Урок «Нові тенденції у драматургії кінця XIX–початку XX ст»

Про матеріал
Повторити та закріпити знання з теми "Нові тенденції у драматургії кінця ХІХ - початку ХХ ст.". Перевірити засвоєння учнями знань по творчості Генріка Ібсена та Бернарда Шоу ("Ляльковий дім", "Пігмаліон")
Перегляд файлу

Повторити та закріпити знання з теми "Нові тенденції у драматургії кінця ХІХ - початку ХХ ст.". Перевірити засвоєння учнями знань по творчості Генріха Ібсена та Бернарда Шоу ("Ляльковий дім", "Пігмаліон")

Контрольна робота з теми

«Нові тенденції у драматургії кінця XIX–початку XX ст»

 

Середній рівень (кожна правильна відповідь 0,5 балів - всього 6 балів).

1. Засновник «нової драми»:

а) Г. Ібсена;                                 в) Б. Шоу;

б) М. Метерлінка;                       г) А.Чехова.

 

2. Що є характерним для «нової драми»:

а) відкритий фінал;                    в) трагічне закінчення;

б) щасливе закінчення;              г)логічне завершення подій.

 

3. За жанром «Ляльковий дім» — це:

а) сатирична комедія;                в) аналітична п’єса;

б) історичний роман;                 г) психологічна новела.

 

4. За жанром «Пігмаліон»:

а) сатирична комедія;                в) соціально-психологічна драма;

б) історичний роман;                 г) інтелектуальна драма.

 

      5. Який твір вважався начерком до п’єси «Ляльковий дім»:

а) «Примари»;                                        в) «Жінка моря»;

б) «Нотатки до сучасної трагедії»;      г) «Пігмаліон».

 

6. Що було покладено в основу написання твору «Пігмаліон»:

а) баладу;                                      в) пісню;

б) міфу;                                         г) гімну.

 

7. Основна проблема п’єси Б. Шоу «Пігмаліон»:

а) кохання і сім’я;                        в) доля таланту в мистецтві;

б) освіта й виховання;                г) кар’єризм та підприємливість.

 

8. Основна проблема п’єси «Ляльковий дім» - це проблема:

а) батьків і дітей;                          в) становлення жінки як особистостей;

б) вірності та зради;                     г) влада грошей.

 

9. Риси характеру, властиві головній героїні п’єси Б. Шоу «Пігмаліон»:

а) легковажність, безсоромність;  в) почуття власної гідності та природна моральність;

б) пихатість, зрозумілість;             г) цинізм та кар’єризм.

 

      10. Де відбувається зустріч квіткарки і професора:

а) на базарі;                                      в) біля церкви;

б) на майдані;                                   г) в парку.

 

       11. Хто і з ким заключає парі:

        а) Пікерінг й Хіггінс;                            в) Елайза та Хіггінс;

        б) Пікерінг та Елайза;                           г) Місіс Хіггінс та Місіс Пірс.     

 

       12. Чим закінчується «Пігмаліон»:

а) одруження Елайзи та Хіггінса;                  в) відкритий фінал;

б) Елайза залишилась у домі місіс Хіггінс;      г) Елайза відкрила власну крамницю.

 

Достатній рівень (правильна відповідь 5 балів).

Визначте ознаки «нової драми» у творі Г. Ібсена «Ляльковий дім».

Порівняйте античний міф про Пігмаліона  із твором Б. Шоу.

 

Високий рівень

Виконати одне із завдань.

1. Напишіть твір-есе за темою «Значення досконалого володіння мовою для успішного життя» (за твором Б. Шоу та на основі особистих спостережень за сучасним життям).

2. Продовжте історію Нори із п’єси Г. Ібсена «Ляльковий дім».

 

 

 

docx
Додано
13 квітня 2022
Переглядів
3200
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку