ТЕМА. БУКВИ Я І я, ПОЗНАЧЕННЯ ЗВУКІВ [йа]. ДРУКУВАННЯ БУКВ, СКЛАДІВ, СЛІВ
Очікувані результати навчання: обгрунтовує свої вподобання; підтримує аргументами власні думки або спростовує їх; пояснює роль ілюстрації для глибшого розуміння змісту тексту; читає правильно та виразно вголос різні тексти залежно від мети читання; з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі; аналізує звуковий склад слова.
Обладнання: кольорові олівці, роздатковий матеріал, таблиці, предметні малюнки, фішки, складові схеми.
ТЕМА. БУКВИ Я І я, ПОЗНАЧЕННЯ ЗВУКІВ [йа]. ДРУКУВАННЯ БУКВ, СКЛАДІВ, СЛІВ
Очікувані результати навчання: обгрунтовує свої вподобання; підтримує аргументами власні думки або спростовує їх; пояснює роль ілюстрації для глибшого розуміння змісту тексту; читає правильно та виразно вголос різні тексти залежно від мети читання; з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі; аналізує звуковий склад слова.
Обладнання: кольорові олівці, роздатковий матеріал, таблиці, предметні малюнки, фішки, складові схеми.
Хід уроку
І. Вступна частина
1. Організація класу.
Пролунав дзвінок,
Починається урок,
Очі ширше відкриваємо,
Слухаємо і запам`ятовуємо,
Ні хвилини не втрачаємо.
ІІ. Основна частина
1. Загадка.
Мов маленький м`ячик,
Висить, а не скаче,
Рум`яне, гладеньке,
На смак солоденьке. (Яблуко)
- До нас на урок прикотилося чарівне ... що? (Яблуко)
- А що ви знаєте про яблуко? (Розповідь дітей)
- Їсти яблуко - це добре чи погано? (Отже, кожна людина повинна вживати яблука, сортів яблук існує безліч).
2. Звуковий аналіз слова "яблуко" (к-сть складів, наголос, букв, звуків).
- А які ви ще знаєте слова, у яких є буква "я"?
- Відео про букву "Я".
- У яких випадках буква "я" позначає два звуки, у яких - один?
Ярик Ясмін Толя
(аналіз слів)
3. Робота з таблицею.
4. Робота з підручником (с.67)
5. Робота в зошиті (с.34-35)
(пояснення написання великої літери "Я")
- Друкування великої літери "Я", складів, слів.
6. Закріплення вивченого матеріалу.
Вправа "Незакінчене речення".
Ти вивчаєш рідну мову,
Допиши потрібне слово.
У лісі ________________ .
На сосні ______________ .
У саду ________________.
У полі ________________ .
(Ряст, дятел, вишня, пшениця)
Гра "Анаграми".
Місцями поміняй склади,
Швидше з них слова склади.
ля, зо, зу тел, дя
ця, ни, си ля, чап
(Зозуля, сниця, дятел, чапля, совеня)
ІІІ. Заключна частина. Рефлексія.
1. Вправа "Обмін думками".
- Що нового ви вивчили на уроці?
- Коли ви були собою задоволені?
- Що ви розповісте вдома?
- З яким настроєм минув урок?