Урок "Обчислення. Задачі,які розв'язуються послідовно"

Про матеріал
Закріпити поняття "одноцифрове,""двоцифрове число"; знання усної і письмової нумерації чисел п'ятого десятка; вправляти у розвязуванні прикладів, задач; визначати час за годинником; виховувати уважність. Для учня з ООП: розвивати вміння аналізувати, узагальнювати, працювати за зразком, вказівками педагога, орієнтуватися у просторі. Накопичення та засвоєння власного (індивідуального) математичного словникового запасу.
Перегляд файлу

1

ПІБ вчителя: Васильєва І.М.              

Дата проведення: 02.10.2024

Предмет:  Математика

Тема: Обчислення. Задачі,які розв'язуються послідовно.

Мета: закріпити поняття "одноцифрове,""двоцифрове число"; знання усної і письмової нумерації чисел п'ятого  десятка; вправляти у розвязуванні прикладів, задач; визначати час за годинником; виховувати уважність.

Для учня з ООП: розвивати вміння аналізувати, узагальнювати, працювати за зразком, вказівками педагога, орієнтуватися у просторі. Накопичення та засвоєння власного (індивідуального) математичного словникового запасу.

 

  •                 формування предметних компетентностей:

Математична компетентність шляхом розвитку цікавості учнів до математики, логічного мислення, зорової  пам’яті, свідомого сприйняття матеріалу; розв’язування математичних завдань, зокрема практичного змісту;

формування ключових компетентностей:

Компетентність спілкування державною мовою для розуміння, пояснювання і перетворення математичних текстів; використання математичних термінів на початковому рівні.

Загальнокультурну компетентність для бажання більше дізнатися про математичні знання в різних життєвих ситуаціях.

Навчання впродовж життя, що передбачає опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання.

Очікувані результати:

вміє читати  і записувати  числа,утворювати  числа різними способами;

визначає десятки й одиниці у складі двоцифрового числа;

володіє навичками додавання і віднімання одноцифрових чисел  ;

використовує наявні дані для спілкування щодо досліджуваної проблеми;

оцінює з допомогою вчителя правильність розв’язання завдання;

Для учня з ООП:

проявляє зацікавленість до уроків математики;

слухає вчителя і виконує його завдання, вказівки з допомогою асистента вчителя;

усвідомлює та виконує правила поведінки в класі.

працює в колективі , в парі.

працює з зошитом, підручником, наочністю;

 рахує за числовим променем, позначає числа цифрами.

 

Тип уроку: Узагальнення і систематизація знань і вмінь.

Обладнання та матеріали: комп'ютер, проєктна дошка, презентація до уроку.

 

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ. (слайд 1)

Оцінювання(слайд 2)

АДАПТАЦІЯ для учня з ООП:використання заохочень і підтримки.

Хвилинки -цікавинки (слайд 1)

— Сьогодні до нас завітала гостя.А як її звуть, ви дізнаєтеся, коли прослухаєте легенду.

 

Легенда про калину

 

То давним-давно було. В одному селі жила привітна й чарівна дівчинка. Звали її Калинкою. Люди любили її за добре серце. Калинка часто ходила в ліс.

Якось весною викопала вона в лісі тонюсіньке стебельце та посадила його. А щоб воно прийнялося, дівчинка аж від своєї хати носила воду з криниці та поливала його. І почав розростатися великий кущ.

Іде якось подорожній. Стомився та й сів перепочити під кущем. «Спасибі тим роботящим рукам, що кущ посадили». А кущ враз укрився білим цвітом. Осипався цвіт, а замість нього – ягоди червоні, як намистинки виблискують.

І диво – в кожній ягідці заховане зернятко, схоже на маленьке серце. Прийшла Калинка до свого куща, а кущ нахилився до неї, віти простягає і шепоче: «Це на згадку про твоє добре серце. А щоб люди тебе не забували, подаруй мені своє ім’я, Калинко». Так і з’явилася назва цього куща.

 

(слайд 3)

 

ІІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Каліграфічна хвилинка із завданнями(слайд 4).

 

ІV. Закріплення  матеріалу.

1.Робота з підручником(слайд 5). НАГАДУВАННЯ ПРО ДОБРОЧЕСНІСТЬ!

 

АДАПТАЦІЯ для учня з ООП: зменшення кількості завдань за умови збереження рівня складності. Учень знаходить 3 приклади.

 

2.  Взаємоперевірка під керівництвом вчителя(слайд 6)

 

Руханка з Калинкою(слайд 7)

3. Робота над задачами(слайд 8)

АДАПТАЦІЯ для учня з ООП:збільшення обсягу допомоги.

 

4. Визначення часу за годинником. Групова робота.(слайд 10)

АДАПТАЦІЯ для учня з ООП:збільшення часу для правильного виконання.

 

V. Підсумок уроку. Рефлексія (слайд 11)

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Vasylieva Inna
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
Інкл
Додано
23 грудня
Переглядів
27
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку