Тема. Нумерація шестицифрових чисел у межах 200 000. Повторення письмового ділення на одноцифрове число. Розв’язування задач
Мета. Формувати в учнів уміння читати і записувати шестицифрові числа в межах 200 000, розкладати їх на розрядні доданки; закріплювати обчислювальні навички та вміння розв’язувати задачі; розвивати логічне мислення учнів;
Знайомити з поняттям екомаркування, його значенням для життя людини і збереження природи. Вчити розрізняти товари із українським знаком екологічного маркування. Розвивати в учнів бажання інформувати своїх однолітків, друзів, учнів школи, батьків з поняттям екомаркування
Виховувати почуття відповідальності, уміння працювати в колективі, екологічну дбайливість і турботу про своє здоров’я
Тип уроку: комбінований
Обладнання: алгоритмічні блок-схеми, таблиця розрядів, індивідуальна картка оцінювання, набір товарів з різними видами маркування (сіль, олія, шампунь, засіб для чищення, вода, рис, мівіна, цукерки та ін), картинка український знак екологічного маркування «Зелений журавлик», набір слайдів у супермаркеті
Хід уроку
І. Організація уроку
Сіли рівно, підтягнулись,
Один одному всміхнулись.
Інтерактивна вправа «Мікрофон»
Діти, а чи любите ви ходити у супермаркет (відповіді дітей)
Люди яких професій працюють у супермаркеті?
Сьогодні на уроці ми відвідаємо супермаркет, але не звичайний, а математичний. Але тут гроші не потрібні, а тільки знання з математики. А купувати ми будемо речі.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Як ви гадаєте, чи потрібні знання з математики, щоб бути добрим покупцем?
ІІІ. Оголошення теми і мети уроку.
Щоб купити все, що потрібно, нам треба ознайомитися із нумерацією шестицифрових чисел а саме: запис і читання , розглянути випадки додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією чисел, а також розв’язати чимало задач. Готові
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Нині ми поговоримо про одну із професій – професію маркетолога. Маркетолог — це спеціаліст з просування товарів та послуг на ринку. Це людина, яка знає смаки та вподобання аудиторії та вміє запропонувати саме те, чого наразі потребують потенційні покупці. Що робить маркетолог. Маркетолог поєднує навички соціолога чи навіть дослідника, копірайтера, піарника, аналітика. Він має виокремити саме те, що потрібно аудиторії, щоб просунути свій продукт чи послугу. Він вивчає поведінку, захоплення, інтереси, вікові та гендерні відмінності аудиторії, координує дії медійних партнерів. Словом, робить усе, щоб реклама дійшла до кінцевого користувача та сприяла популяризації необхідного товару тощо. Сьогодні я буду маркетологом, а ви – покупцями, якщо все вийде і ви будете уважними, то я впевнена зробите правильні рішення
ІV. Актуалізація опорних знань учнів
х 5 + 14 + 35 - 56 х 3 +41 : 2
((40х2 – 41): 3+ 56 – 35 – 14): 5 = 4
Діти отримують перший товар - сіль
На дошці три картки: червона – із завданнями високого рівня, зелена – достатнього; синя – середнього.
Самоперевірка
Ключі до карток :
Червона картка – 80 т 9 кг; 253; < ; 3500.
Зелена картка – 5000; 7; 749; 4 т.
Синя картка – < ; 36; 1563; 110 к.
Діти отримують другий товар - чай
3. Гра «Математичний алгоритм»
1-ша каса: а = 240, 90. (400, 44)
2-га каса : а = 270, 30 (450, 24)
3-тя каса : а = 600, 27 ( 1000, 23)
Діти отримують рис
Діти отримують засіб для чищення ванної
1. Пояснення вчителя з використанням техннології «Сигнали рукою»
Я розумію і можу Я все ще не Я не зовсім упевнений
це пояснити розумію
Завдання 250 (Один учень диктує, другий записує в таблицю на дошці, третій розкладає на суму розрядних доданків)
Завдання 251 самостійно
Фізкультхвилинка
Отримують сік
VІ. Застосування набутих знань
1. Проблемне питання
Розв’язування прикладів 252 з коментуванням
Отримують воду
2. Робота над задачею
Відповідь: 358 слив у саду.
Отримують шампунь
Ви багато отримали товарів від мене маркетолога, отже я свою місію зробила, обгортки яскраві, продукти потрібні, все на перший погляд якісне. Розгляньте свої товари і зробіть свої висновки
Діти вибирають товари із українським знаком екологічного маркування «Зелений журавлик» (воду, олію, засіб для миття ванної,сіль)
Купуючи будь-що, — читайте текст на упаковці! Розуміння позначок та маркувань на продукції допоможе зробити свідомий та раціональний вибір.
Пам’ятка споживача
Одним із підвидів інформаційних знаків, розміщених на упаковках товарів, є екологічні знаки. Вони свідчать про те, що цей товар є екологічно чистим, і що його сміливо можна виробляти, використовувати та переробляти.
Застосування екологічного маркування було рекомендовано на Всесвітній конференції ООН з навколишнього середовища і розвитку у Ріо-де-Жанейро 1992 року. Таке рішення сприяло розробленню і впровадженню національних багатокритеріальних програм екологічного маркування в багатьох країнах світу.
Екологічному маркуванню
ПІДЛЯГАЮТЬ:
харчові продукти та питна вода (сільськогосподарська продукція, хлібобулочні вироби, бакалія, масло тощо);
нехарчові товари (папір, канцелярські товари, одяг, мийні засоби, будівельні та оздоблювальні матеріали, комп’ютери, побутова техніка, меблі, транспортні засоби, паливо тощо);
послуги (туризм, готелі, ресторани, магазини, виробництво різних видів енергії тощо);
різноманітні види робіт зокрема будівельні, оздоблювальні та ін.
«Зелений журавлик»
Знак екологічної переваги сертифікованої продукції відповідно до вимог міжнародних стандартів ISO. Ставиться в Україні на упаковках, етикетках різноманітних продуктів, товарів, виробів, матеріалів та інформаційних носіях організацій, які надають послуги. Під знаком є код екологічного стандарту на відповідність якому пройшла сертифікацію маркована ним продукція
VІІ. Підсумок уроку. Рефлексія.
Гра «Мікрофон»
VІІІ. Оцінювання
ІХ. Домашнє завдання
Виконати письмово завдання № 254, 255