Урок навчання грамоти 1 клас НУШ

Про матеріал
Урок вивчення нової літери "К" за букварем Н.О. Воскресенської, І.В.Цепової.
Перегляд файлу

 

Тема: Буква «К», звуки [к], [к’].

Мета:    формування предметних компетентностей:  познайомити дітей з новою буквою «К»  та звуками [к],  [к’]; вчити читати склади , слова з новою буквою;  розвивати зв’язне мовлення;  виховувати шанобливе ставлення до                                       дорослих;

формування ключових компетентностей: вільне спілкування державною мовою, вміння висловлювати свою думку,  формувати навичку свідомого читання цілими словами, розуміти терміни та слова англійською мовою з метою оволодіння навичками міжкультурного спілкування; виконувати прості математичні обчислення; пізнавати навколишній світ шляхом спостереження, розвивати вміння сприймати інформацію, застосовувати отримані знання, працювати з медіа  в  групі;  розвивати здатність працювати з іншими людьми у групі, парі, засвоювати знання не тільки про свою Батьківщину, а й про сусідні території та держави; формувати основи екологічної грамотності здобувачів освіти; виховувати дбайливе ставлення до збереження навколишнього середовища,  ввічливо спілкуватися з іншими дітьми, поважно ставитися до людей літнього віку.

Обладнання : картки для самооцінювання учнів , малюнки до словникового слова,  проектор, ноутбук, глобус, презентація до уроку, картки, кольорові олівці.

                                                         Хід уроку

І. Організаційний момент

1. Привітання

– Доброго ранку, любі діти. Ми розпочинаємо наш урок. Я бажаю вам бути уважними, активними, креативними.

2. Емоційне налаштування «Подаруй сусідові посмішку».

ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.

  • Сьогодні на уроці ми познайомимось і вивчимо нову літеру  «К», яка дає два звуки [к], [к'], для того , щоб ми могли читати склади, слова та, навіть, оповідання з цією літерою.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

  1. Розгадування загадки.

Величезний цей хижак,

На людей наводить жах,

Проживає в річці Ніл,

Небезпечний ….. (крокодил).

  1. Бесіда . Опис крокодила.
  • Ось і сьогодні нашим помічником буде крокодил. (На дошці кріпиться малюнок крокодила).
  • Який він ? (веселий, страшний….. )
  • Якого він кольору ?
  • А як на англійській мові буде зелений ?
  1. Слухання оповідання.
  • Ви знаєте, крокодил раніше був зовсім не зеленим, а …
  • Послухайте казку «Чому крокодили живуть у воді?»

а) Перевірка перших вражень. Відповіді на запитання.

- Чи сподобалась вам казка? Чим ? То якою була спочатку шкіра? А чому крокодил сидить весь час у воді ?

(Надіється, що його шкіра стане ніжною, гладенькою, як шовк).

  • А що ми з вами робимо вранці і ввечері, щоб наша шкіра була ніжною і гладенькою ?

(Умиваємось, чистим зубки, купаємось. Дотримуємось гігієни.)

  1. Ознайомлення з буквою «К».

Пропоную відкрити наш Букварик на сторіночці 92.

 Розгляньте букви «К».

 – Які ці букви ? Чим відрізняються ?

Буква «К» дає звук [к]. Давайте разом вимовим.

- Який це звук: голосний чи приголосний?

                           дзвінкий чи глухий ?

                           твердий чи м'який ?

- Подивіться на малюнок.  Хто зображений ? (корова)

-  Скільки складів у цьому слові ?

- Назвіть перший склад. Звук [к] – твердий чи м’який ?

- Подивіться на другий малюнок. Хто зображений ? (кінь)

- Назвіть перший звук. Звук [к] – твердий чи м’який ?

Отже, буква «К» має звуки  [к] та [к'].

  1. Робота з малюнком. Відповіді на запитання.
  • Розгляньте малюнок (с.92).
  • Що відбувається ? ( Відповіді дітей).
  1. «Мозковий штурм»
  • Доберіть слова з буквою «К»,  поясніть де вона стоїть в слові.
  1. Читання слів у Букварі. (с.92). Робота в парах.
  2. Словникова робота.

Пояснення значення слова «клин».

ІУ. Фізкультхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=foFUavVgKg4

 

  1. Робота з віршем. (с.92)
  • Розгляньте   малюнок. Що робить наш крокодил ? (ловить рибу, відпочиває)
  • Давайте подивимось де він відпочиває. Це глобус – макет Землі. Шукаємо материк Африка, річку Ніл і ось тут живе наш крокодил. (Вчитель прикріплює на глобусі малюнок маленького крокодила в тому місці, де він живе).
  • А скільки імен у крокодила ви зараз дізнаєтесь. Я буду читати вірш, а ви уважно рахуйте.
  1.  Робота з текстом. (с.92)
  • А тепер наш учитель крокодил пропонує нам познайомитись з вельми корисною твариною.
  • Ви здогадались про кого ми будемо говорити ? Чи є у вас знайома корова?
  • Де вона живе? Як її звуть?
  • А хто доглядає корову ?

Читання вчителем тексту про корову. Бесіда за текстом.

- Чому корова вельмишановна тварина ? Що виготовляють з молока ?

11. Дискусія.

Чи всім дітям та дорослим корисно пити молоко ?

У. Підсумок уроку. Рефлексія. Самооцінювання.

- Яку літеру ми сьогодні вивчили?

- З якою вельмишановною твариною познайомились ?

- Чи важко бабусі доглядати за корівкою ?

-На картках самооцінювання прикріпіть прищіпку, показавши як ви оцінюєте свою роботу на уроці.

-Розфарбуйте, будь ласка, нашого помічника – крокодила , та прикріпіть на дошку його фото.    

 

docx
Додано
29 січня 2023
Переглядів
734
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку