Тема: У світі тварин 3 клас
Мета: Узагальнювати й систематизувати знання учнів з теми «Тварини», повторити вживання модального дієслова CAN, вживання структур HAVE GOT/HAS GOT, тренувати учнів у описі тварин за малюнками та складати невеликі діалоги та розповіді про них.
Розвивати навички читання, аудіювання, усного та писемного мовлення; розвивати пам’ять, логічне мислення учнів, увагу, швидкість мовної реакції, образне мислення.
Виховувати любов до тварин. Досягти максимальної самореалізації кожного учня. Підтримувати інтерес до вивчення англійської мови.
Тип уроку: урок узагальнення й систематизації знань.
Обладнання: підручник New Let’s Learn English 1, робочий зошит,флеш-картки з зображенням тварин, ноутбук, екран, проектор, диск, катки для виконання завдань по аудіюванню, письму.
I.Початок уроку.
1. Введення в іншомовну атмосферу.
P1.-p…- How are you? –I am fine, thank you.
Teacher:-Today we are going to have an unussual lesson
II. Основна частина уроку.
1.Warming up: слайд
Teacher: -Let`s repeat some sounds (повторення звуків) (кіт, зебра, білка, кінь)
2. Робота в парах.
Діалоги -Do you like animals?- Yes, I do. (No, I don`t). слайд
-What animals do you like?- I like…
3. Сценка
Зайчик:- Ви чули, що на галявині стоїть якась невідома коробка?
Їжачок:- Ходімо подивимось, що там!
Лев:- Hello, my friends!
Зайчик:- Що це за звір такий невідомий і що він говорить?
Лисичка:- Зараз ми про все дізнаємось. Невже ви забули, що я вільно володію п’ятьма мовами?
Лев:- What?
Лисичка:- Шпрех ін зе дойч?
Лев:- I don’t understand you! Do you speak English?
Лисичка:- Yes, I do. What is your name?
Лев:- I am a lion. My name is Alex. I am 12. I am the king of the animals.
Лисичка:- Where are you from?
Лев:- I am from Africa.
Лисичка:- Цей чудернадський звір говорить, що він лев. Звати його Алекс. Йому не знаю скільки років і він з якоїсь невідомої країни Фромефріки.
Лев:- I am here and I want to know everything about you.
Лисичка:- Зачекай хвилинку. Я нічого не розумію.
Зайчик:- Так ти ж перекладач.
Лисичка:- То й що! Цей звір говорить з таким акцентом, що я не все можу зрозуміти.
Їжачок:- Ой що ж тепер робити?
Лисичка:- Я придумала!!! Я нещодавно придбала курси по вивченню мов за новою методикою. Так зараз знайду. Ось вони « Вивчення української та англійської мов за 2 хвилини». Це те, що нам треба! Зайцю, вмикай.
слайди
Жив собі собака (a dog) І був у нього найкращий друг (a cock)
Вирішили якось (a dog) з (a cock) відвідати (a frog)
Пішли вони до нього …(go) ішли вони повільно… (slow)
І побачили (a cat) що наздоганяв (a ret)
Але (a ret) забігла в (a house) і попросила (a mouse)
Дивись…(look) (a cat) біжить (a mouse) та (a ret) сховалися вмить
(a dog ) та (a cock) сказали (a cat)
«Не вмієш дружити ти з (mouse ) та (ret)
Ходім…(go) краще в гості» - сказав (a dog)
І (a cat) облизнувшись пішов до (a frog)
Лев:- It is a very interesting program is not it?
Всі:- Yes
Їжачок:- Тепер ми розуміємо один одного і можемо розповісти про себе.
4. Фізкультхвилинка. (пісня з рухами) слайд
Teacher: -And now we have a rest. Stand up and do actions according to the words of the song
“What animal am I?”
5. Монологічне мовлення учнів
Teacher: -Very good. You are great. Now imagine you are an animal. Describe yourself don`t name what animal are you.
Перевірка дом. завдання. (опис тваринки в 1 особі, малюнки)
6. Письмо. Робота з картками (що можуть і не можуть робити тварини)
Teacher: -Take your cards, look at these pictures and write what each animal can or cannot do. (пташка, риба, кіт, панда)
Put can or can`t
Example: The bird can fly.
The bird can`t run.
1. The fish … run.
The fish … swim.
2. The cat … climb.
The cat … fly.
3. The panda … fly.
The panda … climb.
Teacher: -Read your sentences
7. Аудіювання
Teacher: - All of you have got the papers with the pictures. Listen very attentively the dialogues and put ticks for true picture. (мавпа, тигр, панда, слон, бегемот, пташка)
Teacher: -Check your answers
8. Порівняння частин тіла тварин, використовуючи слова- помічники.
Teacher: - Compare some parts of the body of different animals using the helping words: has got, long, short, big, small. слайди
Тигр-панда (хвіст)
жираф-бегемот (шия)
Слон-мавпа (вуха)
9.Гра «Пазли» (Лунтік, Чебурашка, Змій Горинич)
Teacher: - What is unreal?
10. Пояснення д/з. скласти діалог про казкову тваринку
Teacher: - At home make up the dialogue about an unreal animal.
III. Заключна частина уроку
Thing we never should forget: слайд
Animals we must protect.