Урок на тему: "Як зберегти воду"

Про матеріал
Вода - основа життя на нашій планеті. Однак її забруднення і нераціональне використання призводить до плачевних наслідків для самих же людей. Учасниці під час ігор і досліджень намагалися донести для малюків не тільки фізичні властивості води, але і її цінність для людини, тварин і рослин. А для закріплення знань вони зробили різноманітні вироби, плакати і саморобні книжки на тему «Бережіть воду!».
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

                                                     План-кокспект

Виховного заняття, проведеного

«18» листопада  2021р.

В класі ЗЗСО №18 м. Луцька

студентом-практикантом 2-А курсу

спеціальності «013 Початкова освіта»

Луцького педагогічного фахового коледжу

Тарасюк Анастасією Володимирівною

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Як вберегти воду

Ранкова зустріч

1)Вітання

Добрий день, діти. Я рада бачити вас. Сьогодні я буду вашим вчителем. І дуже надіюсь на те, що ми з вами знайдемо спільну мову, ви будете слухняними, активними та уважними, тоді ми цікаво та пізнавально проведемо заняття.

(Слайд1)

Ранок розпочавсь цікаво,

Світить сонечко яскраво

В календарик заглядає

І від посмішок аж сяє,

Знає сонце гомінливе -

День сьогодні особливий!

-Діти, гляньте, що знаходиться у мене в руках?

 - Крижинка. (На екран виводиться крижинка слайд 2)

-Правильно, до нас сьогодні завітала крижинка. Ой, мені щось холодно. Вона хоче мене заморозити, але ви можете мені допомогти.

Вправа «Охарактеризуй Сусіда»

Щоб крижинка мене не заморозила вам потрібно буде зігріваючими теплими словами охарактеризовувати її, та сусідів з якими  ви сидите за однією партою в школі . Готові до чарівного перетворення?(Відповідь дітей).

Розпочинаємо.
Першою говорю я. Крижинко, ти прекрасна. Софійко, в тебе приємна посмішка. Хто сидить за Софійкою робить комплімент своєму сусіду.

Коли лід повертається до вчителя він змінює  її на картинку краплину.
(Слайд 3)Ось ми розтопили крижинку теплими, ніжними, щирими словами. І врятували мене від холоду. Дуже дякую Вам за порятунок. Тепер вона вільно зможе мандрувати у природі.

 2)Групове заняття

Гра «Потяг»

Учитель називає слово із теми «Як зберегти воду», наприклад «не забруднювати», учень продовжує, називаючи це слово і ще одне – «берегти». Наступний учень називає вже два слова і додає своє з даної теми і т. д.

3)Щоденні новини

(Слайд 4)

А нас чекає наша краплинка. Давайте допоможемо їй  заповнити календар.

Діти який в нас зараз місяць? (листопад)

А день сьогодні який? (четвер)

А число яке?(18)

А який стан неба ви спостерігаєте? (Ясно, хмарно, з проясненнями)

Опади? (Дощ, сніг, туман, іній)

4)Обмін інформацією

  •                 Ви вже багато знаєте про воду. Вода – це життя. Без води життя гине – в’яне квітка, страждає звір, бо хоче пити, замовкає пташка. Усе живе на землі потребує води. Вода напуває землю, а земля годує людину. Крапинка приготувала нам вірша. Послухайте його уважно.(Слайд 5)

Тихий дощик полив всі ліси і садочки

І добавив водички в озера й ставки.

Всі дороги помив і стежки, і горбочки,

А на ранок прокинулись вмиті квітки.

 

Усміхнулись до сонечка чисті тендітні.

А земля вся пречиста і світла була.

Це було на весні, а точніше, у квітні –

Оживала природа, росла і цвіла.

  • Яку роботу виконав дощ?
  • Так, він полив всі ліси і садочки, добавив водички в озера й ставки, помив дороги, стежки й горбочки.
  • Діточки, а як ви вважаєте чи треба берегти воду?
  • Так, треба.
  • Сьогодні на уроці ми з вами дізнаємось, як треба берегти воду, і чому.
     

                                                    Хід уроку

 Екологічна казка

(Слайд 7)Текла по рівнині річка чиста-чистенька, прозора. Рибки плавали граючись у хвилях прозорої води. (слайд 8)Побудували на березі завод іграшок. Став він брати чисту воду, а випускати в річку – брудну, червоного кольору. (слайд9)Нижче по течії побудували іще один завод – резинових чобіт. Брав він чисту воду, а випускав брудну, чорного  кольору. (Слайд 10)Була наша річечка прозорою, а стала – кольоровою. Було в річки багато води, а стало мало – заводи багато п`ють. (слайд11)Люди сердяться: ні попрати, ні вмитися, ні напитися, ні риби наловити. Риба в річці захворіла, пташки і звірі до річки не підходять.(слайд 12) І ось одного разу на берег річки прийшов самий головний Санітар і дуже обурився. Іграшки і чоботи – це добре, але і про людей, і про природу забувати не можна. І наказав:

- Якнайшвидше збудувати на заводах «водоочисні споруди» і нехай брудна вода на заводі «чиститься» і знову за діло береться. І так без кінця.

(слайд 13)Послухалися доброї поради на заводі і стала річка знову чистою і прозорою.

  • Як же діточки берегти воду?

Робота з підручником (слайд 14)

  • Давайте ми з вами попрацюємо в нашому підручнику на ст.104.( розбираємо вправи в підручнику)
  • Краплі дощу, які ви бачите сьогодні, приблизно 2 місяці тому перебували в океані. Як ви це поясните?
  • Тим що вода постійно мандрує, і може бути в твердому стані, в рідкому стані та в газоподібному.
  • Розкажіть один одному на яких малюнках діти бережуть воду. А як це робите ви? Подивіться будь ласка. Де діти бережуть воду?

Попрацюємо над прислів’ям

  • Як ви розумієте слова: «Зачиняй міцніше кран, щоб не витік океан»?
  • Так діточки, тому що вода це частина Світового океану, якщо ви її не будите берегти вона теж буде зникати, і невистачить чистої води для всього людства.

Обговорення діаграми  (слайд 15)

  • На які потреби найбільше ми витрачаємо води?
  • Люди на Землі дуже багато використовують води, а питної води є дуже мало. Тому це треба робити економно

Робота з підручником ст.104(слайд 16)

  • Чи можна пити неочищену воду з річки, озера, калюжі?
  • Так, неможна.
  • Якщо пити з водойм, з яких також п’ють хворі тварини й люди, то можна заразитися інфекційними хворобами. ȱнфекційні хвороби виникають, коли до організму людини потрапляють шкідливі мікроби.
  • Мікроби— занадто малі організми, щоб бачити їх неозброєним оком.
  • Щоб шкідливі мікроби не потрапили до організму людини, важливо
  • пити та використовувати лише чисту воду
  • уникати контакту з хворими людьми та тваринами
  • уживати лише якісні продукти, ретельно вимиті овочі та фрукти
  • мити руки з милом перед їдою, після туалету, кашлю або чхання тощо. У природі немає абсолютно чистої води. Такою її може зробити тільки людина.
  • Якою має бути вода, щоб бути корисною?
  • Чистою.
  • Чому вода є важливою для життя?
  • Тому що, вода потрібна і для рослин, і для тварин, і для людини.

Фізкультхвилинка Кап-Кап Наталія Май (відео)

  • (слайд 17)Подивіться на малюнки де зображено економне використання води в побуті, а де не економне?
  • А зараз ми переглянемо 5 порад економії води.(Відео)

Гра «Так чи ні» (слайд 18)

Залишати крани відкритими

Закривати крани під час чищення зубів.

Розливати воду.

Закривати міцніше кран, щоб вода не крапала.

Витрачати марно воду.

Обирати душ а не ванну.

Мити посуд під водою, яка постійно тече.

           Підсумок

На землі багато води, але чому її потрібно економити?

  1. У природі мало прісної води;
  2. Замулюються озера й болота;
  3. Вода замерзає;
  4. Вода випаровується

                Підсумки уроку. (слайд 19)

  •  Про що сьогодні говорили на уроці?
  • Чому потрібно берегти воду?
  • Що нового дізналися?
  • Що було цікаво?

Домашнє завдання (слайд 20)

Провести дослідження, подумати над тим, як можна економити воду, коли:

  • Перша група – коли чистимо зуби та миємось у ванні.
  • Друга група – коли миємо посуд та готуємо їжу.
  • Третя група – коли поливаємо рослини.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Виховна робота
НУШ
Інкл
Додано
18 листопада 2021
Переглядів
1565
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку