Урок образотворчого мистецтва "В картинній галереї"

Про матеріал

Розробка уроку з образотворчого мистецтва за творчістю двох художниць: Євгенії Гапчинської та Марії Приймаченко.

Мета: продовжити знайомити дітей з творчістю народної художниці М. Приймаченко,з незвичайним та фантастичним світом казкових квітів і звірів та з творчістю сучасної української художниці Є. Гапчинської та її рожевощокими ангелятами. Викликати у дітей бажання малювати за мотивами творів художниць. Розвивати у дітей творчість, фантазію, самостійність, художній смак. Виховувати патріотичні почуття та гордість за свою країну; інтерес до творчості українських художників.

Перегляд файлу

Тема: В картинній галереї.

Мета: продовжити знайомити дітей з творчістю народної художниці М. Приймаченко,з незвичайним та фантастичним світом казкових квітів і звірів та з творчістю сучасної української художниці Є.Гапчинської та її рожевощокими ангелятами. Викликати у дітей бажання малювати за мотивами творів художниць.  Розвивати у дітей творчість, фантазію, самостійність, художній смак. Виховувати патріотичні почуття та гордість за свою країну; інтерес до творчості українських художників.

 

 

                                   Хід уроку

 

І. Організація учнів до уроку.

    Психологічна розминка.

На сьогоднішньому уроці нам будуть потрібні:

- Голова- ми будемо думати, фантазувати;

- очі- ми будемо дивитися;

- вуха- слухатимемо;

- уста- будемо говорити, посміхатися, відповідати;

- руки- будемо творити;

- серце-...

- А навіщо нам серце?

- Так, щоб відчувати ним щось нове і неповторне- красу, допитливість і творчість.

- Тож на сьогоднішньому уроці мені б дуже хотілось побачити саме таку роботу, в яку ви вкладете не тільки свої вміння, а й душу, фантазію.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

- Діти, сьогодні наш урок буде трішки незвичайний. Я запрошую вас відвідати картинну галерею. Так ,як у кожному музеї, картинній галереї є екскурсовод- це людина, яка знайомить, розповідає про експонати та картини виставки, тому екскурсоводом буду я, а допоможе мені в цьому Таня і Надійка.

 ІІІ.Пояснення нового матеріалу.

Діти, розгляньте уважно картини. Ви вже з багатьма знайомі, тому пригадайте хто їх написав.  А Таня нам зараз трішки розповість про творчість М.Приймаченко.

- Так, ці картини написала відома українська народна художниця Марія Приймаченко. Вона була велика фантазерка, в неї була багата уява, тому художниця малювала фантастичних, дивовижних звірів та птахів, яких в природі не існує.

   Свої картини майстриня підписувала цікавими підписами: “ Ви, люди, на цього звіра подивіться і за мир боріться”, “ Куріпочки пляшуть і хліб пашуть”, і інші

- А тепер розгляньте ось ці картини. Що зображено на цих картинах? Хто написав ці картини?

- Так, ці картини з пухкими потішними напівдітками-напівянголятками написала сучасна українська художниця Євгенія Гапчинська.

- Про цю художницю трішки розповість Надійка.

- Є. Гапчинська проживає у Києві і далі створює свої нові роботи, Дивлячись на ці роботи, важко стримати посмішку. Ці картини випромінюють тепло, щирість, ніжність.( Дякую дівчаткам)

- Діти, коли подивитись на картини художниць М. Приймаченко і Є.Гапчинської здається, що вони зовсім різні. Але насправді вони мають багато спільного. Хоч і в кожної свій стиль малювання. Обидві художниці великі фантазерки, тому вони і малюють у своїх картинах незвичайних героїв.

    Євгенія Гапчинська так само як Марія Приймаченко любить підписувати свої картини смішними , по-дитячому наївними репліками. Картина із зображенням дівчинки, яка дивиться на сім маленьких рибок в акваріумі, а вгорі напис”Сім рибок- сім бажань”.Або ще картина, де обіймаються двоє рожевощоких товстеньких янголят із крильцями- і напис “ Я тебе впіймав”. Діти, а ще художники на своїх картинах ставлять підписи- автограф.

    Ось ми і відвідали картиннну галерею. Сподобались вам картини, які ми розглядали? А зараз я хочу запропонувати вам спробувати себе в ролі художників-фантазерів. Ми з вами вміємо малювати різних птахів, звірів, людей,квіти акварельними та гуашевими фарбами і тому я пропоную вам домалювати те , що не домалювали художники.

     Розгляньте заготовки ваших майбутніх картин. Здогадайтеся з картини якої художниці зроблена ця заготовка. І я вам пропоную створити свою власну картину і поставити на ній автограф.

   ІV.        Фізкультхвилинка

   V. Творча робота учнів.

Діти виконують свої роботи під спокійну музику. Після закінчення  запропонувати дітям дати назву своїй картині.  А коли роботи підсохнуть, ми створимо виставку ваших картин на виставковому стенді.

VІ. Підсумок уроку.

- Сподіваюсь, ви вдовольнили своє бажання творити , фантазувати. Сьогодні ви ще більше дізнались про творчість таких геніальних двох художниць, картини яких такі подібні.

- Діти, я дуже задоволена вами і вашими роботами за що щиро дякую.

 

doc
Додав(-ла)
Хилюк Лілія
До підручника
Образотворче мистецтво 3 клас (Калініченко О. В., Сергієнко В. В.)
Додано
8 січня 2019
Переглядів
1376
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку