17 липня о 18:00Вебінар: Чи може наука сформувати підприємницьку компетентність?

Урок "Одиниці вимірювання часу"

Про матеріал

Актуалізувати знання учнів з теми «Одиниці вимірювання часу»; сприяти розумінню школярів « поняття позиційний запис числа»; навчати визначати час за годинником, встановлювати співвідношення між одиницями часу, множити та ділити числа в межах 1 – 5, множити на число 6 з опорою на таблицю множення чисел, вдосконалювати вміння розв΄язувати задачі та вправи; розвивати критичне мислення, вміння виділяти головне;

Перегляд файлу

Тема. Одиниці вимірювання часу. Місяць, рік. Хвилина. Визначення часу за  годинником. Співвідношення між одиницями часу.

Мета : формування предметних компетентностей: актуалізувати знання учнів з теми «Одиниці вимірювання часу»; сприяти розумінню школярів       « поняття позиційний запис числа»; навчати визначати час за годинником, встановлювати співвідношення між одиницями часу, множити та ділити числа в межах 1 – 5, множити на число 6 з опорою на таблицю множення чисел, вдосконалювати вміння розв΄язувати задачі та вправи; розвивати критичне мислення, вміння виділяти головне;

формування ключових компетентностей:

вміння вчитися: розвивати вміння організовувати своє робоче місце, планувати свої дії, оцінювати свою роботу;

комунікативну:розвивати математичне мовлення, вміння доводити власну думку;

соціальної: розвивати вміння продуктивно працювати в парах, виявляти ініціативу;

загальнокультурної: навчати цінити час та час інших людей.

Тип уроку: комбінований.

Міжпредметні зв΄язки: трудове навчання.

Обладнання: таблиця «Міри часу», демонстраційний годинник, презентація «Одиниці вимірювання часу».

    Хід  уроку

І. Організація класу до уроку

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Усні обчислення . ( перевірка таблиці множення з використанням методу «Ти – мені, я – тобі » )
  2. Математичний диктант ( перевірка метод «Світлофор» )

Від числа 76 відняти добуток чисел 4 і 5. ( 56 )

Різницю чисел 85 і 80 збільшити у 5 разів ( 30 )

Суму чисел 16 і 14 поділити на 5 ( 6 )

До числа  9 додати частку чисел 36 і 4 ( 18 )

  1. Каліграфічна хвилинка

Цифра 7. Склад числа 7. Асоціативний кущ.

7 – нот у нотному стані

7 – чудес світу

7 – струн у гітари

7 – днів у тижні

    ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Робота над темою уроку.

  1. Відгадайте загадки.

Справно йде, хоч ніг не має,

«Цок – цок!» усім співає.

І секунди, і хвилини

Він рахує щогодини. ( годинник ) C:\Users\user\Pictures\MP Navigator EX\2018_03_17\IMG_0004.jpg

 

          Іде років 200

          Але стоїть на місці.

 Лічить людський вік,

 А не чоловік.  ( годинник )

Показ презентації.

Який висновок можна зробити?

  1. Мотивація навчальної діяльності.

А для чого потрібно вміти визначати час за годинником? Орієнтуватися в часі?

C:\Users\user\Pictures\MP Navigator EX\2018_03_17\IMG_0003.jpg

  1. Робота за підручником. С. 111 – 112
  2. Фізкультхвилинка.
  3. Гра «Упіймай на гачок» ( № 733; 735 )
  4. Самостійна робота з наступною перевіркою. ( № 734 )
  5. Повідомлення з  «Довідничка»

Рік має 12 місяців, 4 пори року. Кожна пора року складається з 3 місяців.

C:\Users\user\Pictures\MP Navigator EX\2018_03_17\IMG_0007.jpg

Допоможіть вибрати правильні відповіді.

  1. Рік має      2, 3, 4        пори року. Назвиїх.
  2. Перед зимою була        весна, літо, осінь    .

 

  1. Після літа настане      весна, осінь, зима   .

 

  1. Між зимою і літом є      осінь, весна   .

 

  1. Кожна пора року має  по     2, 3, 4    місяці.

 

  1. Рік має       10, 11, 12   місяців.

 

  1. Жовтень  -       весняний, осінній    місяць,

 

а квітень -         весняний, літній    місяць.

 

  1. Липень настає      восени, взимку, влітку   .
  2. До весняних місяців не належать

     березень, червень, квітень, грудень  .

 

  1.         Взимку ніколи не настане   травень, грудень, січень  .

 

C:\Users\user\Pictures\MP Navigator EX\2018_03_22\IMG.jpg

ІV. Підсумок уроку . Рефлексія.

  1. Домашнє завдання с. 112, № 738
  2. Рефлексія

Чого навчилися на уроці? Які поняття вивчили?

Скільки годин триває доба?

Скільки хвилин триває година?

Що особливо сподобалося на уроці?

Чи досягли ви успіху на уроці?

 

 

 

docx
Додано
30 листопада 2018
Переглядів
487
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку