Тема: Назви компонентів і результатів дій множення та ділення (закріплення) (дистанційне навчання).
- Вітаю вас діти і батьки! Продовжуємо навчатися!
До уроку математики приготуйте:
* підручник;
* робочий зошит та зошит з математики (жовтий);
* чернетку.
Крок 1. - Давайте згадаємо те, що вчили на попередньому уроці! Дайте ПОВНУ відповідь на питання:
1. Що спільного в арифметичних діях додавання й віднімання?
2. Що спільного в назвах компонентів арифметичних дій додавання і множення?
3. Як називаються числа при додаванні? при множенні?
4. Що показує перший множник? другий множник?
5. Що спільного в арифметичних діях віднімання й ділення?
6. Що спільного в назвах компонентів арифметичних дій віднімання й ділення?
7. Як називаються числа при відніманні? при діленні?
Крок 2. Усна лічба.
- А тепер, відкрийте робочий зошит та запишіть:
15 квітня
Домашня робота
- Вам потрібно порахувати приклади і записати ТІЛЬКИ відповідь. Якщо тобі буде зручно, то можеш рахувати у чернетці, а у робочий зошит записувати відповіді в один рядок через клітинку.
82 – 49
26 + 26
82 – 74
48 + 12
71 – 16
Крок 3. Виконаємо математичний диктант. Для цього в зошиті посередині запиши:
М.д.
- Записуй знову тільки відповіді через одну клітинку.
1) Скільки разів у 24 вміщується по 6?
2) Скільки буде, якщо по 16 взяти 4 рази?
3) 24 розділити по 8.
4) 9 помножити на 5.
5) Скільки разів у 36 вміщується по 9?
6) Скільки буде, якщо по 12 взяти 5 разів?
Крок 4. - Закріпимо вміння читати добутки і частки 4 способами.
(Відкрий картку з різноманітними способами читання добутку і частки!!! )
- Подивися та прочитай своїм батькам. А тепер будеш читати самостійно!
8 • 4 = 32
32 : 8 = 4
80 : 10 = 8
17 • 4 = 68
100 : 20 = 5
28 • 2 = 56
Відпочинемо!!! Включи відео фізхвилинку!!!
Крок 5. Самостійне розв’язання задачі. Це задача на повторення. Виконай її!
Скільки кілограмів полуниці фермер відправив у три магазини, якщо у перший магазин він відправив 26 кг, у другий — на 6 кг більше, а в третій — на 14 менше, ніж у другий.
Зроби фізхвилинку для очей! Включи відео!!!
Крок 6. Відкрий жовтий зошит з математики. Знайди сторінку з нашою темою уроку: "Назви компонентів і результатів дій множення та ділення" (вгорі сторінки записана назва).
Виконай усі завдання на цій сторінці!
Крок 7. Ось і закінчується наш урок. Сфотографуй сторінку робочого зошиту. Те, що ти писав сьогодні на уроці. Надішли мені!!!
Згадаємо:
Як називаються числа при додаванні? множенні?
Що показує перший множник? другий множник?
Як називаються числа при відніманні? діленні?
Якою арифметичною дією можна замінити ділення?
Крок 8. Ось і закінчується наш урок. Сфотографуй сторінку робочого зошиту та сторінку жовтого зошиту. Те, що ти писав сьогодні на уроці. Надішли мені!!!
Ти молодець! Я радію будь-якому твоєму успіху!