5 жовтня о 18:00Вебінар: Використання дитячого фольклору на уроках іноземної мови

Урок на тему: "Вода. Як берегти воду? Пояснення вчинків персонажів за малюнками. Читання складів, слів, речень."

Про матеріал
В розробці подані різні види роботи на уроці "Я досліджую світ" в 1 класі: ранкова зустріч, ігри, групова робота, робота в парах.
Перегляд файлу

 

 

 

 

Конспект уроку в 1 класі з курсу

«Я досліджую світ», розроблений вчителем початкових класів ННВК№16 «Престиж»

Губар Світланою Іванівною

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема. Вода. Як берегти воду? Пояснення вчинків персонажів за малюнками. Читання складів, слів, речень.

Мета. Розширювати знання дітей про воду, її властивості; вчити аналізувати; закріплювати вміння читати склади, слова та речення по темі «Вода»; розвивати пізнавальний інтерес, вміння співпрацювати в групі; виховувати бережне ставлення до води.

Обладнання: картки, малюнки краплинок дощу, малюнок сонечка, відеозапис, комікс, листочки дерев, картки з буквами, лего, глобус.

 

                                                         Хід уроку

І. Організаційна частина

   1. Ранкова зустріч

   Діти стають в коло і разом з учителем говорять привітання.

   а) Привітання

- Привітаймо Сонечко! (говорить вчитель)

- Здрастуй дороге! (говорять діти)

- Привітаймо Квіточку! (говорить вчитель)

- Хай вона росте! (говорять діти)

- Привітаймо Дощик! (говорить вчитель)

- Лийся мов з відра! (говорять діти)

- Привітаймо друзів всіх! (говорить вчитель)

- Зичимо добра! (говорять діти)

   Діти по черзі передають квіточку добра і бажають один одному всього найкращого.

Вчитель: Я дуже рада всіх вас бачити та бажаю вам гарного настрою, цікавих уроків і справ на сьогоднішній день. А зараз давайте покажемо який у нас сьогодні настрій. Якщо гарний- підніміть руку, так собі – помахайте долонькою, поганий – опустіть руку.   

   А тепер давайте налаштуємося на роботу:

-Ви найкращі! (говорить вчитель)

-Ми найкращі! (говорять діти)

-Ви активні! (говорить вчитель)

-Ми активні! (говорять діти)

-Ви розумні! (говорить вчитель)

-Ми розумні! ( говорять діти)

-Ви винахідливі! (говорить вчитель)

-Ми винахідливі! (говорять діти)

-Я люблю вас! (говорить вчитель)

-Ми любимо вас! (говорять діти)

   б) Заповнення щоденника даних        

   - Сьогодні останній день осені. Вона щедро подарувала нам свої останні листочки, які лежать у вас на партах. Ці листочки нам будуть потрібні в кінці уроку.     

ІІ. Оголошення теми і мети уроку

   1 .Чарівна скринька

   - У мене є чарівна скринька. Як ви думаєте, що в ній знаходиться? Висловіть свої припущення. ( Діти висловлюють свої думки.) А зараз ми перевіримо. А допоможе нам дізнатися ось таке завдання.     

   2 .Розгадування слова

   - На парті у вас є картки, на яких записаний рядок букв. Закресліть ті, які повторюються. Із букв, що залишилися прочитайте слово.

   К   З   Л   В   У   О   З   Л   Д   К   У   А

   -Яке слово утворилося? (Вода) Розкриваю скриньку і показую, що було в ній.

   3 .Гра «Дощова злива»

   -Що таке вода? Сьогодні на уроці ми з вами будемо продовжувати розмову про воду, дізнаємося про її значення для людини і чому її треба берегти. А зараз давайте пограємо в гру. У нас на дошці почалася злива. (На дошці прикріплені краплі дощу.) Щоб нам не промокнути під зливою, ви повинні виконати завдання. Кожен ряд по черзі називає яка буває вода за певними ознаками. Ви називаєте слово, а я забираю краплинку. Чим більше ви називаєте слів, тим швидше вщухає злива. Коли ми заберем всі краплинки, то з*явиться сонечко. (Прозора, холодна, джерельна, дощова, каламутна, питна, смачна, прісна, солона, чиста, кринична, морська і т.д.)

   Ось і з*явилось сонечко. Ви допомогли мені зупинити зливу.   

   4. Відгадування загадок

   - Давайте пригадаємо, де є вода в природі? А допоможуть нам відгадки до загадок.

 Крила розпустила і сонечко закрила. (Хмара)

 Коли немає – чекають, а коли прийду – тікають. (Дощ)

 Не кінь, а біжить, не ліс, а шумить. (Річка)

 Надворі горою, а в хаті водою. (Сніг)

 Намистиночки малі ніч згубили у траві.

 Вранці сонечко встало і намистинки забрало. (Роса)

 Взимку у садах на вітах

 Заіскрились білі квіти,

 Хто цей диво – садівник,

 Що зробив такий квітник? (Іній)

 Хтось у лісі серед трав кругле дзеркало поклав,

 Можна в дзеркало дивитись, можна і води напитись. (Озеро)

 Дощ пройшов, через ставок

 Перекинувся місток.

 Кольорів у нього сім,

 Він подобається всім. (Веселка)

   5. Робота з лего

- Скільки кольорів у веселки?

- В якій вони йдуть послідовності?

- Давайте викладемо з лего веселку.

   6. Фізкультхвилинка

   Пісенька про дощик.

   7. Читання слів ланцюжком

- У вас на картках записані слова – відгадки. Давайте прочитаємо їх.

   8. Робота в парах

- Скажіть, яке слово в словах-відгадках найкоротше? (Дощ) Роздаю дітям картки з буквами, а вони в групі утворюють слово дощ.

- А яке найдовше? (Веселка) Діти з букв утворюють слово веселка.

   9. Цікавинки  про воду

- Роса, туман, іній, сніг, льодовики, айсберги, дощ – все це вода.                                                - - Чи знаєте ви, що більша частина організму людини – це вода? Якщо ви вживаєте достатньо води і мікроелементів, ваш мозок краще працює. Кмітливість і здатність до навчання залежить від споживаної води. Звичайна  питна вода найкорисніша.

- А що цікавого ви знаєте про воду?

  Гаряча вода замерзає швидше холодної.

  Вода -  головний розчинник їжі.

  Дихаючи, ми втрачаємо склянку води на добу.

  Людина може прожити декілька тижнів без їжі, але без води лише декілька днів.

  Є тварини, які використовують тільки воду, що утворюється всередині їхнього організму. Проте людям цієї води не достатньо, і ми змушені споживати її додатково.

   10. Ознайомлення з глобусом

  - Подивіться уважно на глобус. Це модель нашої Землі. Голубим кольором на ньому позначена вода. Вона буває солона і прісна. Солона вода в морях, океанах. А прісної води на Землі дуже мало і якщо ми не будемо берегти воду, то життя на планеті Земля стане неможливим. Наша планета стане пустелею. І ще треба не забруднювати водойми.

   11. Робота над коміксом

 - Подивіться уважно комікс. Яка пригода сталася з ведмежатами?

 - Чи будуть наші озера й річки завжди прозорими і чистими, а їхні береги охайними й доглянутими, чи житимуть біля них довгоногі чаплі та лупаті жабки? Це залежить від нас. Не смітіть на природі, збережіть її для себе та для інших. А ті, хто порушують це правило, обов᾽язково пошкодують. Саме про це йдеться в коміксі.

- Чому ведмедики викинули казанок? Чи добре вони вчинили? Чому?

- У чому помилка ведмедиків? Як діяли б ви? Чому саме так?

- Яке «відлуння» мав цей учинок? Чому?

- Можливо, краще було б викинути казанок в інше місце, наприклад, на берег річки?

- А який гарний вчинок ведмедики могли б зробити? Яке «відлуння» він мав би? Тільки для ведмедиків  чи й для інших теж?

- Чи варто думати тільки про себе, чи треба дбати й про інших? Чому?

- Куди слід нести дірявий посуд? Чому?

- До якого висновку ми прийдемо? Яке правило складемо? (Не забруднюйте водойми.)

   12. Перегляд відеоматеріалу «Чому слід економно використовувати воду?»

- Які правила економного використання води ви запам᾽ятали?

   13. Завдання «Хто з них дбає про воду?»

- Подивіться уважно малюнки. Поставте в клітинку знак плюс біля того малюнка, де дбають про воду, економно її використовують.

ІІІ. Підсумок уроку

-Що найбільше сьогодні сподобалось?

-Які правила ви запам᾽ятали?

   1. Рефлексія

-У вас на партах листочки, які подарувала осінь. Зафарбуйте їх зеленим кольором ,якщо на уроці все сподобалось, жовтим – якщо вам було цікаво, але вам щось було важкувато і незрозуміло, не зафарбовуйте взагалі, якщо урок не сподобався. Покажіть результат.

 

 

 

 

docx
Додано
28 лютого 2019
Переглядів
1789
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку