Урок навчання грамоти. Письмо 1 клас.Написання великої букви П,складів,слів і речень з вивченими літерами

Про матеріал
На уроці учні знайомляться з написанням великої букви П та поєднань її з іншими літерами; вчаться аналізувати, порівнювати букви та їх елементи; удосконалюють уміння працювати колективно, самостійно, в парі та групі; розвивають спостережливість, мовлення, пам'ять.
Перегляд файлу

Урок навчання грамоти. Письмо 1 клас. Написання великої букви П, складів, слів і речень з вивченими буквами.

Мета: навчити писати велику букву П, поєднання її з іншими буквами; удосконалювати вміння писати ручкою, складати розповідь за малюнком; формувати соціальну, громадянську компетентність; розвивати спостережливість, пам’ять, мовлення; виховувати інтерес до занять спортом.

Обладнання: картка - зразок написання букви П,  схеми; картки для роботи в парах та групах, геометричний матеріал, цеглинки LEGO, мультимедійна презентація.

               Хід уроку

І.Вступна частина

1.Організаційний момент

-Щоб урок пройшов немарно, працювати будем гарно.

2.Гра «Знайди букву П в словах» (робота в групах)

 пісок       поле 

 лапи        павлін

 палка      потяг  

 пасіка     короп

 

 

 

 

 

3.Зв’язок уроку письма з уроком читання

Повторення скоромовки, яку вивчили на уроці читання.

Пиляв Пилип поліна з лип,

притупив пилку Пилип.

(На дошці зроблений на уроці читання звуковий аналіз слів поліно  Пилип)

-Чим цікаве слово Пилип?(його можна прочитати навпаки)

4.Проблемне запитання

-Чи можемо ми записати слово «поліно» у зошит? А слово «Пилип» ? Чому не можемо? ( бо не вміємо писати велику букву П)

ІІ.Основна частина

 

1.Повідомлення теми і завдань уроку

-То хто здогадався, що ми будемо робити на уроці? (діти говорять свої припущення, вчитель доповнює ,виводячи мету і завдання уроку)

2.Творча робота в парах

- Викладіть із цеглинок LEGO велику і маленьку букву п. (учні обирають самі, хто яку букву буде викладати)

- Порівняйте однакові чи різні друковані букви п і П? А письмові?

2.Робота в зошитах з друкованою основою

1) Бесіда за малюнком

-Чим займаються діти? (плаванням) Дайте імена дітям на букву П.

-Складіть розповідь за малюнком.

-Хто із вас займається плаванням? Хто плавав влітку на річці?

-Навіщо займатись плаванням?

2) Демонстування й аналіз букви П.

-Які елементи повторюються? Наведіть  елементи букви П олівцем у зошиті.

-Як ви вважаєте, що буде найскладніше під час написання букви?

3) Письмо букви П, буквосполучень,  слів ( на протязі уроку використовується мультимедійна презентація)

. Показ написання букви  вчителем на дошці

. Письмо вологою ганчіркою на дошці, а учні в повітрі

. Письмо учнями в повітрі олівцем

. Повторення правил сидіння та нахилу зошита під час письма

. Письмо в зошиті букви П

. Письмо поєднань П з іншими буквами

. Обмін зошитом із сусідом, аналіз написання

. Написання слова «Павлик» (аналіз написання)

4) Пальчикова гімнастика (зробити «гніздечко», рухати пальчиками)

Полетіла пташка –мати

Малюкам жучків шукати.

А малята не літають-

Із гніздечка виглядають.

5) Письмо ручкою  у зошиті

. Слово «Поліна» (аналіз написання)

. Аналіз і письмо речень

-Прочитайте речення.

-Хто є у  Павлика? Скільки слів у реченні?

-Які слова записані з великої букви? Чому?

-Який знак стоїть у кінці речення? (запис речення)

6) Гра на уважність (закреслити однакові літери і записати слово, яке утворилось (песик)

У кого вдома є песик? Як його звати?

-Чи любите ви з ним гуляти?

7) Робота в групах «Збери будку для песика»

ІІІV.Заключна частина

1.Бесіда

-Яку букву навчились писати на уроці?

-Навіщо нам треба уміти писати великі букви?

2.Рефлексія

«Тепломір успіху». Покажіть цеглинками лего, як ви працювали на уроці.

 

 

docx
Додано
30 листопада 2022
Переглядів
340
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку