16 вересня о 18:00Вебінар: Робота з дітьми, що мають синдром Дауна: цікаво про важливе

Урок на тему "Waldtiere"

Про матеріал
Конспект уроку до теми "Waldtiere" 5 клас, з використанням різних вправ, що забезпечать успішне засвоєння лексичного матеріалу.
Перегляд файлу

5 клас

Тема: Лісові тварини (Waldtiere)

Мета : Увести новий лексичний матеріал за темою.

Розвивати вміння читання та аудіювання.

Продовжувати формувати навички усного мовлення.

Розвивати комунікативні здібності учнів.

Практикувати учнів у письмі.

Розвивати мовну здогадку, довгострокову пам'ять.

Виховувати любов до тварин.

Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

1. Begrüßung

L: Guten Tag, Kinder!

Sch: Guten Tag, guten Tag,

Hallo! Wie geht es?

Guten Tag, guten Tag,

Hallo! Wie geht es?

Danke, prima gut.

Danke, prima gut.

Danke, prima gut.

Tschüs, auf Wiedersehen!

2. Повідомлення теми і мети уроку.

L: Kinder, seht auf den Bildschirm. Was denkt ihr? Wie heißt das Thema unsrer Stunde? Ja, heute setzen wir unsere Arbeit am Thema „Waldtiere“ fort. Wir werden viel zum Thema sprechen, neuen Wörter lernen und viele Aufgaben machen.

 3. Фонетична розминка.

Hör zu und sprich nach

Viele Tiere können springen,

Andere möchten lieber singen.

Manche wollen ganz gern fliegen,

Andere bleiben besser liegen.

II. Основна частина уроку.

  1. Вивчення нової лексики по темі «Лісові тварини» за допомогою ендотехнічних прийомів: фонетична асоціація, послідовна асоціація, автобіографічна асоціація, оживлення, входження в образ.
  2. Вправи на закріплення вивченої лексики

Вправа «Доповни пропуски» (Вчитель називає картинки на дошці, учні повторюють, вчитель забирає картинку, учні повинні вгадати, що забрали.)

Вправа «Гра з мячем» (учитель називає слово, учні перекладають.)

Вправа «Склади речення» (Учні складають речення зі словом, яке вони склали з опорою на картинку.)

3. Фізкультхвилинка

Lehrer: Seid ihr müde? Also turnen wir einbisschen.

Mit dem Hände klapp, klapp, klapp!

Mit dem Füße trapp, trapp, trapp!

Mit dem Finger tipp, tipp, tipp!

Mit dem Köpfen nick, nick, nick!

Einmal hin, einmal her

      Rundherum das ist nicht schwer

  1. Письмо

Welche Tiere leben hier? Schreibe.

Im Wald leben…

Im Teich leben…

Im Park leben ….

(Учні записують вправу, вставляють слова в пропуски. Один учень виконує завдання біля дошки. Потім учні перевіряють правильність виконання завдання.)

  1. Читання

Übung 4, Seite 110

(Проводиться у формі гри «Річка» (Grundstufe). Учнів обєднують у 2-3 команди. Учитель пропонує прочитати і відгадати загадки, кожна загадка – умовно кладка через річку. Щоб перейти на інший берег «річки» слід правильно відгадати загадку. Якщо учасник припустився помилки, капітан команди повинен правильно відгадати загадку. В іншому разі, учасник залишає команду. Перемагає команда, у якій усі учасники перейшли на другий берег річки.)

ІІІ. Заключна частина уроку.

  1. Підсумок  уроку.

L: War unsere Stunde interessant?

Was habt ihr Neues erfahren?

Was hat euch am meisten gefallen?

  1. Домашне завдання.
docx
Додав(-ла)
Kovalchuk Nataliia
Додано
30 липня
Переглядів
50
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку