Урок " Обробка зрізів основної деталі фартуха "

Про матеріал
Закріпити вміння дітей виготовляти фартух. Удосконалювати технологію виконання шва упідгин із закритим зрізом, правильно застосовувати його на практиці. Коригувати словесну регуляцію рухів, довільну увагу. Стимулювати аналітико-синтетичні процеси, розвиток мовних центрів. Виховувати почуття відповідальності за доручену справу, охайність, естетичні смаки.
Перегляд файлу

Тема уроку : Обробка зрізів основної деталі фартуха.

Мета : Закріпити вміння дітей виготовляти фартух. Удосконалювати технологію виконання шва упідгин із закритим зрізом, правильно застосовувати його на практиці. Коригувати словесну регуляцію рухів, довільну увагу. Стимулювати аналітико-синтетичні процеси, розвиток мовних центрів. Виховувати почуття відповідальності за доручену справу, охайність, естетичні смаки.

Обладнання і матеріали : таблиця до гри « Будь уважним», замовлення, зашифрований девіз уроку, зразок, план пошиття фартуха.

 

Хід уроку.

 

I  Організаційна частина

 

-Добрий день , мої любі діти! Сподіваюся у вас гарний настрій

Ось і почався наш урок.

 

Розклади скоріш дружок,

Все охайно, все в рядки-

Ножиці, голки і нитки.

До уроку всі готові?

 

Нервово- психологічна підготовка.

 

Кожен з вас вже постарався –

До уроку готувався.

Тож девіз ми розгадаймо

І урок розпочинаймо.

 

Пропоную прочитати зашифрований девіз .

 

р

а

й

а

р

і

є

а

д

у

Н

к

к

б

м

ш

л

 

к

ї

р

с

к

у

ї

и

 

и

о

а

й

о

з

н

т

 

т

в

щ

и

л

и

д

а

 

 

Девіз : « Руки твої найкращий скарб, коли зумієш їм дати лад»

Діти, як ви розумієте вислів?

 

II Основна частина

 

Сьогодні у нас цікавий урок,

у світ майстерності зробимо крок.

Будемо на уроці шити, прасувати.

Уважними будемо, не позіхати!

Зберіть усі знання і сили

Й згадайте все, що ви учили.

 

                   А зараз перевіримо чи всі ви уважні.

Гра « Будь уважним»

На дошці таблиця з предметними малюнками: ножиці. Голка, швейна машина, котушки, праска. У дітей розрізані такі ж самі картинки і аркуш паперу з таблицею. Завдання дітям : уважно подивитися кілька секунд на предмети і відтворити побачене у себе на парті.

За виконану роботу на дошці приклеюю букву «М».

 

Читаю дітям замовлення : « Прошу учениць 6 класу виготовити на уроках швейної справи фартухи для чергових учнів по їдальні.

Директор НРЦ.»

 

Оголошення теми і мети уроку.

 

Повторимо , що ми знаємо про фартух.

Складання асоціативного грона.

За виконану роботу клею букву «О»

 

Робота з кресленням деталей фартуха.

  • Показати на кресленні частину нагрудника
  • Показати бічні зрізи
  • Показати нижній зріз
  • Показати бретелю
  • Показати пояс
  •  Скільки деталей

За виконану роботу даю букву «Л».

Складання плану пошиття фартуха.

За виконане завдання – літера «О».

Фізкультхвилинка.

Відео-руханка

Практична робота

Правила безпечної роботи з праскою, шпильками, ножицями, швейними машинами

За знання – літера «Д»

Даю завдання : виконати зметувальний шов на дощечці для шнурування, а шов упідгин із закритим зрізом на зразку.

За виконане завдання – літера «Ц»

Практична робота : «Обробка нижнього та бічних зрізів фартуха швом упідгин із закритим зрізом»

  • Контроль за роботою дітей
  • Індивідуальна допомога
  • Аналіз робіт

 

III Підсумок уроку

 

Виставлення оцінок, підсумок.

За виконану роботу літера «І».

Пролунав уже дзвінок

Закінчився наш урок.

Працювали всі старанно,

Щоб почути у кінці,

 що у нашім 6 класі

всі дівчата МОЛОДЦІ !

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Трудове навчання, Розробки уроків
Інкл
Додано
24 листопада 2023
Переглядів
170
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку