1
ПІБ вчителя: Васильєва І.М.
Дата проведення: 02.10.2024
Предмет: Математика
Тема: Обчислення. Задачі,які розв'язуються послідовно.
Мета: закріпити поняття "одноцифрове,""двоцифрове число"; знання усної і письмової нумерації чисел п'ятого десятка; вправляти у розвязуванні прикладів, задач; визначати час за годинником; виховувати уважність.
Для учня з ООП: розвивати вміння аналізувати, узагальнювати, працювати за зразком, вказівками педагога, орієнтуватися у просторі. Накопичення та засвоєння власного (індивідуального) математичного словникового запасу.
Математична компетентність шляхом розвитку цікавості учнів до математики, логічного мислення, зорової пам’яті, свідомого сприйняття матеріалу; розв’язування математичних завдань, зокрема практичного змісту;
формування ключових компетентностей:
Компетентність спілкування державною мовою для розуміння, пояснювання і перетворення математичних текстів; використання математичних термінів на початковому рівні.
Загальнокультурну компетентність для бажання більше дізнатися про математичні знання в різних життєвих ситуаціях.
Навчання впродовж життя, що передбачає опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання.
Очікувані результати:
вміє читати і записувати числа,утворювати числа різними способами;
визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа;
володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел ;
використовує наявні дані для спілкування щодо досліджуваної проблеми;
оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання завдання;
Для учня з ООП:
проявляє зацікавленість до уроків математики;
слухає вчителя і виконує його завдання, вказівки з допомогою асистента вчителя;
усвідомлює та виконує правила поведінки в класі.
працює в колективі , в парі.
працює з зошитом, підручником, наочністю;
рахує за числовим променем, позначає числа цифрами.
Тип уроку: Узагальнення і систематизація знань і вмінь.
Обладнання та матеріали: комп'ютер, проєктна дошка, презентація до уроку.
Хід уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ. (слайд 1)
Оцінювання(слайд 2)
АДАПТАЦІЯ для учня з ООП:використання заохочень і підтримки.
Хвилинки -цікавинки (слайд 1)
— Сьогодні до нас завітала гостя.А як її звуть, ви дізнаєтеся, коли прослухаєте легенду.
Легенда про калину
То давним-давно було. В одному селі жила привітна й чарівна дівчинка. Звали її Калинкою. Люди любили її за добре серце. Калинка часто ходила в ліс.
Якось весною викопала вона в лісі тонюсіньке стебельце та посадила його. А щоб воно прийнялося, дівчинка аж від своєї хати носила воду з криниці та поливала його. І почав розростатися великий кущ.
Іде якось подорожній. Стомився та й сів перепочити під кущем. «Спасибі тим роботящим рукам, що кущ посадили». А кущ враз укрився білим цвітом. Осипався цвіт, а замість нього – ягоди червоні, як намистинки виблискують.
І диво – в кожній ягідці заховане зернятко, схоже на маленьке серце. Прийшла Калинка до свого куща, а кущ нахилився до неї, віти простягає і шепоче: «Це на згадку про твоє добре серце. А щоб люди тебе не забували, подаруй мені своє ім’я, Калинко». Так і з’явилася назва цього куща.
(слайд 3)
ІІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ
1. Каліграфічна хвилинка із завданнями(слайд 4).
ІV. Закріплення матеріалу.
1.Робота з підручником(слайд 5). НАГАДУВАННЯ ПРО ДОБРОЧЕСНІСТЬ!
АДАПТАЦІЯ для учня з ООП: зменшення кількості завдань за умови збереження рівня складності. Учень знаходить 3 приклади.
2. Взаємоперевірка під керівництвом вчителя(слайд 6)
Руханка з Калинкою(слайд 7)
3. Робота над задачами(слайд 8)
АДАПТАЦІЯ для учня з ООП:збільшення обсягу допомоги.
4. Визначення часу за годинником. Групова робота.(слайд 10)
АДАПТАЦІЯ для учня з ООП:збільшення часу для правильного виконання.
V. Підсумок уроку. Рефлексія (слайд 11)