Урок Навчання грамоти 1 клас "Букви Я і я, позначення звуків [йа]. Друкування букв, складів, слів."

Про матеріал

ТЕМА. БУКВИ Я І я, ПОЗНАЧЕННЯ ЗВУКІВ [йа]. ДРУКУВАННЯ БУКВ, СКЛАДІВ, СЛІВ

Очікувані результати навчання: обгрунтовує свої вподобання; підтримує аргументами власні думки або спростовує їх; пояснює роль ілюстрації для глибшого розуміння змісту тексту; читає правильно та виразно вголос різні тексти залежно від мети читання; з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі; аналізує звуковий склад слова.

Обладнання: кольорові олівці, роздатковий матеріал, таблиці, предметні малюнки, фішки, складові схеми.

Перегляд файлу

               

ТЕМА. БУКВИ Я І я, ПОЗНАЧЕННЯ ЗВУКІВ [йа]. ДРУКУВАННЯ БУКВ, СКЛАДІВ, СЛІВ

Очікувані результати навчання: обгрунтовує свої вподобання; підтримує аргументами власні думки або спростовує їх; пояснює роль ілюстрації для глибшого розуміння змісту тексту; читає правильно та виразно вголос різні тексти залежно від мети  читання; з увагою сприймає усні репліки й доречно реагує на усну інформацію в діалозі; аналізує звуковий склад слова.

Обладнання: кольорові олівці, роздатковий матеріал, таблиці, предметні малюнки, фішки, складові схеми.

Хід уроку

І. Вступна частина

   1. Організація класу.

Пролунав дзвінок,  
Починається урок,
Очі ширше відкриваємо,
Слухаємо і запам`ятовуємо,
Ні хвилини не втрачаємо.

 

ІІ. Основна частина

1. Загадка.

Мов маленький м`ячик,
Висить, а не скаче,
Рум`яне, гладеньке,
На смак солоденьке. (Яблуко)

- До нас на урок прикотилося чарівне ... що? (Яблуко)

- А що ви знаєте про яблуко? (Розповідь дітей)

- Їсти яблуко - це добре чи погано? (Отже, кожна людина повинна вживати яблука, сортів яблук існує безліч).

 

2. Звуковий аналіз слова "яблуко" (к-сть складів, наголос, букв, звуків).

- А які ви ще знаєте слова, у яких є буква "я"?

- Відео про букву "Я".

- У яких випадках буква "я" позначає два звуки, у яких - один?

Ярик                            Ясмін                       Толя

(аналіз слів)

 

3. Робота з таблицею.

4. Робота з підручником (с.67)

5. Робота в зошиті (с.34-35)

(пояснення написання великої літери "Я")

- Друкування великої літери "Я", складів, слів.

6. Закріплення вивченого матеріалу.

Вправа "Незакінчене речення".

Ти вивчаєш рідну мову,
Допиши потрібне слово.

У лісі ________________ .

На сосні ______________ .

У саду ________________.

У полі ________________ .

(Ряст, дятел, вишня, пшениця)

 

Гра "Анаграми".

Місцями поміняй склади,
Швидше з них слова склади.

ля, зо, зу                                 тел, дя

ця, ни, си                                ля, чап

(Зозуля, сниця, дятел, чапля, совеня)

 

ІІІ. Заключна частина. Рефлексія.

1. Вправа "Обмін думками".

- Що нового ви вивчили на уроці?

- Коли ви були собою задоволені?

- Що ви розповісте вдома?

- З яким настроєм минув урок?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
5 грудня 2020
Переглядів
702
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку