2 березня о 18:00Вебінар: Як казка допомагає навчати образотворчому мистецтву учнів 5-7 класів

Розв’язування логічних задач, пов’язаних із графічними зображеннями знайомих предметів. Розрізнення звуків «з-с» та літер на їх позначення.

Про матеріал
План-конспект уроку з корекції розвитку (1 клас) на тему:Розв’язування логічних задач, пов’язаних із графічними зображеннями знайомих предметів. Розрізнення звуків «з-с» та літер на їх позначення.
Перегляд файлу

План-конспект уроку

з корекції розвитку (1 клас)

Тема: Розв’язування логічних задач, пов’язаних із графічними зображеннями знайомих предметів. Розрізнення звуків «з-с» та літер на їх позначення.                           Мета: Удосконалення основних форм відтворення (впізнання, спогаду, пригадування, ейдетизму). Розвиток індивідуальної свідомості, інтегративної діяльності аналізаторів та міжпівкульової взаємодії, зорово-просторового гнозису. Формування пізнавальної та мовленнєвої активності, ототожнення, порівняння, аналізу, синтезу, абстрагування, узагальнення, конкретизації, обмеження, класифікації, систематизації.

Тип уроку: Узагальнення та систематизація

Обладнання: Зразки об’ємних геометричних тіл, пласкі  зображення геометричних тіл, квадратна таблиця на 4 квадрати (для індивідуальної роботи), горизонтальна таблиця на 5-6 квадратів (для роботи на парті), фізхвилинка в малюнках (за принципами ейдетики), зразки написання літер, дорожні знаки, картки гри «Впізнай силует тварини», кросворд «Міні судоку».

 

Хід уроку

1. Вступна частина

1.1. Психологічне налаштування на роботу. Кінезіологічна вправа «Сова».

В.п. Стоячи рівно на двох ногах, руки поставити на пояс. Голова повернута праворуч (ліворуч), рівно в сторону. Глибокий вдих носом. Повертаючи голову рівно в сторону ліворуч, (праворуч) зробити 2 різких коротких видихи. Вправу повторити 3-5 разів міняючи вихідне положення.

1.2. Вступна бесіда про графіку(зображення предметів, їх контурів, які передають характерні риси), та графічні зображення, які ми зустрічаємо в оточенні (дорожні знаки, позначки в навчальних матеріалах, літери (графеми), слова як поєднання графем та ін.

 

 

2. Основна частина

2.1. Співвіднесення об’ємних геометричних тіл з їх пласким зображенням (Куля – круг, куб – квадрат, піраміда – трикутник, паралелепіпед – прямокутник).

2.2. Розміщення пласких геометричних форм в різних частинах квадратної таблиці за координатами («у правому верхньому квадраті, під ним, ліворуч від…»). Останню координату учні мають назвати самостійно. Завдання виконується учнями індивідуально. Після виконання роботи всіма учнями, вчитель відкриває правильну відповідь на дошці (рухливі фігури).

C:\Users\Alexandr\Desktop\1\rdtujsrtyj.png2.3. Дидактична гра «Впізнай силует тварини».

 

Гра передбачає роботу учнів у групах. Учні поділяються на групи за бажанням, отримують картки із зображеннями тварин та їх силуетів. Необхідно з них утворити пари. Оди учень, обраний кожною командою, презентує роботу своєї команди.

2.4. Графічна вправа «Пригадай, а якщо забув, то придумай позначки для знайомих предметів (загально прийняті символи).

Малюнки учні зображують в горизонтальній таблиці. Таблиця складається з 5-ти квадратів. Вчитель дає інструкцію в такій формі: «В першому квадраті накресліть зображення квітки, в наступному – ялинки, далі – сніжинки, потім – води(річки), в останньому – хороший настрій).

2.5. Фізхвилинка «Всюди сніг». Для швидшого запам’ятовування слів вірша використовується принцип ейдетизму. Кожен рядок вірша проілюстрований малюнком, на якому є і символи, і графічні зображення, і літери (графеми) у формі коротких слів.

 

Над горою – сніг, сніг.

Під горою – сніг, сніг.

На ялині – сніг, сніг.

Під вербою – сніг, сніг.

А під снігом – спить ведмідь.

Ви ведмедя не будіть. Ш – ш – ш !

C:\Users\Alexandr\Desktop\Новая папка\100_7654.JPGC:\Users\Alexandr\Desktop\Новая папка\100_7655.JPGC:\Users\Alexandr\Desktop\Новая папка\100_7658.JPG

C:\Users\Alexandr\Desktop\Новая папка\100_7660.JPGC:\Users\Alexandr\Desktop\Новая папка\100_7662.JPGC:\Users\Alexandr\Desktop\Новая папка\100_7663.JPG

2.6. Робота із графемами (літерами). Закріплення вміння позначати раніше вивчені звуки (знайомі звукові сигнали)  літерами.

2.7. Самостійна робота на розвиток логічного мислення. Вправа «Міні судоку».

C:\Users\Alexandr\Desktop\1\xhgjxdfyj.png

Завдання: Додати потрібні графічні зображення з переліку даних таким чином, щоб вони не повторилися ні по горизонталі, ні по вертикалі.

3.Заключна частина

3.1. Підсумки уроку.

3.2. Вивішування робіт учнів на дошці. Обговорення.

 

 

 

docx
Додано
15 лютого 2019
Переглядів
440
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку