Урок " Написання великої букви К" .

Про матеріал
Урок дітям сподобався. Містить цікаві вправи, тому хочу поділитися з іншими колегами.Можливо комусь стане у нагоді. Конспект складено за Прописом Г.Сапун
Перегляд файлу

 Українська мова (письмо)                                 

Тема:  Рукописна велика буква К.

 Відривні поєднання складників великої букви К.

Мета:

Формування предметних компетентностей:

  •                   Навчити учнів писати  велику  букву К, слова і склади з цією буквою;
  •                   Встановлювати відповідності між вивченими друкованими і рукописними буквами;
  •                   Вдосконалювати навички звукового аналізу слів;
  •                   Розвивати зв’язне мовлення учнів. 

Формування ключових компетентностей:

комунікативної: формування культури усного та писемного мовлення, як засобу вільного спілкування та самовираження; уміння дотримуватись правил поведінки під час роботи в парі; готовність до публічного словесного представлення результату;

вміння вчитися:  формування навичок готовності самостійно працювати з новим, доступним за складністю навчальним матеріалом;

соціальної: виховувати охайність, старанність, наполегливість;

здоровязберігаючої: виховання в учнів особистісних якостей, які сприяють збереженню та зміцненню здоров’я;

соціальної: виховувати охайність та старанність при письмі, інтерес до природи.

Обладнання:  мультимедійний комплект, набір предметних малюнків : овочів.

Хід уроку:

І. Організаційний момент.

Продзвенів уже дзвінок,

починається урок.

Приготуйте без мороки

Все, що треба до уроку.

Книжку, зошит, ручку, олівці.

Приготувались?

Молодці!

Все у нас уже на місці,

залишилось тільки сісти!

Сядьте, дітки, всі гарненько,

Руки покладіть рівненько.

Голову вище підніміть,

Плечі свої розведіть.

Всі на мене подивіться,

і приємно посміхніться!

ІІ. Повторення вивченого матеріалу.

  1. Звуковий аналіз слів.
  • Відгадайте загадку.

Вузлувата і листата,

Дуже мудра, головата,

Сто сорочечок на ній

Що це? (Капуста).

  • Виконайте звуковий аналіз цього слова.
  • Скільки складів у слові?
  • Назвіть наголошений склад.
  1. Гра «Зваріть борщ».

Робота в групах(парах).

Кожна група отримує набір предметних малюнків: капуста, помідор, буряк, кріп, картопля, морква, квасоля,диня. Учням слід вибрати овочі для борщу. У назві вибраного овоча має бути звук [к] (Додаток).

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

  1. Слайд 2. Бесіда за малюнком. Розвиток мовлення «Мої улюблені рухливі ігри».

IV. Повідомлення теми та мети уроку. Робота над новим матеріалом.

Демонстрація навчальної презентації.

  1. Робота в зошиті. Виконання розчерку «Космонавт» с.41.

(зображення космонавта з прапором України).

  • Розгляньте малюнок.
  • Хто на ньому зображений?
  • Хто такий космонавт?

Розповідь про космонавта України Леоніда Каденюка.

  • Діти, згадайте, правило написання імен та прізвищ людей.
  • З якої літери ми напишемо прізвище першого космонавта незалежної України?
  • Сьогодні  ми будемо писати велику рукописну букву К.
  1. Зіставлення літери К з уже вивченою великою рукописною літерою Н.

Виділення складників букви К.

  1. Слайд 4. Методика написання букви К.
  2. Письмо букви К у зошиті.
  3. Письмо буквосполучень.

Рухлива вправа «Квасимо капусту»

Руками імітуємо відповідні рухи:

- Ми капусту шаткували!

(двічі) – прямими, напруженими долонями імітуємо рухи сокири: уверх-униз.

- Солі в неї ми поклали!

(двічі) – пальці зібрані “щіпкою”, “солимо капусту”.

- Ми капусту м’яли, дерли!

(двічі) – енергійно стискаємо пальці в кулачки, то одночасно на двох руках, то по черзі.

- Смачну моркву туди терли!

(двічі) – пальці однієї руки зжаті в кулак і здійснюють ритмічні рухи уверх-униз по долоні другої руки. Після цього міняємо руки.

  1. Письмо імені Клим.
  2. Вправа «Перетворення».

Написання речення, Клим на конику, з друкованого шрифту – рукописним.

V.  Закріплення вивченого матеріалу.

1. Письмо слів осел – ослик, слон – слоник.

2. Гра «Що переплутав художник?»с.41.

3. Робота над завданнями презентації.

    Слайд 15. – Який малюнок  буде на другій плашці, якщо «и» замінити на «і»?

    Слайд 16. – У які магазини зайшли Юрко та Оксана?

  • Дізнайся у друзів які речі вони б хотіли придбати для себе.

     Слайд 17. – Що можна сказати про господарів цих кімнат?

     Слайд 18. - Розкажи, хто турбується про твій одяг та взуття?

VІ.  Підсумок уроку.

VІІ. Рефлексія. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\SVETA\Desktop\капуста.jpeg C:\Users\SVETA\Desktop\помідор.jpg

C:\Users\SVETA\Desktop\картопля.jpgC:\Users\SVETA\Desktop\кріп.jpgC:\Users\SVETA\Desktop\буряк.jpgC:\Users\SVETA\Desktop\морква.jpg

C:\Users\SVETA\Desktop\квасоля.jpgC:\Users\SVETA\Desktop\диня.jpg

 

 

C:\Users\SVETA\Desktop\каденюк.jpg

docx
Додано
11 лютого 2019
Переглядів
4483
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку