Урок на тему "Забруднення води"

Про матеріал
Урок розроблено за допомогою програми mozaBook. У матеріалі використано 3D-сцену, тест до неї, інструмент "Портретна галерея", відео та картинки з Інтернету, авторський тест за темою уроку на сайті "На Урок".
Перегляд файлу

Я досліджую світ. 3 клас

Розробила Радіонова Любов Олексіївна,

 учитель початкових класів

 першої кваліфікаційної категорії

 Яковлівської ЗОШ І-ІІІ ст.

Харківської районної ради

Харківської області

Тема. Забруднення води

Мета: створювати умови для формування ключових компетентностей:

 -вміння вчитися - уміння висловлювати власну думку, критично мислити, логічно обґрунтовувати позицію, оцінювати результат, розв’язувати проблеми;

- інформаційно-комунікаційна – вміння використовувати цифрові технології, можливості використання і доступу до цифрових технологій;

- громадянська – розуміння ідей, пов’язаних із суспільством і культурою;

- предметна компетентність:

- добирати джерела суспільно значущої інформації,  поглибити та систематизувати  знання  про джерела забруднення води; красу і багатство нашого краю;

   - аналізувати,  систематизувати та узагальнювати соціальну інформацію,  ознайомити з видатними місцями України, деякими їх творами;

    - усвідомлювати себе частиною  спільноти ;

    - осмислювати громадсько-політичне життя ;

    - робити висновки ;

    - розвивати спостережливість, мовну діяльність;

   - розвивати зацікавленість, бажання більше знати про навколишній світ;

              -  виховувати любов до України.

 

Обладнання: мультимедійне обладнання вчителя та учнів; встановлена програма mozaBook та розроблений у ній урок;

надане вчителем посилання у Viber для проходження тесту на сайті «На Урок», різнокольорові маркери та смужки паперу для письма, щоденники вражень.

 

ХІД УРОКУ

І. Організаційний момент

1. Холодно в полі, в саду, на городі,

Осінь мандрує по нашій господі.

Тепло і затишно в класі у нас.

Доброго дня, я вітаю всіх вас.

2. Робота зі стендом «Новини дня»

Заповнення комірок: «Дата», «Мій настрій»; позначення погоди.

ІІ. Актуалізація вивченого матеріалу.

  • Над якою темою ми працювали на минулому уроці?
  • Навіщо людині вода?
  • Якою повинна бути вода аби людина могла її споживати без шкоди для здоров’я?
  • Чи потрібно людині щось робити, щоб вода була чистою?

ІІІ. Оголошення теми уроку.

3.1.  Робота за підручником.

Сьогодні на вас чекає нове відкриття:

  

Наш урок присвятимо темі:              

 

3.2. Мозковий штурм.

Прошу дітей на окремих смужках паперу записати, як може відбуватися забруднення води. Кожна дитина зачитує свої записи та прикріплює їх до дошки. (За потреби, можна порадитися з товаришем).

ІV. Вивчення нового матеріалу.

4.1. Робота за картиною Клода Моне «Враження. Схід Сонця» з допомогою зображення з Інтернету.

- Виконання завдань підручника.


 

  • Знайомство з особистістю художника Клода Моне з допомогою інструменту «Портретна галерея»

           

4.2. Перегляд відео про іншого художника-мариніста, нашого співвітчизника, Івана Айвазовського: https://youtu.be/Xchlmvi8qu4

4. 3. Самостійна робота в Інтернеті.

- З допомогою власного гаджета знайдіть картини І. Айвазовського та зачитати їх назви.

4.4. Пояснення нового матеріалу. Робота з 3-D сценою «Забруднення води»

- Існують три основних джерела забруднення води: сільськогосподарське, міське та промислове.

 

  • До промислового забруднення відносять: радіоактивні відходи електростанцій, промислові січні води, побічні продукти промисловості, аварії нафтових танкерів тощо.

  • До джерел міського забруднення належать: міські відходи, пластикові відходи, забруднення річок каналізаційними стоками, транспорт, викиди морського транспорту, кислотні дощі.

- До джерел забруднення води у сільському господарстві відносять: інтенсивне тваринництво, інтенсивне землеробство ( як результат – ерозія ґрунтів), вирубку лісів та лісові пожежі, забруднені водойми.

- Із цим потрібно боротися, запобігати забрудненню води. Кожен з вас може: використовувати скляну тару замість пластикової, менше хімії розпиляти на городі, не виливати відходи олії, а збирати та використовувати як технічне масло, відмовитися від бутильованої води, встановивши фільтри, використовувати багаторазові торбинки із тканини, а не пластикові пакети, при чищенні та митті посуду, скла та ін. застосовувати менше хімічних засобів. 

- Як громадяни ми маємо насаджувати дерева, контролювати якість води, наполягати на будівництві очисних споруд, контролювати кількість споживання води.

4.5. Первинне закріплення вивченого.

- Пропоную пройти тест аби зрозуміти чи добре ви усвідомили матеріал про джерела забруднення води.

V. Закріплення вивченого

5.1. Робота за завданнями підручника на с. 44. Поділ учнів на групи. Підготовка інсценізації.

Аби надихнути учнів, пропоную їм попередньо переглянути відео про забруднення річки: https://youtu.be/oZiTqCXwi6I

- Перегляд виступів груп учнів.

5.2. Робота за завданнями підручника с.44

5.3. Проходження онлайн-тесту «Забруднення води» на платформі «На урок»

VІ. Підсумок уроку (рефлексія).

6.1. Поділіться своїми думками щодо теми уроку зі «Щоденником вражень».

Діти пишуть та замальовують у щоденники. За бажанням діляться враженнями з класом.

6.2. Прослухайте мелодії води: https://youtu.be/IKj-_7pz16k

https://lh5.googleusercontent.com/BCUeNxm3HKLKYayXh3cG2Zs9hNoD5TCfAcpm5s6dtAO7lEYsvQMUiWnfPM7rjzQ3v05ZFSRzZjVfo4LzxjS5H9hBKqCXbciXTaHqNwLqpx7LLG0nsPi0JDP6xyv2xQ

V. Домашнє завдання. Проаналізувати джерела забруднення води у вашому домашньому господарстві та запропонувати батькам певні зміни з метою збереження чистоти води.

 

 

 

docx
Додано
18 листопада 2020
Переглядів
5038
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку