Мета. 1. Повторити техніку подачі м’яча, тактику виконання «довгих» і
«коротких» ударів. Чергування сильних ударів.
2. Формування координації рухів під час гри в настільний теніс.
3. Сприяти розвитку фізичних якостей: швидкості, витривалості.
Обладнання: м'ячі, ракетки, мати.
Тривалість уроку - 45хв.
Місце проведення – спортклас.
Зміст завдання |
Дозу- вання |
Організаційно - методичні вказівки. |
І. Підготовча частина уроку. 1. Організаційні вправи:
підготовленості;
Правила БЖД на уроці.
▪ звичайна;
стопи,
4. Загальнорозвиваючі вправи
1. В. п. - права рука вгору, ліва - вниз. 1-2 - відведення рук назад, 3-4 - зміна рук. 2. В. п. - руки до плечей. 1-2 - кругові оберти уперед, 3-4 - назад. 3. В. п. - руки перед грудьми. 1-2 - пружинисті рухи в сторони; 3-4 - прямі руки в сторони. 4. В. п. - руки вперед.
2 - розгинання пальців.
5. В. п. - руки в сторони. 1-2 - кругові оберти, кисті вперед,
6. В. п. – стійка ноги нарізно, руки на пояс.
2- нахил тулуба назад; 3- нахил тулуба праворуч; 4- нахил тулуба ліворуч;
7. В.п – присід на ліву ногу, права відведена праворуч на п’ятці. 1-3 – нахил тулуба до правої ноги; 4- В.п. 8. Вправа 7 зі зміною ніг. 9. В.п – присід на ліву ногу, права відведена праворуч на п’ятці. 1-8 перехід з ноги на ногу.
5. Вимірювання ЧСС II. Основна частина.
Група №1 - Повторення техніки подачі м’яча, тактика виконання «довгих» і «коротких» ударів. Чергування сильних ударів. Група № 2 - Повторення набивання м’яча на ракетці зі зміною положення ракетки. Група № 3 – тактика виконання ударів об стінку.
Учні поділені на дві команди, які стоять друг проти друга на відстані 3-4м. У кожного по м’ячу. По сигналу вчителя – учні котять м’ячі назустріч один одному, але так, щоб м’ячі не зіткнулись. Примітка. Кожен повинен котити м’яч трішки правіше тоді м’ячі не зіткнуться.
Учні стають в коло. У кожного по ракетці, а м’яч один на коло. Положити м’яч на ракетку, передати його на ракетку стоячому поряд. Той намагається утримати м’яч і передає іншому. Гра продовжується до тих пір, доки м’яч не побуває в кожного на ракетці. Примітка. Якщо м’яч впав, то його потрібно піймати і продовжувати гру.
У кожного учня м’яч і ракетка. Кожен кладе м’яч на ракетку
Примітка. М’яч не підтримувати рукою.
III. Підсумкова частина.
1. Шикування, ходьба, вправи на відновлення дихання. 2. Підведення підсумків уроку. Виставлення оцінок. 3. Вимірювання ЧСС. 4. Домашнє завдання: стрибки на скакалці за
5. Вихід з спорткласу. |
15хв. 2хв.
30с.
2хв.
1хв.
6хв.
30с.
27хв. 1хв.
5хв.
5хв.
5хв.
2хв.
3хв.
3хв.
3хв.
3хв.
30с.
1хв.
30с. 1хв. |
Фронтальний метод.
Готовність учнів. 70-75 уд. /хв. Чітке виконання. Вірне виконання.
Виконання вправ під контролем вчителя.
Тримання осанки.
Чітке і вірне виконання.
Стежити за поставою .
Темп середній. Руки не опускати.
Вправу виконувати на кожен крок.
Тримати осанку.
Виконувати повний оберт.
Під час нахилу ноги в колінних суглобах напружені.
Випад максимальний. Тримання осанки.
150-180 уд/хв. Стежити за навантаженням.
Вірно тримати ракетку.
Робота біля столу. Слідкувати за вірним виконанням подачі.
Вірне вико
Робота біля стінки. Вірне виконання. Через 5 хвилини групи змінювати місцями.
Виконання правил.
Вірне виконання. В максимальному темпі. Вірне виконання.
Темп повільний, дихати рівномірно. Похвала, визначення кращих. Звернути увагу на загальні помилки. Перевірка відновлення. Відновити дихання і ЧСС до 80-100 уд/ хв. |