19 липня о 18:00Вебінар: Реалізація національно-патріотичного проекту в закладах дошкільної та середньої освіти

Урок "Найдорожчий скарб – здоров’я."

Про матеріал
Створити умови для закріплення знань учнів з питань здорового способу життя; розширити поняття про те, що від здоров'я дітей залежить здоров'я нації, а значить благополуччя і добробут всієї України, її майбутнє. Поглибити знання про овочі та фрукти, їх користь для людини, формувати почуття краси рідної природи; розвивати мовленнєві здібності учнів; Дати дітям загальне поняття про інфекційні захворювання;про спосіб профілактики та боротьби з вірусом грипу . Виховувати відповідальне ставлення до власного здоров'я.
Перегляд файлу

Тема  Найдорожчий скарб – здоров’я.

Мета  Створити умови для закріплення знань учнів з питань здорового способу життя;  розширити поняття про те, що від здоров'я дітей залежить здоров'я нації, а значить благополуччя і добробут всієї України, її майбутнє. Поглибити знання про овочі та фрукти,  їх користь для людини, формувати почуття краси рідної природи; розвивати мовленнєві здібності учнів; Дати дітям загальне поняття про інфекційні захворювання;про спосіб профілактики та боротьби з вірусом грипу .

Виховувати відповідальне ставлення до власного здоров'я.

Обладнання: плакати; ілюстрації овочі та фрукти, презентація «Овочі»,        костюми «вірус»,лікаря

Хід уроку

І Організація   класу

Дзінь –дзелень

Розпочався шкільний день!

Навчимося ми багато

Щоб раділи мама й тато

1 Привітання .Гостей наших радо усіхзустрічаєм,

Для них привітаннявідкласу ми маєм.

Ми хочем, щобвивсіщасливібули,

Щобдіточкивашіздорові росли,

Щобсмуток і горе назавждипішли

 

Сідайте, діти всі  рівненько,

Руки покладіть гарненько,

Голівувищепідніміть,

Своїплечірозведіть.

 

Доброго здоров'я, діти, доброго вам дня.

Хай вам ясно сонце світить у вікнощодня.

Хай смієтьсямирне небо і дивує світ.

А Земля нехай дарує вам барвистийцвіт.

ІІСтворенняпроблемноїситуації.

ВчительДіти, сьогодні ми з вами помандруємо Навколо нас стільки  прекрасного,чудового, що складно зробити вибір для себе.

-   Що для людини є найдорожчим?(Здоров'я - це найдорожчий, безцінний скарб, що має людина. Народна мудрість так і говорить: «Здоров'я - всьому голова». А здоров'я дітей - це «голова» здоров'я майбутніх поколінь.Міцнездоров’я- ценайдорожчий скарб.)

-Для чого потрібне здоров’я

Тож девізнам треба пригадати

Щоб урок розпочати:

P2160029.JPGХтоздоровий, той сміється,

Все йому в життівдається,

-    Відчогозалежитьздоров’я?

1Мозковвий штурм «КВІТКА  ЗДОРОВЯ «

Відспадковості;

від стану навколишньогосередовища;

від способу життялюдини;

відякостімедичногообслуговування;

від правильного повноцінногохарчування

Вчитель  Будемо на уроціговорити :Як зберегти і зміцнити здоров’я

Урок продовжуєм ми без  зупинки

дамо нашому мозку попрацювати  хвилинку

(за допомогою математичних дій розгадаємо кросворд)

2Кросворд

 

б

 

 

 

 

 

а

 

 

 

 

 

к

 

 

 

 

 

т

 

х

 

г

 

е

л

в

 

р

 

р

і

о

п

е

м

і

к

р

о

б

і

я

а

о

в

і

к

 

р

б

я

н

р

 

 

а

з

е

о

 

 

 

к

ц

с

 

 

 

а

ь

к

 

 

 

 

 

о

 

 

 

 

 

п

 

 

 

 

 

Вийшло слово Мікроб.-мікроорганізми,дрібні  рослинні організми

- Що таке мікроб?(бактерії,грибки ,віруси)

- Які бувають мікроби?     (Корисні і шкідливі)

- Де використовують корисні?

- Які це шкідливі? (Це інфекційні хороби-грип,ангінасвинка,вітряна віспа.)

3Інсценування

Вбігають два “віруси” – хлопчики.

А ось і ми – Віруси.

Вірусдужешкідливатварина.

Підступна, а головне – лоскотливаось такатварина.

В рот зайде, і спокійно там живе.

Зайдешалений і де захочеться

Шуляє по тілу хворого і лоскочеться

Я радий, щозовсім не Айболить

Відмене  температура,

 хворий лежить і горло болить.

--Ми, віруси, і нас ой як багато. Спокійнесенькоживемо ми в роті й в горлі хворого, а коли вінрозмовляє, ащекращечхаєчикашляє, ми нарештівилітаємо на волю, та заражуємоздоровихдітей.

Вчитель:Досить!Підступнімікроби, ми вас не боїмося і знаємо, як васпозбутися.

Що треба робити,щоб мікроби не потрапили в організм людини?

мити руки;

ми пити сирої води

робити щеплення

використати вітаміни

Розповідь учителя з елементамибесіди.

Вітаміни – корисні для людини.Слово “вітаміни” походить відлатинського слова “віта” – життя.

Назваця не випадкова. Якщовітамінів не вистачає, людинаважкохворіє. Вітамінипотрібні для нормального росту і розвиткудитячогоорганізму.

В організмвітамінипотрапляють з їжею. Отже, потрібно знати, в яких продуктах є необхіднівітаміни.

4Довідкове бюро.Сценка “Ми – корисні для людини

вашідрузівітаміни”.

Дійові особи: діти з буквами«А», «В», «С», «Д»

Діти (разом). Добрий день! Впізнали нас?

Ми — вітаміни,

Дужекорисні для людини.

Вітамін А. Я — вітамін А, сприяю росту, допомагаюзберегтинормальнийзір. Мене багато в моркві, маслі, сирі, яйцях,  печінці,  помідорах,  зеленійцибулі,  гарбузі, риб'ячомужирі.

Вітамін В. А я — вітамін В, дужепотрібний для розумової іфізичноїпраці, поліпшеннятравлення. Шукайте  менев житньомухлібі, вівсяній та гречаній крупах, у горосі, квасолі, жовткуяєць, печінці, м'ясі.

Вітамін С. А я — вітамін С, запобігаюзастуді, поліпшуюкровообіг, сприяю росту, лікую цингу. Багата на мене капуста, картопля, помідори, цибуля, щавель, шипшина, хрін, часник, лимони, настійхвої, чорна смородина.

ВітамінД .Авітамін Д, зміцнююкістки,запобігаюрахітові.Живу в молоці,печінці, риб'ячомужирі,житньомухлібі.

Діти (разом). Хто дружить із нами буде,

Всінезгодипозабуде.

Виростеміцним, здоровим,

Переможевсіхвороби

- Отже, діти, треба вживати різноманітну їжу, щобзбагатити

свій організм вітамінами та корисними речовинами.

(Або Їжа за кількістю і якістю має відповідати вашому вікові, бути смачною і поживною, відновлювати витрачену розумову і фізичну енергію.)

Щобматиздоров'я, слід правильно їсти,

Вживатипоживне і тількикорисне.

Не їстинадміру, не шкодититілу

І пам'ятати про вітаміни.

 

    А

В

 

 

     С

Д

 

D:\1 КАРТИНКИ__ОЛЯ\000 без назв\cereals-1.png

5ГРА   «Знайди вітамін» (Учні з’єднують відповідно).Діти-вітаміни перевіряють

 

 

 

 

 

 

 

6Спосіб профілактики та боротьби з вірусом грипу

Вчитель:Якщо вже трапилась  біда, до кого ми звернемося  за допомогою?

RC Symbola.png

НАШ ДОБРИЙ ЛІКАР НЕХВОРІЙКО

Чудовий лікар Нехворійко

У містінашомуживе.

Дасть вам пігулкучинастійку —

Здоров'я буде, як нове!

Наш добрийлікарНехворійко

Прийшовсьогодні в третій  клас.

СпочаткулікарНехворійко

Уважновсіх оглянув нас.

Ні, не пігулки, не настійну,

Не шприц бридкий, не краплі в ніс

Наш добрийлікарНехворійко

Своїпоради нам приніс.

Вінповідомив: «Лютий ворог

 До містанашогопробравсь. Цегрип.

Можливо, дуже скоро

Вінзавітає і до нас.

 Як нам відгрипувберегтися?

По-перше, тизапам'ятай:

Побережись, не застудися!-

На вус, як кажуть, намотай,

Що у застудженомутілі

Грипшвидшевізьметься за діло.

 В теплі ж незатишнойому.

По-друге, руки мий.   Чому?

 Руками ти за все хапався,

Звичайно, вірусівнабрався.

Тепердодомуїхприніс.

 Вони потраплять в рот і ніс!

Це лихо треба зупинити!

Хутчішіз милом руки мити!

По-третє, їжтевсічасник,

Щобвірусгрипузовсімзник:

Цейвірусчасникубоїться, —

Запам'ятайте, знадобиться!Нарешті, всімпотрібно знати,

Щоздатнийвірусцейлітати.

Хтосьхворий кашлянув чи чхнув,

Чи просто біля вас зітхнув, —

Хворобу вірусвжепоніс

Прямісінько до вас у ніс!

 

Та ватно-марлевапов'язка

Врятує вас! Носіть, будь ласка».

Наш добрийлікарНехворійко

Завждиповчаємалюків:

«Щоб вам не знадобилисьліки,

Любітьмоїхпомічників.

Це — мед, калина і малина,

А ще — цибуля і часник,

 Смородина, лимон, шипшина,

Природа — справжнійчарівник!

Запам'ятайте, щорослини —

Природніліки, справжній дар!

 В них — мінерали, вітаміни —

Здоров'я і життя нектар!»

Наш добрийлікарНехворійко

Нам розповів про чистоту,

Дав мудрийлікарНехворійко

Пораду добру і просту:

«Потрібно з милом руки мити,

Боце — з мікробамивійна.

Як часто змушуєхворіти

Рука, коли вона брудна!

Дизентерія, глисти — звідки?

Це все хвороби рук брудних!

Ретельномийте руки, дітки,

Це перше з правил головних».

А ще сказав наш мудрийлікар,

Щощирий і веселий сміх

І гарнийнастрій наш — тежліки,

Найкращі, від хвороб усіх!

ab7f5.png 

Вчитель. Сідайте, лікарю Нехворійко, на почесне місце, і якщо у нас виникнуть питання, ми звернемось до вас.

7« Цікавинки з грядки» Знання про овочі та фрукти.

Отже ,ми продовжуємо  дізнаватися ,як зберегти і зміцнювати здоров’я.

Які є  природні ліки для здоров’я ? (овочі+фрукти)

Які ж рослини-справжній дар  дізнаємось від групи дівчат

8Презентація «Загадки  з нашої грядки»

==Оранжева сестриця

 І в суп, і в борщ згодиться

==Хтонайстарший на городі

Лад даєусьому роду?

Золотиста каша з ним

До вподобивсіммалим.

==Зеленіколобочки

Усілись на кущі,

Підсонцемзарум'янились,

Умили їхдощі.

Тепергорятьліхтарики

Червоним й золотим.

     ==Ой, даремнонарікають,

Що до сліз я допікаю.

Проженуусіхвороби,

Якщо вам я до вподоби.

==Мовм'ячзелений, зовні,

Округлий, соковитий.

Всередині — червоний,

 Медом я налитий.

              ==Зелененькі сини й дочки

Заховалисьпід листочки.

==Біла голова, чубата,

Вся поділена, зубата.

             ==Головна я на городі,

Бошанована в народі.

Мене часто споживають,

Другим хлібомназивають.

І в "мундирі", і без нього

Я смачна —

цевсімвідомо.

 

 

9Фізкультпауза

Слухати ми перестали,

І тепервсі дружно встали,

Будем ми відпочивати,

Нумовправупочинати.

Руки в боки ти візьми

Руки в боки ти візьми

І зроби підскоки.

Руки вгору,руки вниз

Руки вгору,руки вниз

І зроби підскоки.

До підлоги раз- пригнись

До підлоги два- пригнись.

     Сюди-туди  повернись!

     Задоволено всміхнись

     До роботи знов берись

 

10 «Науковці»   Заглянемо до фруктового саду.

ВчительЯкі ж новинизаховані там ,щоб зберегти і зміцнитиздоров’я. підготувала группа науковців

  а) Обліпиха є цінноюлікарськоюрослиною, аджецеготовийприроднийполівітамін.   ВітаміниВ,С і А є не тільки в плодах, а й у листках. Сік і ягодидужекорисні   при цинзі. Плоди з листками використовують для лікування ревматизму та хвороб шлунка.

 б)Усімвідомо, щомалина допомагає у разі застуди, але гілки та листямалини не меншкорисні. Вони маютьгарнийжарознижувальний, потогінний, протизапальнийзасіб. Гілочкималини добре лікуютьсерцево-судинну систему.

в)Не викидайте і гілочокгруші. Чай з них допомагає при недугах .Йогокориснопититим, у кого хворінирки. До чаю з гілокгрушіможнадодаватигрушевеварення. Напійвживатипісляїжі для покращеннясистемитравлення.

г)Подрібненігілочкивишнідопоможуть у лікуванніцукровогодіабетуТакий чай та відповіднадієта з обмеженнямсолодощів, білогохліба та кондитерськихвиробів, картоплі, рису дадутьпозитивний результат.

д)Жменя ягідсмородиниздатназадовольнитидобову потребу людини у вітаміні С. Для порівняння, у лимоні в 17 разівменшецьоговітаміну. Вживають смородину для стабілізації стану судин. Ягодизнижуютькров’янийтиск і покращують стан серцево-судинноїсистеми

-З якихджерелщеможемодізнатисьпро інформацію як захиститисьвід хвороб: (в книжках,інтернет,

10   Реклама Ліків .      А тому у нас зараз реклама ліків.

Хлопчики у хустинках – “бабусі

Три бабусі вечерком

Якось раз зустрілись                

Обнялись, поцілувались,

Тай розговорились,

1Я на пенсії давно

Сто болячок маю

Аспірин УПСА куплю,

“Спрайтом” запиваю.

Ще й приймаю “Мультитабс”

“Бітнером” бальзамом

каплі “Береша” я п’ю,

не життя, а драма

2 Я з курортів не вилажу

     Сочі та Одеси

По лікарнях мене зять

Возить в “Мерседесі”.

Вже набридла та дієта

І шприци і голки

І таблетки та масажі,

Бо немає толку.

3Я струнку фігуру маю

Ношу міні-юбку

Вдень танцюю на базарі.

Ввечері на кухні.

Та ще ввечері із дідом

Бігаю круг хати.

Де ж болячкам взятись тим

Хочу запитати?

 

11Робота з прислів′ями та приказками про здоров′я.   

ВчительЗаглянемо до народної криниці, щоб мудрості  нам напитись

 

Гра «Я –вам,  ви-мені» З’єднати  частини прислів’я

 

Хто день починає з зарядки, /у того здоров'яв порядку.

Наше здоров'я/в наших руках.

Чистота та рух -        /запоруказдоров'я.

Праця - здоров'я,   лінь - хвороба.

Ходи  більше,    /проживешдовше.

Люди часто хворіють,      /боберегтися не вміють.

 

ІІІ  Підсумок  уроку

Гра «Додай слівце»(поради, як слідпіклуватися про себе.)

 

Друже, щобздоровим бути,

Треба навичкиздобути,

Про здоров'япіклуватись:

Перш за все - не лінуватись,

І здружитисяіз спортом,

Рідколасуватитортом,

Воду крижану не пити

І ніколине палити!

Щобзнешкодитимікроби,

Руки мийщоразучисто,

Не забудь щоденноїсти

Овочі і фруктирізні -

Всі вони тобікорисні.

Вранці й ввечері, мійлюбий,

Завжди-завждити чисть зуби

 

Вчитель Збіг урок наш, як коротка мить,

дуже швидко час біжить

Та думку  хочу я вашу почути –

 Що  сподобалось  розкажіть

 

Вчитель  Діти, ви всі повинні пам′ятати, що овочі і фрукти дуже потрібні для нашого здоров′я, бо вони містять у собі багато корисних сполук – вітамінів. Отже, овочі і фруктинеобхідновживати на протязівсього року.

 

Шановні гості !

Спасибі вам,

що зайшли час прийшли до нас

 

 

 

 

 

docx
Додано
14 травня
Переглядів
80
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку