План-кокспект
Виховного заняття, проведеного
«18» листопада 2021р.
В класі ЗЗСО №18 м. Луцька
студентом-практикантом 2-А курсу
спеціальності «013 Початкова освіта»
Луцького педагогічного фахового коледжу
Тарасюк Анастасією Володимирівною
Як вберегти воду
Ранкова зустріч
1)Вітання
Добрий день, діти. Я рада бачити вас. Сьогодні я буду вашим вчителем. І дуже надіюсь на те, що ми з вами знайдемо спільну мову, ви будете слухняними, активними та уважними, тоді ми цікаво та пізнавально проведемо заняття.
(Слайд1)
Ранок розпочавсь цікаво,
Світить сонечко яскраво
В календарик заглядає
І від посмішок аж сяє,
Знає сонце гомінливе -
День сьогодні особливий!
-Діти, гляньте, що знаходиться у мене в руках?
- Крижинка. (На екран виводиться крижинка слайд 2)
-Правильно, до нас сьогодні завітала крижинка. Ой, мені щось холодно. Вона хоче мене заморозити, але ви можете мені допомогти.
Вправа «Охарактеризуй Сусіда»
Щоб крижинка мене не заморозила вам потрібно буде зігріваючими теплими словами охарактеризовувати її, та сусідів з якими ви сидите за однією партою в школі . Готові до чарівного перетворення?(Відповідь дітей).
Розпочинаємо.
Першою говорю я. Крижинко, ти прекрасна. Софійко, в тебе приємна посмішка. Хто сидить за Софійкою робить комплімент своєму сусіду.
Коли лід повертається до вчителя він змінює її на картинку краплину.
(Слайд 3)Ось ми розтопили крижинку теплими, ніжними, щирими словами. І врятували мене від холоду. Дуже дякую Вам за порятунок. Тепер вона вільно зможе мандрувати у природі.
2)Групове заняття
Гра «Потяг»
Учитель називає слово із теми «Як зберегти воду», наприклад «не забруднювати», учень продовжує, називаючи це слово і ще одне – «берегти». Наступний учень називає вже два слова і додає своє з даної теми і т. д.
3)Щоденні новини
(Слайд 4)
А нас чекає наша краплинка. Давайте допоможемо їй заповнити календар.
Діти який в нас зараз місяць? (листопад)
А день сьогодні який? (четвер)
А число яке?(18)
А який стан неба ви спостерігаєте? (Ясно, хмарно, з проясненнями)
Опади? (Дощ, сніг, туман, іній)
4)Обмін інформацією
Тихий дощик полив всі ліси і садочки
І добавив водички в озера й ставки.
Всі дороги помив і стежки, і горбочки,
А на ранок прокинулись вмиті квітки.
Усміхнулись до сонечка чисті тендітні.
А земля вся пречиста і світла була.
Це було на весні, а точніше, у квітні –
Оживала природа, росла і цвіла.
Хід уроку
Екологічна казка
(Слайд 7)Текла по рівнині річка чиста-чистенька, прозора. Рибки плавали граючись у хвилях прозорої води. (слайд 8)Побудували на березі завод іграшок. Став він брати чисту воду, а випускати в річку – брудну, червоного кольору. (слайд9)Нижче по течії побудували іще один завод – резинових чобіт. Брав він чисту воду, а випускав брудну, чорного кольору. (Слайд 10)Була наша річечка прозорою, а стала – кольоровою. Було в річки багато води, а стало мало – заводи багато п`ють. (слайд11)Люди сердяться: ні попрати, ні вмитися, ні напитися, ні риби наловити. Риба в річці захворіла, пташки і звірі до річки не підходять.(слайд 12) І ось одного разу на берег річки прийшов самий головний Санітар і дуже обурився. Іграшки і чоботи – це добре, але і про людей, і про природу забувати не можна. І наказав:
- Якнайшвидше збудувати на заводах «водоочисні споруди» і нехай брудна вода на заводі «чиститься» і знову за діло береться. І так без кінця.
(слайд 13)Послухалися доброї поради на заводі і стала річка знову чистою і прозорою.
Робота з підручником (слайд 14)
Попрацюємо над прислів’ям
Обговорення діаграми (слайд 15)
Робота з підручником ст.104(слайд 16)
Фізкультхвилинка Кап-Кап Наталія Май (відео)
Гра «Так чи ні» (слайд 18)
Залишати крани відкритими
Закривати крани під час чищення зубів.
Розливати воду.
Закривати міцніше кран, щоб вода не крапала.
Витрачати марно воду.
Обирати душ а не ванну.
Мити посуд під водою, яка постійно тече.
Підсумок
На землі багато води, але чому її потрібно економити?
Підсумки уроку. (слайд 19)
Домашнє завдання (слайд 20)
Провести дослідження, подумати над тим, як можна економити воду, коли: