Закріплення вмінь писати вивчені букви. Доповнення речень.

Про матеріал
Розробка уроку з навчання грамоти на тему: Закріплення вмінь писати вивчені букви. Доповнення речень.
Перегляд файлу

Тема: Закріплення вмінь писати вивчені букви. Доповнення речень.

Мета: вдосконалювати вміння писати вивчені букви, слова і речення із цими буквами; повторити написання букв; вчити виконувати творчі письмові завдання; розвивати вміння аналізувати, порівнювати, зіставляти; виховувати культуру письма.

Хід уроку

I. Організація класу.

1. Повторення правил сидіння за партою під час письма.

I I Актуалізація знань учнів.

- Які літери ми з вами вже вивчили?

1. Гра «Добери прописну літеру»

2. Хвилинка каліграфії

(письмо букви Фф)

III Оголошення теми уроку

IV. Роботат над темою уроку

— Сьогодні на уроці під час гри ми  по вправляємося у написанні раніше вивчених букв та виконаємо багато цікавих вправ.

- Діти, наш урок сьогодні незвичайний. Звірята із лісової школи надіслали нам багато листів із цікавими завданнями. І я хочу щоб на сьогоднішньому уроці ми всі конверти встигли відкрити і виконати всі завдання.

А для цього нам треба плідно попрацювати.

1. Лист білочки.

— Давайте згадаємо, які ми вивчили букви, що позначають го­лосні звуки?

— Запишемо їх.

— Які букви, що позначають приголосні звуки, вам відомі?

 утворіть склади і запишіть їх.

2.  Надіслали ерудити їжачки

— Утворіть із перших букв нові слова, запишіть їх.

1) Хмара, літери, іволга, бублик. (Хліб)

2) Корова, око, морква, акваріум, халва, автобус. (Комаха)

3) Хокей, очі, брат, овочі, трава. (Хобот)

3 Повторення знань про звуки та букви

— На які дві групи поділяються звуки в українській мові?

— Чим відрізняються голосні звуки від приголосних?

— Наведіть приклади голосних звуків.

— Які букви в українській мові позначають два звуки?

— Які букви не позначають звуків?

— Наведіть приклади слів з м’яким знаком на кінці, у середині слова.

4. Лист від лиса

Скоромовка

Обережний хитрий лис
До нори вечерю ніс.

 Малюнковий диктант

— Зараз ми будемо писати диктант, але диктант не простий, а малюнковий. Я показуватиму вам малюнки, а ви записуватимете слова, якими вони позначаються, або ж те, що на них зображено.

Лимон, хмара, півень, зимонька, дерево.

Фізкультхвилинка

 

5.Лист  надіслав ведмідь

 Відновлення речення. Зробити звуко-буквений аналіз слова фотограф.

трактора. Ми коло

фотографує. Фотограф дітей

6.Лист надіслала сова

 Запис слів у два стовпчики: у перший — двоскладові, у другий — односкладові

Мир, син, коса, корова, село, мак, сливи, парта, молоко, ліс, Семенко, сорока.

Бліц-гра

Лист 7. Надіслав олень

— Складіть речення за схемами.

-  Записати правильно речення

ТатокупивІванувелосипед

Фізкультхвилинка

8. Лист від Сонечка.

 Гра «Придумай речення»

Учні одне за одним називають по слову, щоб утворилось речен­ня. Наприклад, вчитель промовляє слово «Ми», перший учень — «ходили», другий — «до», третій — «лісу». Діти і вчитель приду­мали речення: Діти

VI. Підсумок уроку

— Що ви повторили сьогодні на уроці?

— Яку роботу виконували?

— З ким зустрілися?

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
11 квітня 2020
Переглядів
1858
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку