Урок "Об'єкти і множини"

Про матеріал
Урок розроблено за підручником «Інформатика» 4 клас, автори Воронцова Т.В. та інші 2021 року. Підручник створено відповідно до Державного стандарту початкової освіти і Типової освітньої програми, укладеної під керівництвом Р.Б. Шияна. Можна використовувати під програму О.Я. Савченко.
Перегляд файлу

4 клас НУЩ УРОК 23 вчитель: Кадченко О.А.

  НВК №240 «Соціум»

Тема уроку: Об’єкти і множини.

Мета уроку: дослідити види об’єктів і їхні властивості; потренуватися перетворювати інформаційні об’єкти у графічному редакторі; дізнатися про множини об’єктів та їх класифікацію; розвивати уяву, логічне мислення, пам’ять; виховувати старанність, бережливе ставлення до обладнання.

Хід уроку

1. Організація класу.

- Всім доброго дня!

- Перш ніж розпочати урок, давайте повторимо правила поведінки в комп’ютерному класі. Погляньте на зображення. Які порушення ми можемо зафіксувати?

  1. Не сідати за зламаний комп’ютер.
  2. Не торкатися монітора.
  3. Не їсти і не пити за комп’ютером.
  4. Сидіти на відстані 50-60 см від екрана монітора.
  5. Не класти зайві предмети на складові комп’ютера.

2. Актуалізація опорних знань. ---

3. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми уроку.

- Сьогодні ми розпочинаємо вивчати новий розділ «Об’єкти, множини і логічні операції». У цьому розділі ми дослідимо:

  • Об’єкти та їхні властивості
  • Множини і класифікації об’єктів
  • Операції з множинами
  • Логічні операції «АБО», «І», «НЕ»
  • Факти та судження
  • Закономірності в природі та логіці

- Отже, тема нашого сьогоднішнього уроку «Об’єкти і множини».

4. Опрацювання нового матеріалу.

- Об’єкт – це будь-який елемент довкілля, який має назву і певні властивості (ознаки). Є об’єкти живої природи (рослини, квіти, люди), неживої природи (вода, каміння), рукотворні об’єкти (меблі, посуд, будівлі), а також об’єкти інформаційні.

- Інформаційні об’єкти – це інформація, закодована в текстах, зображеннях, звуках. До прикладу, звукові записи, нагадування в телефоні, текстові повідомлення.

Реальний об’єкт

Інформаційний об’єкт

Текстовий

Графічний

Весела історія, як рудий кіт познайомив мене з моїм чоловіком

Рудий кіт

Рисунки котов и кошек для срисовки (40 фото) • Прикольные картинки и позитив

Купити Олівець художній, пірол червоний, Polycolor, 3800/170. Ціна в  Україні - Канцлер гурт

Червоний олівець

Обои на монитор | 3D шпалери | 3Д, олівець, малюнок, серце, красиво

- Кожен об’єкт має назву і властивості. За назвою об’єкта можна здогадатися про його властивості. І навпаки, за властивостями об’єкта можна визначити його назву. Наприклад, якщо об’єкт має такі ознаки: пружний, гумовий, круглий, ним грають, то це – м’яч.

- Спробуйте відгадати, який об’єкт я загадала. Червоне, кругле, смачне – яблуко. Прямокутний, переважно чорний, допомагає комп’ютеру виводити текстові документи на папір – принтер.

- Змінюючи властивості об’єктів, можна змінити сферу їх використання. Наприклад, із найтвердішого у світі каменю – алмазу – виготовляють різальні інструменти. А огранений алмаз перетворюється на коштовний камінь – діамант.

- Множина – це група об’єктів з однаковими властивостями. Наприклад: береза, ромашка, шипшина – це рослини, а стіл, диван, ліжко – це меблі.

- Класифікація – розподіл об’єктів за множинами відповідно до заданих властивостей.

- Підберіть спільну назву для кожної групи об’єктів:

  • Кіт, єнот, заєць, олень – тварини
  • Черепаха, кобра, крокодил, вуж – плазуни
  • Орел, качка, лелека, страус – птахи
  • Лящ, карась, акула, тунець – риби.

5. Фізкультхвилинка. (відео)

6. Робота з зошитом ст. 48-49.

(Завдання з зошита не висвітлюю, щоб не порушити авторських прав, оскільки зошит не є загальнодоступним в мережі)

7. Робота за комп’ютером. Виконання творчого завдання.

- Створити інформаційний об’єкт «Листівка до 8 березня» використовуючи текст та зображення.

8. Хвилина релаксації (для очей) після користування комп’ютером.

9. Завдання на опрацювання. Підручник §19, перевір себе ст. 134. Зошит ст. 48-49.

10. Підведення підсумків уроку.

  1. Що таке об’єкт?
  2. Що таке інформаційний об’єкт?
  3. Які програми використовують для створення текстових об’єктів на комп’ютері?
  4. Які програми використовують для створення графічних об’єктів на комп’ютері?
  5. Що таке множина?
docx
Пов’язані теми
Інформатика, 4 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
21 лютого 2022
Переглядів
2065
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку