Тема 8. Як я росту.
Мета: дати учням уявлення про ріст і масу тіла людини (зокрема, дитини 6-7-річного віку); виховувати бажання піклуватися про своє здоров'я.
Перебіг уроку
I. Організаційний момент
Доброго ранку! Доброго дня! Хай плещуть долоньки! Хай тупають ніжки! Працюють голівки! Доброго ранку! Доброго дня! Бажаєм собі ми здоров'я й добра!
II. Актуалізація опорних знань та мотивація навчальної діяльності
— Що означає слово здоров'я?
— Як виглядає здорова дитина?
— Які ознаки здоров'я є у вас?
— Що слід робити, щоб не хворіти?
III. Повідомлення теми і мети уроку
— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, що потрібно робити, щоб гарно рости і розвиватися.
IV. Вивчення нового матеріалу
— Ви, напевне, помічали, які зміни трапляються з вашим організмом. Ви весь час зростаєте. Поступово стаєте вищими, важчими і сильнішими. Молочні зуби у вас змінюються на постійні. Ви більше знаєте, набуваєте різних умінь і навичок.
— Що робить хлопчик Здоровчик, щоб добре рости? Беріть з нього приклад. Знайдіть зайвий малюнок.
V. Узагальнення й систематизація отриманих знань
• Все життя одна одну обганяють, а обігнати не можуть. (Ноги)
— Розгляньте малюнки. Що роблять звірі? Складіть речення.
Орієнтовні відповіді
• Тигреня стрибає на батуті.
• Ведмедик грає у баскетбол.
• Лисенятко стрибає у довжину.
• Зайченятко підтягується на перекладині.
• Білочка плаває.
• Бурундучок грає у волейбол.
• Мураха стрибає у висоту.
— Розкажіть, які види спорту ви полюбляєте.
— Роздивіться малюнок. Цифрами 1, 2, 3, 4 позначте, як розвивалася дівчинка.
— Яку користь приносить тренування?
• Я буду здоровим, якщо...
• Я матиму гарну поставу, якщо...
• Я буду розумним, якщо...
• Я буду мати здорові білі зуби, якщо...
6 Робота над прислів'ями
• Двічі молодим не бути.
• Літа пливуть, як вода!
VI. Підсумок уроку. Рефлексія
— Доведіть, що людина весь час росте.