Узагальнити та систематизувати знання учнів про способи розв'язання задач прикладного характеру та задач на складання рівнянь. Продовжити роботу по формуванню в учнів застосування теоретичних знань до розв'язування задач. Розвивати уміння розрізняти задачі за їх типами та знаходити способи їх розв'язання. Розкрити практичне значення задач та знайти їх зв'язок з життям. Сприяти позитивному ставленню до предмета.
Тема: Числові та буквені вирази. Рівняння. 5 клас.
Урок 8.
Тема: Розв'язування вправ та задач. Самостійна робота.
Мета: Узагальнити та систематизувати знання учнів про способи розв’язання задач прикладного характеру та задач на складання рівнянь. Продовжити роботу по формуванню в учнів застосування теоретичних знань до розв’язування задач. Розвивати уміння розрізняти задачі за їх типами та знаходити способи їх розв’язання. Розкрити практичне значення задач та знайти їх зв'язок з життям. Сприяти позитивному ставленню до предмета.
Тип уроку. Застосування умінь та знань.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
Привітання.
Перевірити наявність домашнього завдання.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Учні відповідають на поставлені вчителем питання:
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
Гра «Ромашка»
Методика проведення гри:
Діти розбиваються на групи по 6 дітей і отримують квітку «ромашку» на пелюстках якої з однієї сторони написані умови задач, а на іншій частині цитата відомого математика. Кожен учень відриває по одній пелюстці, розв’язує задачу і йде записує її на дошці, це триває до тих пір поки всі 6 задач не будуть записані і перевірені на правильність. Потім діти групуються, складають цитату і зачитують її вголос. Виграє та група, яка перша правильно виконала всі завдання.
Математика - це мова, на якій написана мова природи.
Галілео Галілей.
ІV. Самостійна робота.
Варіант 1
а) 34 + х = 50; б) 456 – х = 78; в) х – 432 = 344.
а) (у – 5) – 25 = 67; б) (х + 56) – 243 = 189.
Варіант 2
а) 14 + х = 56; б) 245 – х = 128; в) х – 546 = 139.
а) 134 – (123– х) = 37; б) (х – 67) – 154 = 238.
V. Підсумок уроку.
Рефлексія.
Кожна дитина отримала картку з питаннями і на кожне питання пише відповідь «так» або «ні».
1 |
Чи було цікаво на уроці? |
|
2 |
Чи були труднощі на уроці? |
|
3 |
Чи сподобалось на уроці? |
|
4 |
Чи був корисним для тебе матеріал? |
|
5 |
Чи покращився твій настрій? |
|
VІ. Домашнє завдання.
Виконати домашню самостійну роботу №3 ст. 83-84.
Додатково №486.
1