Урок на тему "У світі тварин" 3 клас

Про матеріал
Розробка уроку на тему "У світі тварин" 3 клас План-конспект складений за сучасними методиками викладання англійської мови. Розробку можна використати при проведенні уроку ситмематизації знань по даній темі.
Перегляд файлу

Тема:  У світі тварин    3 клас     

Мета: Узагальнювати й систематизувати знання учнів з теми «Тварини», повторити вживання модального дієслова CAN, вживання структур HAVE GOT/HAS GOT, тренувати учнів у описі тварин за малюнками та складати невеликі діалоги та розповіді про них.

Розвивати навички читання, аудіювання, усного та писемного мовлення; розвивати пам’ять, логічне мислення учнів, увагу, швидкість мовної реакції, образне мислення.

Виховувати любов до тварин. Досягти максимальної самореалізації кожного учня. Підтримувати інтерес до вивчення англійської мови.

Тип уроку: урок узагальнення й систематизації знань.

Обладнання: підручник New Let’s Learn English 1, робочий зошит,флеш-картки з зображенням тварин, ноутбук, екран, проектор, диск, катки для виконання завдань по аудіюванню, письму.

I.Початок уроку.

1. Введення в іншомовну атмосферу.

P1.-p…- How are you? –I am fine, thank you.

Teacher:-Today we are going to have an unussual lesson

II. Основна частина уроку.

1.Warming up:          слайд

Teacher:          -Let`s repeat some sounds  (повторення звуків) (кіт, зебра, білка, кінь)                                                                           

2. Робота в парах.

  Діалоги   -Do you like animals?- Yes, I do. (No, I don`t).                          слайд

             -What animals do you like?- I like…

3. Сценка

Зайчик:- Ви чули, що на галявині стоїть якась невідома коробка?

Їжачок:- Ходімо подивимось, що там!

Лев:- Hello, my friends!

Зайчик:- Що це за звір такий невідомий і що він говорить?

Лисичка:- Зараз ми про все дізнаємось. Невже ви забули, що я вільно володію п’ятьма мовами?

Лев:- What?

Лисичка:- Шпрех ін зе дойч?

Лев:- I don’t understand you! Do you speak English?

Лисичка:- Yes, I do. What is your name?

Лев:- I am a lion. My name is Alex. I am 12. I am the king of the animals.

Лисичка:- Where are you from?

Лев:- I am from Africa.

Лисичка:- Цей чудернадський звір говорить, що він лев. Звати його Алекс. Йому не знаю скільки років і він з якоїсь невідомої країни Фромефріки.

Лев:- I am here and I want to know everything about you.

 Лисичка:- Зачекай хвилинку. Я нічого не розумію.

Зайчик:- Так ти ж перекладач.

Лисичка:- То й що! Цей звір говорить з таким акцентом, що я не все можу зрозуміти.

 Їжачок:- Ой що ж тепер робити?

Лисичка:-  Я придумала!!! Я нещодавно придбала курси по вивченню мов за новою методикою. Так зараз знайду. Ось вони « Вивчення української та англійської мов за 2 хвилини». Це те, що нам треба! Зайцю, вмикай.

        слайди

Жив собі собака   (a dog)   І був у нього найкращий друг   (a cock)

Вирішили якось    (a dog) з  (a cock)    відвідати  (a frog)

Пішли вони до нього  …(go)      ішли вони повільно…  (slow)

І побачили (a cat)     що наздоганяв  (a ret)

Але (a ret) забігла в   (a house)      і попросила (a mouse)

Дивись…(look)  (a cat) біжить   (a mouse) та (a ret) сховалися вмить

(a dog ) та (a cock) сказали (a cat)

«Не вмієш дружити ти з (mouse ) та (ret)

Ходім…(go) краще в гості» - сказав (a dog)

І (a cat) облизнувшись пішов до (a frog)

    Лев:- It is a very interesting program is not it?

Всі:- Yes

Їжачок:- Тепер ми розуміємо один одного і можемо розповісти про себе.

4. Фізкультхвилинка. (пісня з рухами)                          слайд

Teacher:          -And now we have a rest. Stand up and do actions according to the words of the song

What animal am I?”

5. Монологічне мовлення учнів

Teacher:          -Very good. You are great. Now imagine you are an animal. Describe yourself don`t   name what animal are you.

      Перевірка дом. завдання. (опис тваринки в 1 особі, малюнки)

6. Письмо. Робота з картками (що можуть і не можуть робити тварини)

Teacher:          -Take your cards, look at these pictures and write what each animal can or cannot do.   (пташка, риба, кіт, панда)

          Put  can or can`t

    Example:    The bird  can  fly.

             The bird can`t  run.

  1. The fish      …              run.

       The fish     …               swim.

2. The cat           …           climb.

    The cat         …              fly.

3. The panda    …              fly.

     The panda      …             climb.

 

Teacher:          -Read your sentences

7. Аудіювання

Teacher:          - All of you have got the papers with the pictures. Listen very attentively the dialogues and put ticks for true picture.       (мавпа, тигр, панда, слон, бегемот, пташка)

Teacher:          -Check your  answers

8. Порівняння частин тіла тварин, використовуючи слова- помічники.

  Teacher:         - Compare some parts of the body of different animals using the helping words:  has got, long, short, big, small.                                                                  слайди                                                                                                                                                                                                     

                                          Тигр-панда (хвіст)

                                         жираф-бегемот (шия)

                                            Слон-мавпа (вуха)

 

9.Гра «Пазли» (Лунтік, Чебурашка, Змій Горинич)

Teacher:  - What is unreal?

10. Пояснення д/з. скласти діалог про казкову тваринку

Teacher:             -  At  home make up the dialogue about an unreal animal.

III. Заключна частина уроку

  1. Підсумок

Thing we never should forget:                               слайд

Animals we must protect.

 

 

docx
Додав(-ла)
Єгорова Тетяна
Додано
18 жовтня 2022
Переглядів
491
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку