Про матеріал
Метою даного уроку є розширити поняття про квітку як орган розмноження, сформувати поняття «запилення», познайомитись з різними способами запилення у рослин,розглянути пристосування рослин до різних способів запилення.
Урок побудований так що учням в парі пропонується робота по пройденому матеріалу по будові квітки, суцвіття. Проводиться робота, в якій учням пропонується озвучити німий малюнок квітки. Пропоную визначити тип суцвіття по малюнку. Проводжу біологічний диктант. Учням така робота подобається і вони з цікавістю її виконують. Мотивуючи учнів до вивчення нової теми я пропоную учням переглянути короткий фрагмент «Вальс квітів», це зацікавлює учнів і спонукає до подальшої праці на уроці. При вивченні нової теми ставлю перед учнями проблемне питання, на яке вони дають відповідь в кінці уроку. Під час пояснення малюємо схему типи запилення та природні способи запилення. При поясненні залучаю учнів до бесіди. Далі проводжу роботу в групах, в якій учні досліджують особливості перехресного запилення, це підвищую пізнавальну активність учнів, та їх творчі здібності. Наводжу кілька цікавих фактів учням. На заключному етапі уроку пропоную учням розгадати біологічні загадки, де вони дають відповідь на поставлене проблемне запитання. Учні виконують цифровий біологічний диктант. Підбиваючи підсумки уроку пропоную переглянути відео-фрагмент про запилення, це дае змогу закріпити в учнів знання які вони отримали в ході уроку.