Урок "Облік умінь і навичок з техніки виконання штрафного кидка"

Про матеріал
Розвиток витривалості,спритності під час гри. Виставлення тематичних оцінок з теми "Баскетбол"
Перегляд файлу

 

УРОК

з фізичної культури для учнів 8 класу

Дата:

Місце проведення: спортивний зал

Тема: «Баскетбол».

Мета і завдання:

1. Облік умінь та навичок з техніки виконання штрафного кидка.

3. Розвиток швидкості, спритності, почуття м’яча, витривалості засобами спеціальних вправ для баскетболіста.

4. Виховання дружби та колективізму під час контрольної гри у баскетбол.

5.Виставлення тематичного оцінювання з теми «Баскетбол».

             Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

1.Підготовча частина. 8-12 хвилин

 

1. Організація учнів до уроку:

  • Шикування за групами фізичної підготовленості.
  • Перевірка правильної постави.
  • Привітання.
  • Повідомлення завдань уроку.
  • Підрахунок ЧСС.

2. Стройові вправи:

  • стройові команди, повороти на місці, розрахунок. перешикування з 1 шеренги у 3 шеренги на місці.

3. Різновиди ходьби:

  • на носках;
  • на внутрішній стороні стопи, на зовнішній стороні стопи;
  • у напівприсіді, в повному присіді;
  • спортивна ходьба.

4. Різновиди бігу:

  • з високим підніманням стегна;
  • з захлестом гомілки назад;
  • стрибками у великому кроці;
  • приставними кроками лівим і правим боком;
  • з прискореннями, із зупинкою по свистку і зміною напряму руху;
  • Рівномірний біг.

5. Повільна ходьба з махами рук.

6. Комплекс загально розвивальних вправ у русі.

1. Ходьба з коловими обертами рук:

1-4 – колові оберти рук уперед;

1-4 колові оберти рук назад.

2. Ходьба зі зміною рук (права рука догори, ліва – донизу)

1-4 – ривки руками зі зміною положення рук на кожен крок.

3. Ходьба з поворотами тулуба у бік на кожен крок:

1 – випад вправо, поворот тулуба вліво;

2 – випад вліво, поворот тулуба вправо.

4. Ходьба з махами ніг на кожен крок

1 – мах правою ногою, торкнутися лівою рукою носка ноги;

2 – мах лівою ногою, торкнутися правою рукою носка ноги.

5. Ходьба з нахилами тулуба і з присіданням на кожен крок.

1 – присісти, 2 – випрямитися, 3 – нахилитися, 4 – крок.

6. Ходьба з підскоками якомога вище на кожен крок.

 

7.Вправи для корекції постави

8.Естафета «Виклик номерів» (на іноземній мові)

8. Підрахунок ЧСС.

 

 

1 хв.

 

30 сек.

 

30 сек.

 

30 сек.

10 сек

1 хв.

 

 

 

 

 

2 кола

 

 

 

 

 

 

 

 

4-5 колів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 коло

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

 

 

4-6 разів

 

 

 

 

 

4-6р.

 

 

1хв.

1 хв.

 

10сек.

Фронтальний метод

 

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та самопочуття

 

 

 

 

 

70-75 ударів за хвилину

 

 

 

Стежити за правильною поставою учнів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні з низькою фізичною підготовленістю переходять на ходьбу по маленькому колу (коли заморяться)

 

 

 

 

 

 

 

Показує направляючий учень

Амплітуда максимальна, темп середній

 

 

Амплітуда максимальна, темп середній

 

Рухи різки, амплітуда максимальна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Під час махів ноги в колінних суглобах напружені

 

 

 

Під час нахилів руками торкатися підлоги, ноги в колінних суглобах напружені

 

 

Приземлення на носки. Висота стрибка середня, темп повільний з поступовим нарощуванням

 

 

150-180 уд. за хвилину

2. Основна частина. 20-25 хвилин.

 

Ліва половина залу – дівчата: Підготовка до заліку з техніки виконання штрафного кидка.

 З 10 кидків – 5 разів влучити у кошик (тренування).

 

Права половина залу – хлопці. Оцінка рухомої дії з техніки виконання штрафного кидка.

Нормативний показник: з 10 кидків – 5 разів влучити у кошик.

 

Головними критеріями у виставленні оцінки за виконання рухової дії є комплексне оцінювання знань, техніки виконання та нормативного показника. За нормативним показником визначається рівень навчальних досягнень, а за технічними показниками виконання рухової дії та теоретичними знаннями виставляється остаточна оцінка в балах.

 

3. Контрольна гра у баскетбол:

Поєднання усіх вивчених елементів техніки гри у баскетбол.

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Через 5 хв. змінювати групи місцями

5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 хв. – хлопці;

6 хв. - дівчата

Критерії оцінювання:

Початковий – неправильне вихідне положення залежно від способу кидка

Середній – різкий, неприцільний кидок, відсутність м’якого направляючого руху кисті, який завершує узгоджені рухи руки і ніг; напружені пальці.

Достатній – Неточний кидок у зв’язку з неправильною траєкторією (низькою, високою); недостатній направляючий рух у зв’язку з неповним випрямленням ніг і рук, під час кидка кисть не розслабляється після того, як м’яч випущений

Високий – відсутні помилки

3. Заключна частина.5 хвилин.

 

1. Шикування.

2. Крокування на місці. За сплеском рук вчителя прийняти позу будь-якого казкового героя.

3. Підрахунок ЧСС.

4. Підведення підсумків уроку, розбір помилок, допущених хлопцями або дівчатами у навчальної гри у баскетбол, виставлення оцінок за урок.

5. Домашнє завдання: віджимання від підлоги.

 

6. Вихід із залу.

30 сек.

 

2 кола

10 сек.

 

 

 

2 хв.

 

 

хл -4 ×10 разів, д.-4×5 разів

 

 

 

 

 

Відновити дихання і ЧСС до 80-100 ударів. за хв.

 

Розбір гри, визначити кращих учнів, звернути увагу на загальні помилки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 квітня 2020
Переглядів
401
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку