Урок на тему: Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 8. Дії з іменованими числами. Кругові вирази

Про матеріал

Даний урок побудований в ігровій формі, що дає можливість дитині донести інформацію в більш цікавій та легкій для неї формі; урок спрямований на розвиток мислення, пам'яті, навичок колективної роботи, пізнавальної активності; виховує акуратність, інтерес до вивчення математики.

Перегляд файлу

 Тема: Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 8. Дії з іменованими числами. Кругові вирази.

Мета: закріплювати знання таблиці множення числа 8; відпрацювати обчислювальні навички, пов’язані з прийомами обчислень різного виду;  розвивати обчислювальні навички, вміння розв’язувати задачі вивчених типів; вправляти  дітей у роботі з іменованими числами; розвивати мислення, пам’ять, навички колективної роботи, пізнавальну активність; виховувати акуратність, інтерес до вивчення математики.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: таблиці для усного рахунку «Квіточка», потяг, вагони, ілюстрації смішариків, конверт, короткий запис задачі, мікрофон, ТЗН, підручник.

Література: Математика: підруч. для 2 кл. загальноосвіт. навч. закл. /            М.В. Богданович, Г. П.Лишенко. – К. : Генеза, 2012. – С.131

Хід уроку:

І.Організаційний момент
Вчитель:

Пролунав шкільний дзвінок,
Розпочався наш урок.
Сьогодні гості завітали до нас .
Вас, шановні, вітає наш дружній клас.
Діти, встаньте всі рівненько й привітайтеся гарненько.

 

Учениця:

 Ми вам раді, люди добрі
І вітаєм щиро вас,
І запрошуєм ласкаво
На урок у другий клас.

 

Учень:

- А девізом нашого уроку будуть такі рядки:
Математика – наука
точна і серйозна.
І прожить без неї нам
навіть дня не можна.

 

Вчитель: Дорогі діти, сьогодні йдучи до школи, я зустріла наших друзів – Смішариків. Вони попросили у нас з вами допомоги, тому я їх запросила сьогодні до нас на урок, ви не проти?

D:\ШКОЛА\КАРТИНОЧКИ\смешарики\novyy_risunok_16__2.png

(Прикріплюю Смішариків на дошку). Нашим казковим друзям задали багато завдань додому і вони, нажаль, не можуть самостійно з ним впоратись і просять у нас з вами допомоги. Ну що ж допоможемо їм?  А самим активних учням наші друзі підготували подаруночки, так що будьте активними і старанно працюйте. Домовились?

ІІ. Контроль, корекція і закріплення знань

2.1  Усний рахунок «Квіточка»

Перше завдання ми допоможемо виконати смішарику Кроші. D:\ШКОЛА\КАРТИНОЧКИ\смешарики\1365054167_xovzewmzhw1dot7 (1).jpeg А завдання у нього ось таке: йому потрібно якомога швидше і правильно скласти і порахувати приклади. Знайоме вам таке завдання?

C:\Users\Irina\Desktop\Безымянныйывкапро.pngC:\Users\Irina\Desktop\укенг.png

Молодці діти! Ви справились з цим завданням швидко і Крош вам дуже вдячний.

2.2  Віршовані задачі

А ось уже не терпиться виконати своє завдання смішарику Лосяшу. D:\ШКОЛА\КАРТИНОЧКИ\смешарики\1365054211_msebuqe7faks32b.jpeg А завдання в нього слідуюче: йому задали декілька задач, але не простих, а віршованих. Вам потрібно усно їх розв’язатти. Ну що готові?

 

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку

Ми з вами на сьогоднішньому уроці допомагаючи Смішарикам згадаємо таблиці множення, які ми з вами уже вивчили, а зокрема таблицю множення на 8, будемо розв’язувати задачі на 3 дії і згадаємо, які приклади називаються круговими.

 

ІV. Розвиток математичних знань

4.1 Робота з підручником (№876 с.131)

Наш ториш Нюша D:\ШКОЛА\КАРТИНОЧКИ\смешарики\1365054216_msnrwz8proeautz (1).jpeg, який уже декілька разів був у нас на уроках, просить у вас допомоги розв’язати приклади в підручнику № 876 с.131

 

8-8:2                      

32 – (17+8)

(70-7):7

63:7 – 8

32 + (17-8)

(64-8):7

 

4.2  Творча робота

- Діти, а ви подивіться, у смішарика Кар КаричаD:\ШКОЛА\КАРТИНОЧКИ\смешарики\JvEpDa7FTms.jpg в руках якийсь конверт, C:\Users\Irina\Desktop\envelope_15.jpg це мабуть, його завдання, ну що подивимось?

 

Назва

Ціна за 1 предмет

Кількість

Вартість

Тканини

8 грн

5

     ?грн

Нитки

3 грн

4

  • Нам потрібно скласти і розв’язати задачу за умовою.

Розв’язання:

  1. 8   5 = 40 (грн)
  2. 3   4 = 12 (грн)
  3. 40+12 = 52 (грн)

Відповідь: 52 гривні.

 

V. Музична фізкультхвилинка зі смішариками

VІ. Закріплення знань, умінь і навичок учнів

6.1 Гра «Потяг» (Кругові приклади)

Діти, нашим друзям ми допомогли майже всім, залишилось завдання Бараша, а завдання у нього дуже цікаве. Смішарики додому відправляться на потязі, але поки потяг до нас їхав у нього повід’єднувались вагони, а в якій черзі вони стояли ні ми , ні Смішарики не знають, але в них є підказка, що кожен вагон має свій приклад, а приклади ув кругові. Якщо ми правильно розв’яжемо приклади, то зможемо правильно розмістити всі вагони. А для того щоб нам почати виконувати це завдання , давайте згадаємо, а як розв’язуютьсякругові приклади?   От і молодці» перший вагон у нас залишився, тому починаймо…

C:\Users\Irina\Desktop\грнек.pngC:\Users\Irina\Desktop\cheerful-train.jpg 

C:\Users\Irina\Desktop\вагон.png 

C:\Users\Irina\Desktop\грнек.pngC:\Users\Irina\Desktop\вагон.pngC:\Users\Irina\Desktop\паы.pngC:\Users\Irina\Desktop\паы.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.2 робота з підручником (Задача 858 С. 131)

І ось у нас залишилось лише одне не виконане завдання від СовуньяшаD:\ШКОЛА\КАРТИНОЧКИ\смешарики\1365054180_ficmxxtkqayyei6.jpeg. Це завдання в підручнику задача 858 С.131

Вивчення  умови:

  • Про що йде мова в задачі?
  • Скільки рибалка впіймав рибин?
  • Скільки  відпустив?
  • А скільки залишилось?
  • Про що запитується в задачі?

Розбір задачі.

Розв’язання:

  1. 28 – 21 = 7 (р.)
  2. 21 : 7 = 3 (р.)

Відповідь: у 3 рази більше.

VІІ. Підсумок уроку

  1.  Д/З

Ну що ж , д/з Смішариків ми виконали, а зараз ваше домашнє завдання. Це  задача 880 і № 881. (пояснення д/з)

  1. Оцінювання

Ну що , як і обіцяли наші друзі вам за допомогу залишили медалі, на яких написали «Молодець!». Ви справді сьогодні всі були активними, добре попрацювали і заробили такі оцінки…(ОЦІНЮВАННЯ УЧНІВ)

  1. Вправа «Мікрофон»
  • Що сьогодні робили на уроці?
  • Що сподобалось?
  • Що хотіли б повторити?

 

 

docx
Додано
31 березня 2018
Переглядів
1532
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку