в комп'ютері є оперативна пам'ять і зовнішня пам'ять.

Ведучий (1) Завдання командам:  жорсткий диск - це тарілка з водою,  вода - інформація,  стакан - оперативна пам'ять. 

Від команди вибрати одну людину - процесор, який за допомогою ложки передаватиме інформацію з жорсткого диска в оперативну пам'ять. 

Журі оцінює характеристики процесора - швидкодія і який процесор більше передасть інформації за 2 хвилини. Просимо одного з членів журі зафіксувати час.

 

Ведучий дає старт. Звучить музика. (4)

 

Ведучий (1)

Отже, поглянемо хто ж з наших процесорів є найпродуктивнішим. Процесори, беремо оперативну пам'ять і стаємо на сцені, так щоб вашу роботу змогли побачити наше журі і глядачі.

Ведучий (2)

Просимо ЖУРІ оцінити наших «процесорів», нагадую максимальна кількість балів за цей конкурс 4 бали.

команда                                    (оголошуються оцінки суддів)

команда                                    (оголошуються оцінки суддів)

 

 

КОНКУРС №6 «ПОКАЗУХА»

Ведучий (1)

Знаєте анекдот: «Зустрілися двоє глухих. Один тримає в руці вудку. Інший запитує: 

-   «Ти що на рибалку зібрався?» 

-   «Та ні, я на рибалку» 

-   «А я думав, ти на рибалку ...»

Ведучий (2)

Інформація була передана, але до адресата не дійшла. При будь-якому обміні інформацією повинні існувати її приймач і джерело, інакше цей обмін не матиме ніякого сенсу.

Ведучий (1)

Для участі в наступному конкурсі від кожної команди виходить капітан, який має за допомогою міміки і жестів показати елемент апаратної складової комп’ютера, а команда повинна здогадатися, про що йдеться. Журі оцінює цей конкурс в 4 балів.

 

Команди по черзі виконують завдання. Звучить музика. (5)

 

Ведучий (2)

Інформатика… ви тільки вслухайтесь в музику звуків! А слова які вагомі:

комп’ютер, модем, софт, ентер, едіт, вінчестер. 

Тож журі, оцініть артистичність та пластичність наших капітанів. Оцінки за конкурс «ПОКАЗУХА».

команда                                    (оголошуються оцінки суддів)

команда                                    (оголошуються оцінки суддів)

 

 

 

КОНКУРС№7 «МУЗИЧНИЙ»

Ведучий (1)

У кожній науці є місце для музики, для польоту уяви, фантазії, виявлення таланту. Тож погляньмо на інформатику трохи по-іншому. Ведучий (2)

Заключний конкурс – «Музичний»! Де кожна з команд повинна була підготувати пісню про інформатику. Журі оцінює цей конкурс в 5 балів.

 

Команди по черзі виконують завдання.

      На сцену запрошується команда ― «_____________________________»

      На сцену запрошується команда ― «_____________________________»

Ведучий (2)

Просимо журі оцінити музикальність наших учасників.

Оцінки за «МУЗИЧНИЙ» конкурс.

команда                                    (оголошуються оцінки суддів)

команда                                    (оголошуються оцінки суддів)

 

Ведучий (1)

Поки журі підбиває підсумки запрошуємо на сцену під бурхливі аплодисменти учасників нашого КВК 

«________________________» музика.(6) «________________________» музика.(7)

 

Звучить музика.(9)

 

Ведучий (1)

Перш ніш журі оголосить результати ми хотіли б запросити до слова нашого вчителя інформатики ______________________________________.

(Виступ вчителя інформатики)

Ведучий (2)

Також хочемо запросити до слова і вручення грамот, члена журі, нашого директора ______________________________________.

(Виступ директора школи)

 

Оголошення результатів.

Звучить мелодія.(10)

pdf
Додано
21 червня
Переглядів
230
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку