Урок. Нежива і жива природа.

Про матеріал

Тема. Нежива і жива природа.

Мета. Розширити і уточнити знання учнів про різноманітність природи. Формувати в учнів поняття «природа», «жива і нежива природа»,

розвивати вміння спостерігати за об'єктами природи; вчити відрізняти предмети природи від речей, виготовлених людиною;

виховувати дбайливе ставлення до природи, речей, створених людиною.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Жива і нежива природа. Я і Україна 2 клас

Номер слайду 2

Який цікавий світ навколо, Ти, друже, тільки придивись! На небі сонця жовте коло, А поруч з домом – сад і школа, Живи, дорослішай і вчись! Дивись на квіти, на дерева, Вивчай птахів, комах, тварин, Ти станеш кращим і, напевно, В життя підеш сміливо й певно, Та пам’ятай, ти не один! З тобою вся твоя родина: Батьки, бабусі та діди, З тобою друзі, Батьківщина, Тож, уперед, мій друже, йди! ПРИРОДА

Номер слайду 3

Природа Жива Нежива Рослини Тварини Людина Сонце Повітря Вода Явища Пори року Дощ, сніг ІНТЕРАКТИВНИЙ МЕТОД Асоціативний кущ - Що ви уявляєте, коли говорите слово природа? ТЕМА. Жива і нежива природа

Номер слайду 4

ДОЩ

Номер слайду 5

Град

Номер слайду 6

Роса

Номер слайду 7

веселка

Номер слайду 8

Туман

Номер слайду 9

Снігопад

Номер слайду 10

ІНТЕРАКТИВНИЙ МЕТОД “2, 4, ВСІ РАЗОМ” Робота в парах Розгляд парою ілюстрації рослин, тварин, людей, предметів неживої природи або предметів, зроблених руками людьми. Висновок про те, до якої групи належить те, що зображено на малюнку. Після цього діти об’єднуються в групи: 1 - тварини, 2 - рослини,3- нежива природа, 4 - те, що зроблено руками людини. Працюємо разом. Захищаємо думку кожної групи. Об’єднуємо ілюстрації в більші групи: жива нежива природа.

Номер слайду 11

Знайди зайве

Номер слайду 12

Розділи об`єкти на дві групи

Номер слайду 13

Жива природа Нежива природа

Номер слайду 14

Жива природа Нежива природа сонце зірки повітря вода каміння земля опади гори рослини гриби риби птахи комахи звірі бактерії людина

Номер слайду 15

Назвіть ознаки живих істот дихають харчуються ростуть приносять потомство вмирають

Номер слайду 16

сонце повітря вода Поясни схему

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Гра «Оживи картину» Діти, на картині ви бачите гори, вершини яких вкриті снігом; біля підніжжя гір тече річка, яка несе свої води далеко у море. Чудовий краєвид. Але чомусь моє серце не переповнюється відчуттям краси від побаченого. Чому? (Немає нічого живого). Діти, давайте, «оживимо» картину (магнітами до картини кріпимо квіти, дерева, різноманітних тварин). Учні коментують роботу. (Така робота доводить, що жива і нежива природа взаємопов’язані між собою. Перебуваючи у повній гармонії).

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Кириченко Анна
    Гарна презентація. Я працюю з глухими дітьми, для них важливо, щоб слайди були підписані. Наприклад, як в цій презентації на фотографіях явищ природи написані назви цих явищ. Дякую!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Василенко Катерина Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
8 серпня 2018
Переглядів
99727
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку