Урок "Настільний теніс" 9 клас

Про матеріал
Із кожного уроку здобувачі освіти повинні виносити нові знання й уміння, повинні бачити, що у процесі цілеспрямованих занять фізичними вправами вдосконалюється їх розвиток. Основна мета цього уроку - завершити формування рухової навички в циклі навчання окремо взятої фізичної вправи з наступним переходом її в рухове уміння вищого порядку. На таких уроках здобувачі освіти закріплюють навичку володіння технікою дії відповідно до досягнутого ступеня розвитку індивідуальних здібностей, розширюють діапазон варіативності техніки дії для ефективного використання її в різних умовах і з максимальним проявом фізичних якостей. Використані рухливі ігри в цій розробці формують координацію рухів здобувачів освіти. Отже, у процесі виховання необхідно формувати у здобувачів освіти такий стан, котрий характеризується прагненням до занять фізичними вправами задля розвитку власних здібностей, зміцнення здоров'я
Перегляд файлу

Мета. 1. Повторити техніку подачі м’яча, тактику виконання «довгих» і 

              «коротких» ударів. Чергування сильних ударів.

          2. Формування координації рухів під час гри в настільний теніс.

          3. Сприяти  розвитку фізичних якостей: швидкості, витривалості.

Обладнання:  м'ячі, ракетки, мати.

Тривалість уроку - 45хв.

Місце проведення – спортклас.

                   Зміст завдання

Дозу-

вання

Організаційно -

методичні вказівки.

І. Підготовча частина уроку.

1. Організаційні вправи:

  • шикування за  групами фізичної       

  підготовленості;

  • рапорт фізорга;
  • вимірювання ЧСС;
  • стройові вправи.

 

  1.       Повідомлення завдань уроку.    

    Правила БЖД на уроці.

 

 

  1.       Різновиди ходьби:

▪ звичайна;

  •    на носках,
  •    на п'ятах,
  •    на зовнішній і внутрішній частинах      

     стопи,

  •   у напівприсіді, в повному присіді.

 

4.   Загальнорозвиваючі   вправи 

 

         1.  В. п. - права рука вгору, ліва - вниз.

           1-2 - відведення рук назад,

           3-4 - зміна рук.

         2. В. п. - руки до плечей.

           1-2 - кругові оберти уперед,

           3-4 - назад.

         3. В. п. - руки перед грудьми.

          1-2 - пружинисті рухи в сторони;

           3-4 -  прямі руки в сторони.

          4. В. п. - руки вперед.

  1. - згинання,

   2 - розгинання пальців.

 

 

        5. В. п. - руки в сторони.

            1-2 - кругові оберти, кисті вперед,

  1. - назад.

 

          6. В. п. – стійка ноги нарізно, руки  на  

              пояс.

  1. нахил тулуба вперед;

      2- нахил тулуба назад;

      3- нахил тулуба праворуч;

      4- нахил тулуба ліворуч;

  1. – В.п.

         7. В.п – присід на ліву ногу, права 

             відведена праворуч на п’ятці.

1-3 – нахил тулуба до правої ноги;

4- В.п.

 8. Вправа 7 зі зміною ніг.

         9.  В.п – присід на ліву ногу, права 

             відведена праворуч на п’ятці.

                1-8 перехід з ноги на ногу.

 

5. Вимірювання ЧСС
 

II. Основна частина.

  1. Повторення набивання м’яча на ракетці зі зміною положення ракетки.
  2. Розподілення класу на 3групи.

Група №1 -  Повторення техніки подачі   

          м’яча, тактика виконання «довгих» і 

          «коротких» ударів. Чергування  

          сильних ударів.

  Група № 2 -  Повторення набивання   

              м’яча на ракетці зі зміною  

              положення ракетки.

  Група № 3 – тактика виконання ударів об       

              стінку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Ігри:

 

  •  «М’яч назустріч м’ячу»

 

      Учні поділені на дві команди, які стоять друг проти друга на відстані 3-4м. У кожного по м’ячу. По сигналу вчителя – учні котять м’ячі назустріч один одному, але так, щоб м’ячі не зіткнулись.

Примітка. Кожен повинен котити м’яч трішки правіше тоді м’ячі не зіткнуться.

 

  • «Передай м’яч на ракетку»

 

Учні стають в коло. У кожного по ракетці, а м’яч один на коло. Положити м’яч на ракетку, передати його на ракетку стоячому поряд. Той намагається утримати м’яч і передає іншому. Гра продовжується до тих пір, доки м’яч не побуває в кожного на ракетці.

Примітка. Якщо м’яч впав, то його потрібно піймати і продовжувати гру.

 

  • «Утримай м’яч на ракетці»

 

       У кожного учня м’яч і ракетка. Кожен кладе м’яч на ракетку

  •  різко повертає її праворуч, ліворуч від себе, старається утримати м’яч на ракетці;
  • відводить руку вперед, і повертається в в.п.;
  • опустити ракетку вниз до підлоги і підняти її.

   Примітка. М’яч не підтримувати рукою.

 

 

  1. Силові вправи:
  • віджимання від підлоги;
  • піднімання тулуба в сід;
  • прес спини.

 

 

 

III. Підсумкова частина.

 

1.  Шикування, ходьба, вправи на відновлення  

     дихання.

2. Підведення підсумків уроку. Виставлення  

    оцінок.

3. Вимірювання ЧСС.

4. Домашнє завдання: стрибки на скакалці за  

  1. с.

5. Вихід з спорткласу.

15хв.

2хв.

 

 

 

30с.

 

 

2хв.

 

 

 

1хв.

 

 

 

 

 

 

 

6хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30с.

 

27хв.

1хв.

 

 

 

5хв.

 

 

 

5хв.

 

 

5хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3хв.

 

 

 

 

 

 

 

3хв.

 

30с.

 

1хв.

 

30с.

1хв.

 

Фронтальний метод.

 

Готовність учнів.

70-75 уд. /хв.

Чітке виконання.

Вірне виконання.

 

Виконання вправ під контролем вчителя.

 

 

 

Тримання осанки.

 

 

 

Чітке і вірне виконання.

 

Стежити за поставою .

 

 

 

Темп середній.

Руки не опускати.

 

 

 

 

Вправу виконувати на кожен крок.

 

Тримати осанку.

 

 

 

 

Виконувати повний оберт.

 

 

 

Під час нахилу ноги в колінних суглобах напружені.

 

 

 

Випад максимальний.

Тримання осанки.

 

 

 

 

 

 

 

150-180 уд/хв. Стежити за навантаженням.

 

Вірно тримати ракетку.

 

 

 

Робота біля столу.

Слідкувати за вірним виконанням подачі.

 

 

Вірне вико

 

Робота біля стінки.

Вірне виконання.

Через 5 хвилини групи змінювати місцями.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконання правил.

 

 

 

 

Вірне виконання.

В максимальному темпі.

Вірне виконання.

 

 

 

 

 

 

Темп повільний, дихати рівномірно.

Похвала, визначення кращих. Звернути увагу на загальні помилки.

Перевірка відновлення.

Відновити дихання і ЧСС до 80-100 уд/ хв.

 

 

docx
Додано
16 серпня 2019
Переглядів
1344
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку