Урок образотворчого мистецтва "Весна прийшла" (2кл)

Про матеріал
Мета: навчити учнів використовувати зображувальні можливості кольору, відтворювати застосовані спостереження за допомогою кольорової гами; розвивати кольоросприйняття ока, уяву, формувати естетичні почуття, смак; виховувати охайність під час малювання.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок         образотворчого         мистецтва

 

   «Весна  прийшла»

     (2 клас)

 

 

 Вчителя     початкових  класів

 Володимирівської ЗОШ

 ІІІ - ступенів

 Влощинської  Л.О.

 2019 р.

 

Мета: навчити учнів використовувати зображувальні                  можливості

кольору, відтворювати  застосовані  спостереження  за   допомогою  кольорової гами;

розвивати  кольоросприйняття  ока, уяву, формувати  естетичні  почуття,  смак;

 виховувати  охайність  під  час  малювання  фарбами.

 

 

            Обладнання:  репродукції  картин, музичний  супро-

 від, картки  з  віршами, наочність з образотворчого 

 мистецтва.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Хід  уроку

І. Організаційний  момент.

«Привітання»

Діти,  сьогодні до  нас  на  урок  прийшли  гості. Усміхніться до мене, посміхніться  нашим  гостям. Поділіться своїм настроєм з товаришем. За  виразом вашого  обличчя я бачу, що  все  гаразд, і загальний настрій на  початку  уроку можна показати  сааме так:

(вивісити на  дошці смайлик)

 

ІІ.  Мотивація  навчальної  діяльності.

  1. Прослуховування музики  (про весну)

Слухаючи музику, яку пору  року ви  уявили? (весну)

  1. Асоціація.

- Які асоціаціі у  вас  виникають, коли  ви чуєте  слово  «весна»?

(діти  називають  ознаки  і  вчитель  кріпить  їх  на  дошку)

 

 - сонце гріє;

 - птахи  прилетіли;

    - зеленіє  трава;

 - квіти  розквітають;

 - дощ іде;

 - вітер  дме;

   3. Читання  вірша  вчителем.

Послухайте, як оспівують прихід  весни  поети.

 

 Встала весна

Встала  весна, чорну  землю сонну  розбудила,

Уквітчала її рястом, барвінком укрила;

І на полі жайворонок, соловейко в гаї

Землю, убрану весною, вранці зустрічають.

 (Т. Г. Шевченко.)

 Навесні

Надійшла весна прекрасна

Многоцвітна, тепла, ясна

Ніби дівчина в вінку.

Ожили луги, діброви,

Повно гомону, розмови

І пісень в чагарнику. (І. Франко.)

 

 а) Аналіз  віршів.

- Що знаєте про квіти?  Які квіти зявляються навесні?

 б) Розповідь дітей  про квіти.

- З ким порівнюють весну?  (дівчиною у вінку)

в) Показ  слайдів про першоцвіти.

- А хто з вас  знає приказки, прислівя про весну?

г) Розповідь учнями прслівїв, приказок.

 

ІІІ. Повідомлення  теми і мети  уроку.

  1. Передбачення.

- Якою ж буде сьогодні наша тема уроку? («Прийшла весна»)

2. Оголошення теми і мети уроку.

- А яке ви  завдання поставите перед  собою?

а) відтворювати свої  спостереження  за допомогою кольору;

б) передавати свої враження від  побаченого і почутого.

3. Бесіда вчителя

 

У кожної пори року свій аромат і свій колір.

- А які ви знаєте кольори?

 - Які з них основні, а які  похідні?

     - Які  вам найбільше подобаються?

     - Які кольори переважають навесні? (зелений, білий, рожевий, жовтий, голубий, фіолетовий, синій)

4.Робота з підручником. (ст.100 – 102)

а) Читання речень і визначення кольору.

б) розгляд картин учнями.

От як художники по-різному передають у своїх картинах  красу весни, використовуючи різні кольори.

- Яка із картин вас привабила  найбільше?

- Які в них переважають кольори?

 

5.Перегляд репродуцій картин на дошці

Художники у  своїх роботах передавали своє враження від  тієї  миті, коли вони побачили цей  куточок природи.

 

ІV. Фізхвилинка.  (музичний супровід)

V. Інструктаж.

У вас на  партах лежать вірші. Прочитайте їх. Ваше  завдання обрати один із них і створити свою  власну  картину  відповідно до вірша.

  1. Читання віршів учнями.

         Зійшли сніги, шумить вода, весною повіва;

Земля квіточки викида, буяє травка молода,

Все мертве ожива.

Веселе сонечко блищить, проміння щедро ллє,

Гайок привітно шелестить,

Неначе хоче пригостить, струмочок виграє.

 

                                                   ( П. Грабовський.)

         Надійшла весна прекрасна

Многоцвітна, тепла, ясна,

Ніби дівчина в вінку

Ожили сади, діброви,

Повно співу і розмови

У веселому ліску.               (І. Франко.)

 

Все навколо зелениться;

І дерева, і травиця

Прилетіли пташки,

Вилізли комашки.

Тепла, сонячна, ясна

В гості йде до нас весна.

 

     2.Вибір вірша учнями.

3.Практична діяльність. Створення картин.

Уявіть, що ви художники.Надихати на створення картини буде гарний настрій і музика.

 

VІ. Підсумок уроку

  • Яку пору року ви сьогодні зображали?
  • Чи вдалося вам передати за допомогою кольорової гами вірші які ви обрали?
  • Чи змінився ваш настрій після виконання роботи?
  1. Перегляд дитячих робіт

Читання вірша і демонстрація малюнка.

  1. Висновок.
  • Який висновок можна зробити дивлячись на ваші роботи?

         Весна прекрасна пора року

docx
До підручника
Образотворче мистецтво 2 клас (Резніченко М. І., Трач С. К.)
Додано
18 листопада
Переглядів
153
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку