Тема: Буква «К», звуки [к], [к’].
Мета: формування предметних компетентностей: познайомити дітей з новою буквою «К» та звуками [к], [к’]; вчити читати склади , слова з новою буквою; розвивати зв’язне мовлення; виховувати шанобливе ставлення до дорослих;
формування ключових компетентностей: вільне спілкування державною мовою, вміння висловлювати свою думку, формувати навичку свідомого читання цілими словами, розуміти терміни та слова англійською мовою з метою оволодіння навичками міжкультурного спілкування; виконувати прості математичні обчислення; пізнавати навколишній світ шляхом спостереження, розвивати вміння сприймати інформацію, застосовувати отримані знання, працювати з медіа в групі; розвивати здатність працювати з іншими людьми у групі, парі, засвоювати знання не тільки про свою Батьківщину, а й про сусідні території та держави; формувати основи екологічної грамотності здобувачів освіти; виховувати дбайливе ставлення до збереження навколишнього середовища, ввічливо спілкуватися з іншими дітьми, поважно ставитися до людей літнього віку.
Обладнання : картки для самооцінювання учнів , малюнки до словникового слова, проектор, ноутбук, глобус, презентація до уроку, картки, кольорові олівці.
Хід уроку
І. Організаційний момент
1. Привітання
– Доброго ранку, любі діти. Ми розпочинаємо наш урок. Я бажаю вам бути уважними, активними, креативними.
2. Емоційне налаштування «Подаруй сусідові посмішку».
ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
Величезний цей хижак,
На людей наводить жах,
Проживає в річці Ніл,
Небезпечний ….. (крокодил).
а) Перевірка перших вражень. Відповіді на запитання.
- Чи сподобалась вам казка? Чим ? То якою була спочатку шкіра? А чому крокодил сидить весь час у воді ?
(Надіється, що його шкіра стане ніжною, гладенькою, як шовк).
(Умиваємось, чистим зубки, купаємось. Дотримуємось гігієни.)
Пропоную відкрити наш Букварик на сторіночці 92.
Розгляньте букви «К».
– Які ці букви ? Чим відрізняються ?
Буква «К» дає звук [к]. Давайте разом вимовим.
- Який це звук: голосний чи приголосний?
дзвінкий чи глухий ?
твердий чи м'який ?
- Подивіться на малюнок. Хто зображений ? (корова)
- Скільки складів у цьому слові ?
- Назвіть перший склад. Звук [к] – твердий чи м’який ?
- Подивіться на другий малюнок. Хто зображений ? (кінь)
- Назвіть перший звук. Звук [к] – твердий чи м’який ?
Отже, буква «К» має звуки [к] та [к'].
Пояснення значення слова «клин».
ІУ. Фізкультхвилинка
https://www.youtube.com/watch?v=foFUavVgKg4
Читання вчителем тексту про корову. Бесіда за текстом.
- Чому корова вельмишановна тварина ? Що виготовляють з молока ?
11. Дискусія.
Чи всім дітям та дорослим корисно пити молоко ?
У. Підсумок уроку. Рефлексія. Самооцінювання.
- Яку літеру ми сьогодні вивчили?
- З якою вельмишановною твариною познайомились ?
- Чи важко бабусі доглядати за корівкою ?
-На картках самооцінювання прикріпіть прищіпку, показавши як ви оцінюєте свою роботу на уроці.
-Розфарбуйте, будь ласка, нашого помічника – крокодила , та прикріпіть на дошку його фото.