Тема уроку: Закріплення вивченого матеріалу. Порівняння чисел. Розпізнавання геометричних фігур. Мета уроку: Закріпити знання учнів про геометричні фігури; навчити розпізнавати геометричні фігури та правильно їх називати; навчити знаходити геометричні фігури у побуті; закріплювати знання чисел у межах 20; удосконалювати навички розв’язання прикладів у межах 10. Сприяти розвитку зв’язного математичного мовлення, пам’яті, уваги, логічного мислення; розвивати обчислювальні навички. Виховувати працелюбність, старанність, навички взаємодопомоги, роботи в парах, співпраці, охайність, наполегливість і працьовитість.
Тип уроку: закріплення нових знань.
Обладнання: мультимедійна презентація, ілюстрації геометричних фігур, Набір об’ємних геометричних фігур, набір LEGO, роздатковий матеріал, лінійки.
Хід і зміст уроку:
І. Організація класу.
Доброго ранку, мовлю за звичаєм.
Доброго ранку, кожному зичу.
- Діти, давайте створимо в класі гарний, дружній настрій. Посміхніться один одному.
- Пригадайте правила класу:
- бути активними;
- говорити по черзі;
- говорити від себе;
- бути творчими, дружніми.
Прийом «Очікування»
Наш урок цікавим буде!
Казку люблять усі люди!
І дорослі, і малі,
Тобто й наші школярі.
Будемо ми працювати,
Й руку вправно піднімати.
Казка кличе нас усіх!
Починаємо мерщій.
IІ. Актуалізація опорних знань учнів.
Ігровий момент
-Ой, дітки, а хто це до нас прийшов?(малюнок Маші). Слайд 1
-А Маша до нас завітала не просто так, а прийшла просити допомоги. Вона заблукала в лісі і розминулася зі своїми друзями. І щоб знайти їх, нам потрібно виконати завдання з математики. Допоможемо?(Так)
Перше завдання нам принесла нам Маша. Вона йшла лісом і знайшла цей конверт.А що в ньому, ми дізнаємося, коли його відкриємо.
Уний рахунок
1. Математична розминка
Гра «Хто сховався?» Називаємо числа в межах 20. Слайд 2. - Назвіть пропущені числа.
2. Гра «Математичний мяч»
Назвати:
10 наступне …
… попереднє 12
18 наступне …
… попереднє 15
13 наступне …
… попереднє 20
3. Усний рахунок. Робота в парах. Обчислити вирази. Усний рахунок з відео.(Корзинки з грибочками).
IIІ. Повідомлення теми уроку, мотивація навчальної діяльності.
Ми з вами знайшли першого товариша, це Ведмідь. Він також прийшов не з порожніми лапами, в нього для нас завдання.
IV. Закріплення вивченого матеріалу.
1. Каліграфічна хвилинка.
Ми з вами знайшли першого товариша, це Ведмідь. Він також прийшов не з порожніми лапами, в нього для нас завдання.
- А скажіть ви вмієте відгадувати загадки? (Так) А в нас тут аж дві загадки.
Загадка1 Ця цифра рівна і до стовпчика подібна. Всі рахунки, всі таблички починають з…(одинички) -Записую число 1 на дошці.
Загадка Два кільця без кінця, усередині без цвяха. Якщо я перевернусь, то не змінюсь.(вісім) -Записую число 8 біля1.
-Хто скаже, яке число у нас вийшло? (вісімнадцять)
-А як ще ми можемо прочитати це число? (1дес.8од.)
-Що ми можемо ще сказати про це число? (двоцифрове) –Чому?
-Назвіть мені попереднє число.(17) -А хто назве наступне?(19)
-Молодці! А тепер гарненько запишіть рядочок цього числа в зошиті. (нагадую про правила сидіння під час письма).
2.Вправи для очей
Працювали ви, трудились,
Оченята вже втомились.
А щоб плідно працювати,
Треба їм відпочивати.
Вірш-промовлянка з ЛЕГО:
Яскраво світить сонечко ( жовта цеглинка),
Травичка хай росте, (зелена),
Хмаринка в небі пливе (блакитна),
І річка хай тече. (синя).
Любов усе зігріє (червона),
3. Самостійна робота. Гра «Вибери правильно числа». Слайд 3
-Ми допомогли Ведмедику? Ми-молодці! Ой,а хто це прийшов до нас із лісу? -Коза! А що вона нам принесла? (Наступне завдання)
З поданих чисел випишіть у два рядки одноцифрові та двоцифрові.
18, 3, 8, 12, 10, 4, 16, 20, 9, 14, 7, 15, 2.
- Пригадайте, які числа одноцифрові, а які двоцифрові?
4. Порівняй числа. Робота в зошитах. (Ст. 17). Слайд4.
5. Фізкультхвилинка. Слайд
Хто це так швидко скаче? Вгадаєте, що це за звір такий?
V. Робота з геометричним матеріалом. (Геометричні фігури на магнітній дошці).
1. Назвіть фігури, зображені на малюнку. - А хто це до нас підходить і так голосно сперечається? Так, це вовки. Вони сперечаються, хто розумніший вони, чи наші дітки. Доведемо їм, що ми розумніші. Потрібно назвати геометричні фігури на малюнку.
2. Дидактична гра «Вгадай, що в коробці».
Там лежать різні об’ємні фігурки. Діти, запускаючи руки до коробки, мають назвати, що за предмети там знаходяться.
А он де в лісовій калюжі лежить свинка Розочка.
-Я принесла останнє завдання.
VII. Підсумок уроку.
-Які ви молодці! Маша і звірі вам дуже дякують.
Рефлексія.
- Як ви гадаєте, ми плідно попрацювали на уроці? У вас на партах є смайлики. Підніміть, будь ласка, як ви вважаєте ви попрацювали на уроці.
Нагороди від казкових героїв.
Діти, тепер одночасно у нас в гостях всі герої мультфільму. Вони дуже раді, що ви так добре працювали на уроці і вручають вам медальки за старанність,