Кам’янський державний енергетичний технікум
Циклова комісія природничо-наукових дисциплін
Сценарій відкритого заняття
«Налагодження демонстрації презентації. Розташування об’єктів на слайдах»
Підготував:
викладач
інформатики
Кіктєва А. В.
Кам’янське
2019
План заняття
Вид заняття: лабораторне заняття
Тема: Налагодження демонстрації презентації. Розташування об’єктів на слайдах
Мета:
навчальна: дати студентам уявлення про мультимедіа, познайомитися з програмою для створення мультимедійних презентацій; навчитися технології створення і демонстрації електронних презентацій;
розвиваюча: розвивати мислення, пізнавальні інтереси, навики роботи на комп'ютері, роботу з мультимедійними програмними засобами;
виховна: виховувати інформаційну культуру студентів, уважність, акуратність.
Методи: науково-пошуковий
Матеріально-технічне забезпечення та дидактичні засоби, ТЗН: ПК, програмне забезпечення, студентські презентації, критерії оцінювання презентацій, алгоритм для створення студентської презентації, презентація до теми заняття, опорні схеми.
Структура заняття Відведений час
Перевірка присутності студентів, підготовка робочих місць.
Студенти повинні знати поняття: презентація, автозміст, гіперпосилання, розмітка слайду, аудіосупровід.
Студенти повинні вміти: завантажувати програму для створення презентацій і виходити з неї; створювати слайди; вибирати фон та користуватись шаблонами, оформлювати слайди; створювати тексти в слайдах;
вставляти графічні об'єкти на слайди (малюнки, різні автофігури та комбінацію з них, тощо); додавати анімацію, відео та звук до слайдів.
Для об’єктивного оцінювання Ваших теоретичних знань було обрано і підготовано експертів, а також нам допоможуть наші гості, які оцінять ваші творчі роботи згідно з критеріями, які знаходяться на їх столах.
Для перевірки набутих знань Вас буде поділено на дві групи:
Кожна правильна відповідь оцінюється в 2 бали.
Експерти уважно слідкують за відповідями студентів, та фіксують кількість балів за правильні відповіді.
1. Електронний документ, що являє собою послідовність слайдів, що змінють один одного, тобто електронних сторінок, називається...(В: комп’ютерною презентацією.)
2. За способом організації комп’ютерні презентації бувають...(В: слайдові й потокові.)
3. За типом презентації-семінари, презентації для самоосвіти, презентації-порадники — це...
4. Найпопулярніша на сьогодні технологія створення слайдових презентацій реалізована у програмі... (В: MSPowerPoіnt.)
5. Фрагмент презентації, у межах якої виконується робота над її об’єктами, називається...
6. Слайд може містити...(В: текст, зображення, відео, звук, діаграми, формули т.д)
7. Комп’ютерну презентацію можна демонструвати за допомогою..(В: мультимедійного проектора, інтерактивної дошки, екрана монітора комп’ютера, телевізора тощо.)
8. Об’єктом опрацювання MS PowerPoіnt є файл презентації, який має довільне ім’я та розширення... (В: .ppt.)
9. Редактор PowerPoint можна завантажити через…(В: кнопку Пуск, контекстне меню, створений файл, ярлик, якщо він є на робочому столі.)
10. Вийти з програм PowerPoint можна через...(В: закриття вікна програми (натиснути хрестик), командою Файл/ Закрыть, комбінацією клавіш Alt +F4.)
11. Вікно програми Word містить…(В: рядок заголовка, рядок меню, панель інструментів, робоче поле, смуги прокрутки, рядок стану.)
12. У програмі PowerPoint можна...(В: набирати створювати слайдові та потокові презентації, редагувати та форматувати їх, зберігати і різних форматах тощо.)
13. Команди, які виконуються у програмах PowerPoint містяться…(В: у рядку меню, контекстному меню, панелі інструментів.)
14. У документ PowerPoint можна додавати…(В: малюнки, фотографії, графіки, діаграми, комбінації фігур тощо.)
15. З якими видами списків ви знайомі, якими способами їх можна встановити?
16. Таблиця – це…., як встановити таблицю?
17. Що таке форматування, яким чином відбувається форматування сторінки?
Я прошу експертів занести до таблиці загальну кількість балів отриманих студентами 2-ї групи протягом опитування.
(написання студентами самостійної роботи)
4. Вступний інструктаж: __3 хв_
Виконання презентацій відповідно до загальноприйнятих правил допоможе вам при підготовці до захисту курсового проекту. Ви матимете змогу уникнути основних помилок по оформленню презентацій.
Хоч ми і не працюємо з ПК, але не слід забувати про правила техніки безпеки в комп’ютерному кабінеті.
Інструктаж з техніки безпеки на робочому місці
5. Самостійне виконання студентами завдань лабораторної роботи: _45 хв_
Зміст завдання
Робота з новою презентацією. Створення презентації у відповідності з варіантом, темою та обраним типом презентації.
Налаштування автоматичного демонстрування презентації.
Накладання ефектів зміни слайдів та анімації об’єктів.
6. Поточний контроль виконання роботи, консультативна робота __15 хв__
7. Захист звітів про роботу __35 хв__
Кожна підгрупа демонструє та аналізує власну презентацію. Студенти задають питання по актуальності та доцільності використання тих чи інших об’єктів на слайдах. Оцінюють загальне враження від побаченого.
У експертів є можливість продемонструвати власну презентацію та захистити її (Голуб Т., Синявський М.)
Експерти показали нам майстер-клас, дякуємо їм, і тепер вони приступають до перевірки самостійної роботи 1-ї групи.
А наших гостей я прошу слідкувати за захистом презентацій та відповідями студентів, фіксувати їх оцінки для наступного оголошення в кінці демонстрацій.
Демонстрація презентацій
8. Підведення підсумків, узагальнення матеріалу ___5 хв__
(аналіз, узагальнення та систематизація ЗУН)
Закінчіть речення:
Рефлексія «Дерево очікувань»
9. Видача завдання для самостійної роботи ___3 хв__
«Пошта»
Викладач видає теми доповідей до семінару. Коротко аналізує очікувані відповіді.
Студенти дістають індивідуальні завдання з «поштової скриньки» в конвертах.
10. Прибирання робочих місць ___1 хв__
Рис 1 – Перевірка звітів до лабораторної роботи
Рис 2 – Рефлексія «Дерево очікувань»