14 липня о 18:00Вебінар: Школа без дискримінації: таємниці гендерного виховання

Урок "Назви компонентів і результатів дій множення та ділення (закріплення)" (дистанційне навчання).

Про матеріал
Пропоную конспект уроку з навчального предмету "Математика" 2 клас НУШ. У конспекті уроку з математики акцент робиться на формування математичних уявлень на основі збідненого сенсорного досвіду дітей молодшого шкільного віку з порушеннями зору. Порушення зору, значно звужуючи можливості набуття дитиною сенсорного досвіду, викликаючи цілий ряд особливостей психічного розвитку, знижує пізнавальну активність дитини, що негативно впливає у тому числі й на засвоєння математичних понять. Саме тому, процес формування елементарних математичних уявлень у здобувача освіти з порушеним зором вимагає спеціальної організації, застосування принципів, методів, спеціальних педагогічних технологій роботи, спрямованих на корекцію пізнавальних процесів та збагачення сенсорного досвіду дитини.
Перегляд файлу

Тема: Назви компонентів і результатів дій множення та ділення (закріплення) (дистанційне навчання).

 

 

- Вітаю вас діти і батьки! Продовжуємо навчатися!
 

До уроку математики приготуйте:
* підручник;
* робочий зошит та зошит з математики (жовтий);
* чернетку.

Крок 1. - Давайте згадаємо те, що вчили на попередньому уроці! Дайте ПОВНУ відповідь на питання:
1. Що спільного в арифметичних діях додавання й віднімання?
2. Що спільного в назвах компонентів арифметичних дій додавання і множення?
3. Як називаються числа при додаванні? при множенні?
4. Що показує перший множник? другий множник?
5. Що спільного в арифметичних діях віднімання й ділення?
6. Що спільного в назвах компонентів арифметичних дій віднімання й ділення?
7. Як називаються числа при відніманні? при діленні?

Крок 2. Усна лічба.
- А тепер, відкрийте робочий зошит та запишіть:
15 квітня
Домашня робота

- Вам потрібно порахувати приклади і записати ТІЛЬКИ відповідь. Якщо тобі буде зручно, то можеш рахувати у чернетці, а у робочий зошит записувати відповіді в один рядок через клітинку.

82 – 49
26 + 26
82 – 74
48 + 12
71 – 16

Крок 3. Виконаємо математичний диктант. Для цього в зошиті посередині запиши:

М.д.

- Записуй знову тільки відповіді через одну клітинку.
1) Скільки разів у 24 вміщується по 6?
2) Скільки буде, якщо по 16 взяти 4 рази?
3) 24 розділити по 8.
4) 9 помножити на 5.
5) Скільки разів у 36 вміщується по 9?
6) Скільки буде, якщо по 12 взяти 5 разів?

Крок 4. - Закріпимо вміння читати добутки і частки 4 способами.
(Відкрий картку з різноманітними способами читання добутку і частки!!! )

- Подивися та прочитай своїм батькам. А тепер будеш читати самостійно!

8 • 4 = 32

32 : 8 = 4

 

80 : 10 = 8


17 • 4 = 68

 

100 : 20 = 5

 

28 • 2 = 56

Відпочинемо!!! Включи відео фізхвилинку!!!

Крок 5. Самостійне розв’язання задачі. Це задача на повторення. Виконай її!
Скільки кілограмів полуниці фермер відправив у три магазини, якщо у перший магазин він відправив 26 кг, у другий — на 6 кг більше, а в третій — на 14 менше, ніж у другий.

Зроби фізхвилинку для очей! Включи відео!!!

Крок 6. Відкрий жовтий зошит з математики. Знайди сторінку з нашою темою уроку: "Назви компонентів і результатів дій множення та ділення" (вгорі сторінки записана назва).
Виконай усі завдання на цій сторінці!

Крок 7. Ось і закінчується наш урок. Сфотографуй сторінку робочого зошиту. Те, що ти писав сьогодні на уроці. Надішли мені!!!

Згадаємо:
Як називаються числа при додаванні? множенні?
Що показує перший множник? другий множник?
Як називаються числа при відніманні? діленні?
Якою арифметичною дією можна замінити ділення?

Крок 8. Ось і закінчується наш урок. Сфотографуй сторінку робочого зошиту та сторінку жовтого зошиту. Те, що ти писав сьогодні на уроці. Надішли мені!!!

Ти молодець! Я радію будь-якому твоєму успіху!

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Інкл
Додано
20 травня
Переглядів
126
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку