Урок на тему: "Закріплення вивченого матеріалу. Порівняння чисел.

Про матеріал
Мета даного уроку: закріпити знання учнів про геометричні фігури; навчити розпізнавати геометричні фігури та правильно їх називати; навчити знаходити геометричні фігури у побуті; закріплювати знання чисел у межах 20; удосконалювати навички розв’язання прикладів у межах 10. Сприяти розвитку зв’язного математичного мовлення, пам’яті, уваги, логічного мислення; розвивати обчислювальні навички.
Перегляд файлу

Тема уроку: Закріплення вивченого матеріалу. Порівняння чисел.       Розпізнавання геометричних фігур.                                                                                               Мета уроку: Закріпити знання учнів про геометричні фігури; навчити розпізнавати геометричні фігури та правильно їх називати; навчити знаходити геометричні фігури у побуті; закріплювати знання чисел у межах 20; удосконалювати навички розв’язання прикладів у межах 10. Сприяти розвитку зв’язного математичного мовлення, пам’яті, уваги, логічного мислення; розвивати обчислювальні навички.  Виховувати працелюбність, старанність, навички взаємодопомоги, роботи в парах, співпраці, охайність, наполегливість і працьовитість.

Тип уроку: закріплення нових знань.

Обладнання: мультимедійна презентація, ілюстрації геометричних фігур, Набір об’ємних геометричних фігур, набір LEGO, роздатковий матеріал, лінійки.

Хід і зміст уроку:

І. Організація класу.

Доброго ранку, мовлю за звичаєм.

Доброго ранку, кожному зичу.

- Діти, давайте створимо в класі гарний, дружній настрій. Посміхніться один одному.

- Пригадайте правила класу:

 - бути активними;

 - говорити по черзі;

 - говорити від себе;

 - бути творчими, дружніми.

Прийом «Очікування»

  • Що ви очікуєте від уроку?  Пригадаємо, що ми робимо на уроках математики?

Наш урок цікавим буде!  

Казку люблять усі люди!

І дорослі, і малі,

Тобто й наші школярі.

Будемо ми працювати,

Й руку вправно піднімати.

Казка кличе нас усіх!

Починаємо мерщій.

  •  Зараз ми дізнаємось, хто завітає до нас на урок.

IІ. Актуалізація опорних знань учнів.

Ігровий момент

-Ой, дітки, а хто це до нас прийшов?(малюнок Маші). Слайд 1

-А Маша до нас завітала не просто так, а прийшла просити допомоги. Вона заблукала в лісі і розминулася зі своїми друзями. І щоб знайти їх, нам потрібно виконати завдання з математики. Допоможемо?(Так)

Перше завдання нам принесла нам Маша. Вона йшла лісом і знайшла цей конверт.А що в ньому, ми дізнаємося, коли його відкриємо.

Уний рахунок

1. Математична розминка

 Гра «Хто сховався?» Називаємо числа в межах 20. Слайд 2.                                                               - Назвіть  пропущені числа.

2. Гра «Математичний мяч»

Назвати:

10 наступне 

 … попереднє 12

18 наступне …

 … попереднє 15

 13 наступне …           

   попереднє 20

3. Усний рахунок. Робота в парах. Обчислити вирази. Усний рахунок з відео.(Корзинки з грибочками).

IIІ. Повідомлення теми уроку,  мотивація навчальної діяльності.

 Ми з вами знайшли першого товариша, це Ведмідь. Він також прийшов не з порожніми лапами, в нього для нас завдання.

IV. Закріплення вивченого матеріалу.

1. Каліграфічна хвилинка.

Ми з вами знайшли першого товариша, це Ведмідь. Він також прийшов не з порожніми лапами, в нього для нас завдання.

- А скажіть  ви вмієте відгадувати загадки? (Так) А в нас тут аж дві загадки.

Загадка1                                                                                                                                                    Ця цифра рівна і до стовпчика подібна.                                                                                                                 Всі рахунки, всі таблички починають з…(одинички)                                                                                  -Записую число 1 на дошці.

Загадка                                                                                                                                                          Два кільця без кінця,                                                                                                                                          усередині без цвяха.                                                                                                                                               Якщо я перевернусь,                                                                                                                                                 то  не змінюсь.(вісім)                                                                                                                 -Записую число 8 біля1.

-Хто  скаже, яке число у нас вийшло? (вісімнадцять)

-А як ще ми можемо прочитати це число? (1дес.8од.)

-Що ми можемо ще сказати про це число? (двоцифрове)                                                                    –Чому?   

-Назвіть мені попереднє число.(17)                                                                                                              -А хто назве наступне?(19)

-Молодці! А тепер гарненько запишіть рядочок цього числа в зошиті.                                         (нагадую про правила сидіння під час письма).

2.Вправи для очей 

Працювали ви, трудились,

Оченята вже втомились.

А щоб плідно працювати,

Треба їм відпочивати.

Вірш-промовлянка з ЛЕГО:

Яскраво світить сонечко ( жовта цеглинка),

Травичка хай росте, (зелена),

Хмаринка в небі пливе (блакитна),

І річка хай тече. (синя).

Любов усе зігріє (червона),

3. Самостійна робота. Гра «Вибери правильно числа». Слайд 3

-Ми допомогли Ведмедику? Ми-молодці! Ой,а хто це прийшов до нас із лісу?                                   -Коза! А що вона нам принесла? (Наступне завдання)

З поданих чисел випишіть у два рядки одноцифрові та двоцифрові.

18,  3,  8,  12, 10,  4,  16,  20,  9,  14,  7,  15,  2.

- Пригадайте, які числа одноцифрові, а які двоцифрові?

4. Порівняй числа. Робота в зошитах. (Ст. 17). Слайд4.

5.  Фізкультхвилинка. Слайд

Хто це так швидко скаче? Вгадаєте, що це за звір такий?

V. Робота з геометричним матеріалом. (Геометричні фігури на магнітній дошці).

1. Назвіть фігури, зображені на малюнку.                                                                                     - А хто це до нас підходить і так голосно сперечається? Так, це  вовки. Вони сперечаються, хто розумніший вони, чи наші дітки. Доведемо їм, що ми розумніші. Потрібно назвати геометричні фігури на малюнку.

2. Дидактична гра «Вгадай, що в коробці».

Там лежать різні об’ємні фігурки. Діти, запускаючи руки до коробки, мають назвати, що за предмети там знаходяться.                                                                                                                                         

А он де в лісовій калюжі лежить свинка Розочка.

  принесла останнє завдання.

VII. Підсумок уроку. 

-Які ви  молодці! Маша і звірі вам дуже дякують.

Рефлексія.

- Як ви гадаєте, ми плідно попрацювали на уроці? У вас на партах є смайлики. Підніміть, будь ласка, як ви вважаєте ви попрацювали на уроці.

C:\Users\Admin\Desktop\красный-изо-ированный-smiley-же-того-зе-еного-цвета-37083340.jpg

Нагороди від казкових героїв.

Діти, тепер одночасно у нас в гостях всі герої мультфільму. Вони дуже раді, що ви так добре працювали на уроці і вручають вам медальки за старанність,

 

 

 

                                                                                                      

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
9 березня 2023
Переглядів
393
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку