Урок Нумерація чисел в межах тисячі. Запис чисел в нумераційній таблиці. Порівняння чисел. Розв’язування задач.

Про матеріал
Конспект уроку математики 3 клас Н. Листопад за програмою на основі нового Державного стандарту початкової освіти НУШ
Перегляд файлу

Тема: Нумерація чисел в межах тисячі. Запис чисел в нумераційній таблиці. Порівняння чисел. Розв’язування задач.

Мета: Ознайомити учнів з прийомами утворення чисел другої сотні; з назвами круглих сотень; удосконалити вміння розв’язувати задачі; 

розвивати мислення, увагу, вміння аналізувати, порівнювати; формувати позитивне ставлення до власного здоров’я, до природи;

 виховувати допитливість, цікавість до математики.

Хід уроку

  1. Організаційний момент

Будемо на уроці дружно працювати

Математику разом вивчати.

  1. Контроль і закріплення знань учнів
  •          Перевірка домашньої роботи
  •          Фронтальне опитування

 назви число в якому 1 сотня, 5 десятків і 2 одиниці;  1 сотня і 5 десятків; 1 сотня і 5 одиниць. Розмістіть ті числа в порядку збільшення. Назвіть сусідів тих чисел.

  •          Індивідуальна робота на картках

Розв’язати вирази і за допомогою алфавіту дізнатись ключове слово.

3*7=21     16:4=4    4*9-17=19    9*2+8=26    12*1=12

(І тут слово вчителя про користь і шкідливість горіхів.)

-Усна лічба

- Полічи десятками від 100 до 190.

- Підготовка до вивчення нового матеріалу.

№488

Робота з таблицею розрядів. №489.Прочитай числа та запиши їх.

  1. Вивчення нового матеріалу.

Ми навчились лічити та називати числа до 200. Кожне наступне число ми діставали способом додавання одиниці до попереднього числа. Таким способом можна лічити до 300, 400… Але це забере багато часу. Тому ми будемо утворювати числа із сотень, десятків і одиниць. Одноцифрові числа від 1 до 10 називатимемо числами першого розряду; 10, 20, 30,...,90- числами другого розряду; а до чисел третього розряду належать ті, що складаються з 1, 2,…, 9 сотень.

  •          Робота з підручником №490 –495

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

  1. Закріплення вивченого матеріалу.
  •          №496 – коментоване письмо
  •          №497 – аналіз і розв’язок задачі.
  •          Вправа на закріплення знань про сотні, десятки, одиниці.

Яке число утвориться, якщо до 499 додати 1; до 600 додати 300.

  •          7 пучків по 10 паличок?
  •          3 пучки по 4 сотні паличок?
  1. Підсумок уроку.  Вправа мікрофон. Продовжіть речення.
  •          Сьогодні на уроці ми дізналися…
  •          Мені було важко(легко)…
  •          На які три групи поділяють вивчені вами числа?
  •          Назвіть число першого, другого і третього розряду.
  1. Домашня робота №500, 501.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
28 січня
Переглядів
72
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку