Урок "Навчання грамоти" "Велика буква Й. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами.

Про матеріал
Даний урок використовується при проходженні матеріалу з навчання грамоти в 1 класі. Даний ресурс знайомить учнів з буквою «й», приголосними звуками, формує ціннісне ставлення до світу, розширює знання дітей про навколишній світ, виховує емоційно-позитивне ставлення до предмета, показує зв'язок досліджуваних предметів з життям.
Перегляд файлу

Навчання грамоти

Тема: Велика буква Й. Читання слів, речень і тексту з вивченими літерами.

Мета: ознайомити учнів з великою друкованою буквою Й;  навчити друкувати її; формувати навички читання, уміння добирати заголовок до прочитаного тексту; формувати компетентності спілкування державною мовою; виховувати інтерес до ччитання.

Обладнання: картки для гри «Знайди пару», фішки для звукового аналізу, презентація, підручник, цеглинки LEGO

Хід уроку

І. Вступна частина

1. Організація класу

Погляньте у віконечко.       (протягують руки)

Чомусь сховалось сонечко.  (знизують плечима)

А ми засвітим сонечко           (показують на себе)

Таке велике сонечко.             (руки в сторони)

Таке веселе сонечко.              (посміхаються одне одному)

Я – сонечко!                           (показують на себе)

Ти – сонечко!                          (показують одне на одного)

Ми – сонечка!                         (беруться за руки)

2. Гра «Зєднай склад і малюнок»

лій

зай

май

гай

крей

  • Яка буква є в кожному слові?
  • Який звук означає буква Й ?

3. Звуковий аналіз слів лійка, майка

- Чим відрізняється звукові моделі слів?

 - Який звук спільний?

ІІ. Основна частина

1. Аналіз букви Й

 - моделювання букви з LEGO

 - друкування в зошиті

2. Читання чистомовки

Ій – ій – ій – залетів у вулик рій.

Ей – ей – ей – ми принесли клей.

Ай – ай – ай – полетіли в теплий край.

  • Як ви гадаєте про кого говориться в останньому рядку чистомовки?
  • Чи всі пташки відлітають в теплі краї?
  • Яких птахів ви бачили взимку?

3. Гра «Впіймай звук [й]» (використовую цеглинки LEGO, як сигнальні картки)

Соловей, лелека, горобець, сойка, зозуля, синичка, чайка, жайворонок, сорока

4.  Робота за сторінкою букваря (с.102)

1) Читання тексту вчителем

2.) Словникова робота

Вирій – Теплі, південні краї, куди відлітають на зиму перелітні птахи.

- Кого називають пернатими?

3.) Аналіз тексту

4) Різновиди читання

(«луна», дівчатка – хлопчики,)

5). Читання діалога

 - Читання вчителем

  • Читання разом з вчителем
  • читання для друга

 

ІІІ. Заключна частина

  1. Рефлексія

Розташуйте смайлик на «сходинці успіху»

docx
Додано
8 січня 2020
Переглядів
2393
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку