Урок письма, 1 клас (букварний період)
Урок 31. Письмо малої букви л. Письмо складів і слів з буквою л.
Мета: вчити правильно писати малу букву л, склади і слова з нею, записувати рукописними буквами друковані літери; розвивати мовлення, фонематичний слух, мислення, увагу; виховувати в учнів охайність, старанність, бережливе ставлення до всього живого.
Виконала:
Крук Катерина
Студентка 3-го курсу
Групи Поб-2-14-4.0д
Урок письма, 1 клас (добукварний період)
Урок 6. Закріплення вміння писати в рядку. Письмо верхньої петельної лінії. Складання речень за малюнком. Звуковий аналіз слів
Мета: закріплювати вміння учнів орієнтуватися на сторінці зошита, дотримуватись правил сидіння за партою під час письма; навчати писати подовжену похилу паличку з петлею вгорі; розвивати фонематичний слух та зв’язне мовлення учнів; виховувати повагу та уважність.
Обладнання: таблиця «Сиди правильно під час письма», письмове приладдя: зошит із навчання грамоти та розвитку мовлення (частина перша), простий та кольорові олівці.
Хід уроку
I. Організація класу.
Знов луна шкільний дзвінок,
Всіх нас кличе на урок.
Ви гарненько всі сідайте
Спинки рівненько тримайте.
II.Актуалізація опорних знань учнів.
1.Повторення вивченого на попередньому уроці.
Вч: Діти, відгадайте загадку.
В нас гуляє біля тину
Має носик намистину,
Схожий сам на будячок.
Це колючий…(Їжачок).
Вч: Складіть речення зі словом їжачок.
Побудуйте схему цього речення.
Уч: Їжачок збирає фрукти у саду.
III.Мотивація навчально-пізнавальної діяльності.
1.Бесіда за малюнком зошита (с.6)
Вч: Ми прочитали в Букварику розповідь про їжачка, тому послухайте наступне завдання.
̶ Розгорніть зошити на с.6
̶ Кого ви бачите на малюнку?
̶ Яке нещастя трапилося з їжачком?
̶ Хто його випадково знайщов?
̶ Як ведмедик піклувався про їжачка?
Вч: На малюнках зображені друзі їжачка, поділіть ці слова на склади.
Вч: Уважно послухайте вірш
В житті усім потрібна дружба:
Із другом легше в світі жити,
Але й дружити треба вміти.
Слід другові допомагати,
В пригоді завжди захищати,
Слід жарти друга розуміти
Й самому жартувати вміти.
Коли ж якесь нерозуміння,
Потрібно виявить терпіння.
При сварці – швидше помиритись –
Не варто з друзями сваритись.
(Вікторія Остапчук)
̶ Що на вашу думку означає справжня дружба?
̶ Як ви вважаєте чи підходить цей рірш до малюнка у зошиті? Чому?
̶ Доберіть слова до поданих звукових схем у зошиті.
̶ Знайдіть на малюнку слова, що відповідають на питання хто це? що це?
̶ Складіть речення за малюнком і поданими схемами.
IV.Фізкультхвилинка.
Руки в сторони та вгору —
На носочки піднялись.
Підніми голівку вгору —
Й на долоньки подивись.
Присідати ми почнемо,
Добре ноги розімнемо.
Раз — присіли, руки прямо.
Встали — знову все так само.
Повертаємося вправно,
Все виконуємо гарно.
Вліво-вправо повернулись
І сусіду усміхнулись.
V.Повідомлення теми і завдань уроку.
Вч: Сьогодні на уроці ми повторимо написання прямих похилих з заокругленням вгорі та внизу і навчимося писати новий елемент. Це верхня петельна лінія.
VI.Вивчення нового матеріалу.
Виконання вправ у рядках зошита.
̶ Розгляньте елементи, подані у першому рядку.
̶ Як вони називаються? Згадайте як вони пишуться.
Вчитель разом з учнями колективно повторюють елементи.
Вч: Розгляньте елементи верхньої петельної лінії у другому рядку. Подивіться, як я писатиму цей елемент на дошці.
̶ Починаю писати від верхньої рядкової лінії, веду з нахилом праворуч угору до міжрядкової лінії, заокруглюю вліво, веду лінію вниз до нижньої рядкової.
Діти виконують вправу в повітрі кілька разів, обводять зразки у зошиті і дописують самостійно.
Робота з ліворукими дітьми.
Пальчикова гімнастика
Рука — це пензлик, пальці — волосинки. Плавними рухами «розфарбовуйте» знизу догори, справа вліво. Пальці мають бути м'якими й пружними.
Уявіть собі, що ви малюєте будинки, хмари, поля, алею, гори і моря, про які говориться у віршику.
Акварель Намалювати можна нею Будинки, хмари і поля. Зелену затишну алею, Високі гори і моря. |
|
̶ Назвіть елементи, які ви бачите в третьому рядку.
̶ Легко писати дітям, які сидять правильно. Зошити повинні лежати похило.
VII.Підбиття підсумків уроку.
̶ Що нового ви дізналися на уроці?
̶ Який новий елемент ми навчилися писати на уроці?
̶ Які мали труднощі?
̶ Що найбільше вам сподобалося?