4 клас НУЩ УРОК 23 вчитель: Кадченко О.А.
НВК №240 «Соціум»
Тема уроку: Об’єкти і множини.
Мета уроку: дослідити види об’єктів і їхні властивості; потренуватися перетворювати інформаційні об’єкти у графічному редакторі; дізнатися про множини об’єктів та їх класифікацію; розвивати уяву, логічне мислення, пам’ять; виховувати старанність, бережливе ставлення до обладнання.
Хід уроку
1. Організація класу.
- Всім доброго дня!
- Перш ніж розпочати урок, давайте повторимо правила поведінки в комп’ютерному класі. Погляньте на зображення. Які порушення ми можемо зафіксувати?
|
|
2. Актуалізація опорних знань. ---
3. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми уроку.
- Сьогодні ми розпочинаємо вивчати новий розділ «Об’єкти, множини і логічні операції». У цьому розділі ми дослідимо:
- Отже, тема нашого сьогоднішнього уроку «Об’єкти і множини».
4. Опрацювання нового матеріалу.
- Об’єкт – це будь-який елемент довкілля, який має назву і певні властивості (ознаки). Є об’єкти живої природи (рослини, квіти, люди), неживої природи (вода, каміння), рукотворні об’єкти (меблі, посуд, будівлі), а також об’єкти інформаційні.
- Інформаційні об’єкти – це інформація, закодована в текстах, зображеннях, звуках. До прикладу, звукові записи, нагадування в телефоні, текстові повідомлення.
Реальний об’єкт |
Інформаційний об’єкт |
|
Текстовий |
Графічний |
|
|
Рудий кіт |
|
|
Червоний олівець |
|
- Кожен об’єкт має назву і властивості. За назвою об’єкта можна здогадатися про його властивості. І навпаки, за властивостями об’єкта можна визначити його назву. Наприклад, якщо об’єкт має такі ознаки: пружний, гумовий, круглий, ним грають, то це – м’яч.
- Спробуйте відгадати, який об’єкт я загадала. Червоне, кругле, смачне – яблуко. Прямокутний, переважно чорний, допомагає комп’ютеру виводити текстові документи на папір – принтер.
- Змінюючи властивості об’єктів, можна змінити сферу їх використання. Наприклад, із найтвердішого у світі каменю – алмазу – виготовляють різальні інструменти. А огранений алмаз перетворюється на коштовний камінь – діамант.
- Множина – це група об’єктів з однаковими властивостями. Наприклад: береза, ромашка, шипшина – це рослини, а стіл, диван, ліжко – це меблі.
- Класифікація – розподіл об’єктів за множинами відповідно до заданих властивостей.
- Підберіть спільну назву для кожної групи об’єктів:
5. Фізкультхвилинка. (відео)
6. Робота з зошитом ст. 48-49.
(Завдання з зошита не висвітлюю, щоб не порушити авторських прав, оскільки зошит не є загальнодоступним в мережі)
7. Робота за комп’ютером. Виконання творчого завдання.
- Створити інформаційний об’єкт «Листівка до 8 березня» використовуючи текст та зображення.
8. Хвилина релаксації (для очей) після користування комп’ютером.
9. Завдання на опрацювання. Підручник §19, перевір себе ст. 134. Зошит ст. 48-49.
10. Підведення підсумків уроку.