Мета уроку ознайомити учнів з анімалістичним жанром та його особливостями, елементарною будовою тварин, правилами зображення тварин; навчити зображувати тварин;
розвивати навички у малюванні тварин (звірів, птахів, комах), уміння насолоджуватися творами художників-анімалістів; формувати естетичні почуття, смак; активізувати ініціативу учнів;
Інтегрований урок: англійська мова, образотворче мистецтво
Анімалістичний жанр Особливості анімалістичного жанру. Розвиток навичок малювання тварин, знання їх елементарної будови. Малювання тварини, яка подобається (гуаш).
Мета:
- навчальна: ознайомити учнів з анімалістичним жанром та його особливостями, елементарною будовою тварин, правилами зображення тварин; навчити зображувати тварин;
- розвивальна: розвивати навички у малюванні тварин (звірів, птахів, комах), уміння насолоджуватися творами художників-анімалістів; формувати естетичні почуття, смак; активізувати ініціативу учнів;
- виховна: прищеплювати любов до тварин та творів художників-анімалістів.
Зміст
- Матеріали та інструменти: альбоми, олівці, гуаш, пензлі, ємності для води, серветки для витирання рук та пензлів,схеми малювання тварин.
Літературний ряд: загадки про тварин.
Словник термінів:
- анімалістичний жанр — жанр образотворчого мистецтва, що зображує тварин;
- анімаліст — митець, який зображує тварин.
ХІД УРОКУ
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
Привітання. Перевірка готовності учнів до уроку
II. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
1) Бесіда
M A L A N I (ANIMAL)
2) Загадки.
- Довгі вуха, куций хвіст.
До мисливства в нього хист:
Все знаходить навмання
Це маленьке... (цуценя).
- В хаті я мишей ганяю.
Вуса ще з дитинства маю.
Лапкою миюся щодня.
Я пухнасте... (кошеня).
Куди повзе – за собою хату везе.
( черепаха)
Ходить пані в срібному жупані.
( риба)
3) Поділ на групи
На уроці англійської мови ви складали колаж яку тваринку я маю. Розмістіться у відповідні групи.
І група – мають котиків
ІІ група – мають собачок
ІІІ група – мають інших тварин
ІV група – хотіли би мати тваринку
IV. ВИКЛАДАННЯ НОВОГО НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ
Кіт збирався до роботи (потягуються)
Та завадили турботи: (розводять руки в сторони)
Треба висушить хвоста, (показують "хвіст")
Накрутити вуса,
Почесати живота. (гладять живіт)
І помити писок.
Цілий день такі турботи, (лічать пальцем)
Що не встигнеш до роботи! (розводять руками, крутять головою).
VI. ІНСТРУКТАЖ
- Обережно користуйтесь пензлями та олівцями. Будьте акуратними при використанні фарб і води.
Розгляд композиції виконаної вчителем.
VII. САМОСТІЙНА ПРАКТИЧНА РОБОТА УЧНІВ
Розповіді дітей про цікаве з життя їхнього улюбленця.
IX. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ
- Опишіть англійською мовою свою тваринку.