Урок «Найкрасивіше і найпотворніше» Василь Сухомлинський

Про матеріал

Ознайомити учнів з новим твором, вчити правильно, виразно читати , давати оцінку головним героям, давати відповіді на питання.Розвивати зв'язне мовлення, увагу, пам'ять.

Перегляд файлу

Тема:  Василь Сухомлинський « Найкрасивіше і

                        найпотворніше»

 

Мета: 1) ознайомити учнів з новим твором, вчити пра-

                 вильно, виразно читати , давати оцінку головним

                 героям, давати відповіді на питання;

  1. розвивати зв’язне мовлення, увагу, пам’ять;
  2. виховувати шанобливе ставленн до людської

праці, до хліба;

  1. слідкувати за правильною вимовою звуків,

контроль за звуками «г-к», дотримуватися корекційних видів роботи, поповнювати словниковий запас, робота над орфоепією;

 

Обладнання: малюнки, читанка.

 

Тип  уроку:  комбінований.

 

 

                           Хід    уроку:

 

І. Організаційний  момент.

 

  1. вітання учнів;
  2. рапорт чергового:
    • Який зараз урок? ( з поміхами);
    • Скільки учнів у класі? ( чит.з губів)
  3. перевірка слуху;
  4. Що будемо робити на уроці?  ( р. с. с.)

 

ІІ. Фонетична  зарядка.

    Контроль за звуками «г-к».

                           га-ка        гарбуз-капуста

                           го-ко        город-корова

                         гу-ку            гуска-курка

  1. На городі росте гарбуз і капуста.
  2. Гуска і курка – це домашні птахи.

 

ІІІ.  Розмовна  пятихвилинка.

 

  • Які знаєте професії? ( з поміхами)

( показ малюнків,  відповіді учнів)

  • Ким працюють ваші батьки? ( сл.-зор.)

( відповіді учнів)

  • Треба поважати працю інших людей, свій труд

також.

 

ІV. Перевірка  дом. завдання.

 

  • Вдома читали оповідання «Підсніжник».
  • Що таке підсніжник?  ( чит. з губів)
  • Про яких звірів прочитали? ( поміхи)
  • Чому їм набридла зима?  ( сл.-зор.)
  • Кого злякалася зима? ( р.с.с.)

 

V. Фізхвилинка.

 

    Прокинулись ведмедики,  до сонця потягнулись,

    Праворуч і ліворуч швиденько повернулись.

    Присіли два-три рази, а потім підстрибнули,

    Повільно походили й зарядку закінчили.

 

VІ. Вивчення  нового  матеріалу.

 

  1. Оголошення нового матеріалу.

 

-  Сьогодні ми прочитаємо оповідання В.Сухомлинського

   « Найкрасивіше і найпотворніше».

  • Прочитаємо разом назву оповідання.

 

  1. Словникова  робота.

 

Найпотворніше – дуже негарне, некрасиве;

Бузок – кущ з красивими квітами;

Пускати працю на вітер – не поважати працю інших

                                              людей;

   ( читають 2-3 учні; разом читають тільки слова)

Запис словникових слів у зошити.

 

  1. Первинне ознайомлення з текстом.

 

  1. Читання вчителем.
  2. Бесіда по тексту.
    • Про кого прочитали? ( про хлопчика і дідуся);
    • Що треба було написати хлопчику?  ( твір)

 

VІІ. Закріплення нового матеріалу.

 

  1. Читання учнями. Аналіз прочитаного.
    1. Самостійне читання учнями.
    2.  Бесіда по тексту.
    • Хлопчик думав, що найкрасивіше- це…..( бузок)
    • А найпотворніше- це…….( жаба)
    • До кого хлопчик пішов запитати?  ( до дідуся)

2.Читання «ланцюжком».

  1. Відповіді на питання.
    • Що відповів дідусь? Що найкрасивіше?

( це людська праця. Знайдіть у тексті і прочитайте)

  • А найпотворніше? Дідусь відповів….

            ( це те, що пускає працю на вітер. Знайдіть і

              прочитайте).

  • Що побачив хлопчик, що найкрасивіше?

( пшеничне поле жовтіє,….Знайдіть, прочитайте)

  1. Вибіркове  читання.
    • Хлопчикові  загадали……..
    • Йому здавалося……..
    • А найпотворніше…….
    • Бачить, пшеничне…….
  2. Робота над уривком.

 

 Йде далі…..

  • Що їла дівчинка?  ( хліб з маслом)
  • Що зробила?  ( кинула на землю)
  • Можна хліб кидати на підлогу в їдальні,

на землю? Чому?

  • Ви б хотіли бути схожими на цю дівчинку?

 

VІІІ. Домашнє завдання.

         с.258, прочитати

 

  ІХ. Підсумок  уроку.

 

  • Як називається оповідання?
  • Що найкрасивіше, а що найпотворніше?
  • Оцінювання учнів.

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
18 грудня 2018
Переглядів
991
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку