5 клас
Тема: Лісові тварини (Waldtiere)
Мета : Увести новий лексичний матеріал за темою.
Розвивати вміння читання та аудіювання.
Продовжувати формувати навички усного мовлення.
Розвивати комунікативні здібності учнів.
Практикувати учнів у письмі.
Розвивати мовну здогадку, довгострокову пам'ять.
Виховувати любов до тварин.
Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки
І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ
1. Begrüßung
L: Guten Tag, Kinder!
Sch: Guten Tag, guten Tag,
Hallo! Wie geht es?
Guten Tag, guten Tag,
Hallo! Wie geht es?
Danke, prima gut.
Danke, prima gut.
Danke, prima gut.
Tschüs, auf Wiedersehen!
2. Повідомлення теми і мети уроку.
L: Kinder, seht auf den Bildschirm. Was denkt ihr? Wie heißt das Thema unsrer Stunde? Ja, heute setzen wir unsere Arbeit am Thema „Waldtiere“ fort. Wir werden viel zum Thema sprechen, neuen Wörter lernen und viele Aufgaben machen.
3. Фонетична розминка.
Hör zu und sprich nach
Viele Tiere können springen,
Andere möchten lieber singen.
Manche wollen ganz gern fliegen,
Andere bleiben besser liegen.
II. Основна частина уроку.
Вправа «Доповни пропуски» (Вчитель називає картинки на дошці, учні повторюють, вчитель забирає картинку, учні повинні вгадати, що забрали.)
Вправа «Гра з м’ячем» (учитель називає слово, учні перекладають.)
Вправа «Склади речення» (Учні складають речення зі словом, яке вони склали з опорою на картинку.)
3. Фізкультхвилинка
Lehrer: Seid ihr müde? Also turnen wir einbisschen.
Mit dem Hände klapp, klapp, klapp!
Mit dem Füße trapp, trapp, trapp!
Mit dem Finger tipp, tipp, tipp!
Mit dem Köpfen nick, nick, nick!
Einmal hin, einmal her
Rundherum das ist nicht schwer
Welche Tiere leben hier? Schreibe.
Im Wald leben…
Im Teich leben…
Im Park leben ….
(Учні записують вправу, вставляють слова в пропуски. Один учень виконує завдання біля дошки. Потім учні перевіряють правильність виконання завдання.)
Übung 4, Seite 110
(Проводиться у формі гри «Річка» (Grundstufe). Учнів об’єднують у 2-3 команди. Учитель пропонує прочитати і відгадати загадки, кожна загадка – умовно кладка через річку. Щоб перейти на інший берег «річки» слід правильно відгадати загадку. Якщо учасник припустився помилки, капітан команди повинен правильно відгадати загадку. В іншому разі, учасник залишає команду. Перемагає команда, у якій усі учасники перейшли на другий берег річки.)
ІІІ. Заключна частина уроку.
L: War unsere Stunde interessant?
Was habt ihr Neues erfahren?
Was hat euch am meisten gefallen?