УРОК
з фізичної культури для учнів 8 класу
Дата:
Місце проведення: спортивний зал
Тема: «Баскетбол».
Мета і завдання:
1. Облік умінь та навичок з техніки виконання штрафного кидка.
3. Розвиток швидкості, спритності, почуття м’яча, витривалості засобами спеціальних вправ для баскетболіста.
4. Виховання дружби та колективізму під час контрольної гри у баскетбол.
5.Виставлення тематичного оцінювання з теми «Баскетбол».
№ |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
1.Підготовча частина. 8-12 хвилин |
|||
|
1. Організація учнів до уроку:
2. Стройові вправи:
3. Різновиди ходьби:
4. Різновиди бігу:
5. Повільна ходьба з махами рук. 6. Комплекс загально розвивальних вправ у русі. 1. Ходьба з коловими обертами рук: 1-4 – колові оберти рук уперед; 1-4 колові оберти рук назад. 2. Ходьба зі зміною рук (права рука догори, ліва – донизу) 1-4 – ривки руками зі зміною положення рук на кожен крок. 3. Ходьба з поворотами тулуба у бік на кожен крок: 1 – випад вправо, поворот тулуба вліво; 2 – випад вліво, поворот тулуба вправо. 4. Ходьба з махами ніг на кожен крок 1 – мах правою ногою, торкнутися лівою рукою носка ноги; 2 – мах лівою ногою, торкнутися правою рукою носка ноги. 5. Ходьба з нахилами тулуба і з присіданням на кожен крок. 1 – присісти, 2 – випрямитися, 3 – нахилитися, 4 – крок. 6. Ходьба з підскоками якомога вище на кожен крок.
7.Вправи для корекції постави 8.Естафета «Виклик номерів» (на іноземній мові) 8. Підрахунок ЧСС. |
1 хв.
30 сек.
30 сек.
30 сек. 10 сек 1 хв.
2 кола
4-5 колів
1 коло
4-6 разів
4-6 разів
4-6 разів
4-6 разів
4-6 разів
4-6р.
1хв. 1 хв.
10сек. |
Фронтальний метод
Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та самопочуття
70-75 ударів за хвилину
Стежити за правильною поставою учнів
Учні з низькою фізичною підготовленістю переходять на ходьбу по маленькому колу (коли заморяться)
Показує направляючий учень Амплітуда максимальна, темп середній
Амплітуда максимальна, темп середній
Рухи різки, амплітуда максимальна
Під час махів ноги в колінних суглобах напружені
Під час нахилів руками торкатися підлоги, ноги в колінних суглобах напружені
Приземлення на носки. Висота стрибка середня, темп повільний з поступовим нарощуванням
150-180 уд. за хвилину |
2. Основна частина. 20-25 хвилин. |
|||
|
Ліва половина залу – дівчата: Підготовка до заліку з техніки виконання штрафного кидка. З 10 кидків – 5 разів влучити у кошик (тренування).
Права половина залу – хлопці. Оцінка рухомої дії з техніки виконання штрафного кидка. Нормативний показник: з 10 кидків – 5 разів влучити у кошик.
Головними критеріями у виставленні оцінки за виконання рухової дії є комплексне оцінювання знань, техніки виконання та нормативного показника. За нормативним показником визначається рівень навчальних досягнень, а за технічними показниками виконання рухової дії та теоретичними знаннями виставляється остаточна оцінка в балах.
3. Контрольна гра у баскетбол: Поєднання усіх вивчених елементів техніки гри у баскетбол. |
5 хв.
Через 5 хв. змінювати групи місцями 5 хв.
8 хв. – хлопці; 6 хв. - дівчата |
Критерії оцінювання: Початковий – неправильне вихідне положення залежно від способу кидка Середній – різкий, неприцільний кидок, відсутність м’якого направляючого руху кисті, який завершує узгоджені рухи руки і ніг; напружені пальці. Достатній – Неточний кидок у зв’язку з неправильною траєкторією (низькою, високою); недостатній направляючий рух у зв’язку з неповним випрямленням ніг і рук, під час кидка кисть не розслабляється після того, як м’яч випущений Високий – відсутні помилки |
3. Заключна частина.5 хвилин. |
|||
|
1. Шикування. 2. Крокування на місці. За сплеском рук вчителя прийняти позу будь-якого казкового героя. 3. Підрахунок ЧСС. 4. Підведення підсумків уроку, розбір помилок, допущених хлопцями або дівчатами у навчальної гри у баскетбол, виставлення оцінок за урок. 5. Домашнє завдання: віджимання від підлоги.
6. Вихід із залу. |
30 сек.
2 кола 10 сек.
2 хв.
хл -4 ×10 разів, д.-4×5 разів |
Відновити дихання і ЧСС до 80-100 ударів. за хв.
Розбір гри, визначити кращих учнів, звернути увагу на загальні помилки
|