Тема: Нумерація чисел в межах тисячі. Запис чисел в нумераційній таблиці. Порівняння чисел. Розв’язування задач.
Мета: Ознайомити учнів з прийомами утворення чисел другої сотні; з назвами круглих сотень; удосконалити вміння розв’язувати задачі;
розвивати мислення, увагу, вміння аналізувати, порівнювати; формувати позитивне ставлення до власного здоров’я, до природи;
виховувати допитливість, цікавість до математики.
Хід уроку
Будемо на уроці дружно працювати
Математику разом вивчати.
назви число в якому 1 сотня, 5 десятків і 2 одиниці; 1 сотня і 5 десятків; 1 сотня і 5 одиниць. Розмістіть ті числа в порядку збільшення. Назвіть сусідів тих чисел.
Розв’язати вирази і за допомогою алфавіту дізнатись ключове слово.
3*7=21 16:4=4 4*9-17=19 9*2+8=26 12*1=12
(І тут слово вчителя про користь і шкідливість горіхів.)
-Усна лічба
- Полічи десятками від 100 до 190.
- Підготовка до вивчення нового матеріалу.
№488
Робота з таблицею розрядів. №489.Прочитай числа та запиши їх.
Ми навчились лічити та називати числа до 200. Кожне наступне число ми діставали способом додавання одиниці до попереднього числа. Таким способом можна лічити до 300, 400… Але це забере багато часу. Тому ми будемо утворювати числа із сотень, десятків і одиниць. Одноцифрові числа від 1 до 10 називатимемо числами першого розряду; 10, 20, 30,...,90- числами другого розряду; а до чисел третього розряду належать ті, що складаються з 1, 2,…, 9 сотень.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Яке число утвориться, якщо до 499 додати 1; до 600 додати 300.