Урок навчання грамотиТема: Повторення вивченого про букви Б б (" бе " ) та звук( б) . Формування навичок читання на основі тексту " Білки "

Про матеріал
Тема. Повторення вивченого про букви Б б (" бе ") та звук (б) . Формування навичок читання на основі тексту " Білки " Мета: закріплювати звукове значення букви " бе ". Розвивати в дітей мовлення, спостережливість, кмітливість, уміння знаходити і використовувати відповідну інформацію. Складати поширені речення, текст - опис за допомогою опорних слів та ілюстрацій. Виховувати любов та бережливе ставлення до природи.
Перегляд файлу

                                Вчитель : Дремлюга Олена Володимирівна

 

                                              Тавричанський ОКЗЗСО  ім. О Гатила

                                                      Каховського району

                                                       Херсонської області

 

                                            Навчання грамоти

                                                        1 клас

Тема:    Повторення вивченого про букви Б б (" бе " ) та звук( б) . Формування навичок читання на основі   тексту  " Білки "

 

Мета уроку :   закріплювати звукове значення букви " бе " .Розвивати в дітей мовлення, спостережливість, кмітливість, уміння знаходити і використовувати відповідну інформацію. Складати поширені речення, текст - опис за допомогою опорних слів та ілюстрацій.  Виховувати любов та бережливе ставлення до природи.

                                                   Хід   уроку

І . Організаційний момент

1.   Привітання

2  .Настанова

                           Не просто слухати . а чути

                          Не просто дивитися. а бачити.

                         Не просто відповідати, а міркувати

                        Дружно і плідно працювати.

 

3. Оголошення теми і мети уроку                          D:\Изображения\уроки\DSC_5574.jpg

 

4.  Мовна розминка

  • Дмухніть   легенько на  уявний листочок, потім сильніше, подуйте на нього.
  • Уявно надуйте повітряну икульку.
  • Поганяйте коника.

.

 

5. Назвати всі вивчені букви.

 

6. читання складів ( папка )

7. Чистомовка

Ба- ба -ба - на березі  верба

Бо -бо - бо- Богдан малює небо

Бі - бі  бі  білка грає на трубі.

Бу - бу - бу - деш вона взяла трубу

Би-би-би- у бобра болять зуби

Бе- бе -бе- він побачив тебе.

 

8. Назвати слова . які починаються на букву "бе "

 

ІІ. Повторення і закріплення вивченого матеріалу

1.  Відгадати загадку.

                          В неї хатка гарна. тиха

                          Взимку повненька горіхів.

                         В лісі любить вона жити

                       Відгадайте , хто це. діти ?  ( білка )

 

2. Дібрати прикметники

Білка (яка ?) .............

 

3. Цікавинка про білочку

 

Чи знаєте ви ?

 

Де зимує білка? У дуплі. Влаштовує тепле гніздечко. Устеляє його  мохом, сухим листям. Як запасає харчі?  Ще восени вона збирає горішки, гриби, насіння з шишок. Все вона у своїй коморі ховає.

Цікаво знати,  що білка ще й розбійниця.  Іноді їй набридає годуватися насінням, грибами. От і починає шукати пташині яйца. А потім , як виводяться маленькі пташенята, вона їх поїдає.

Отже, білка - хижа   тваринка.

Два рази на рік вона народжує білченят. Вони сліпі, голі, важать до 12 грамів. Через 3 -4 тижні вже вкриті пухом. Вилазять з гнізда через 35 днів.

 

4.Гра " Грибочки" ( два кошики для голосних та приголосних звуків)D:\Изображения\уроки\DSC_5579.jpg

 

5. Звуко- буквений аналіз слова   БІЛКА

 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Лапки в боки, вгору вушка -

Скачуть білочки - подружки.

Один, два,  три,чотири , п'ять,

по гілкам вони летять.

Один, два,  три,чотири , п'ять,

Люблять білочки стрибать.

                      D:\Изображения\уроки\DSC_5582.jpg

6. Гра  " Живі слова "   Білка сушила грибочкиD:\Изображения\уроки\DSC_5584.jpg

 

 

7. Скоромовка

                                             Білка в дуплі горіхи хова

                                             Прийшла пора горіхова.

 

ІІІ. Робота з букварем

 

1. Словникова робота

Білки             збирали       Богдан

кинулись        дідусь          турбувати

 

2. Читання тексту вчителем

 

3. Читання " ланцюжком" D:\Изображения\уроки\DSC_5586.jpg

 

4. Перевірка розуміння прочитаного

  1. Хто побачив білочок?
  2. Що робили білочки?
  3. Що сказав дідусь ?
  4. Скільки разів зустрічалось слово "білки" у тексті? ( 6. )

 

IV.  Підсумок уроку

  1. Робота в групах : скласти слова (кмітливі ,  розумні,  активні)  і дізнаєтесь . які ви були сьогодні на уроці.

 

 

                    D:\Изображения\уроки\DSC_5591.jpg

 

                                   

                      D:\Изображения\уроки\DSC_5592.jpg

 

 

2.   Бігла білочка в долинку

           Бачить бубликів торбинку

      Діток швидко погукала,

   бубликами частувала

        Всі за парти швидко сіли

   Усі бублики , щоб зїли.

 

   D:\Изображения\уроки\DSC_5594.jpg

docx
Додав(-ла)
Дремлюга Олена
Додано
8 квітня 2020
Переглядів
874
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку