Конспект уроку з математики 2 клас

Про матеріал

Конспект уроку математики для 2 класу ( математична естафета)

Тема. Закріплення вивчених способів додавання і віднімання.

Порівняння виразу і числа. Складання задачі за поданим виразом


Перегляд файлу

Урок  математики

2 клас

 

Тема. Закріплення вивчених способів додавання і віднімання.

           Порівняння виразу і числа. Складання задачі за поданим виразом

 

Мета: формування ключових компетентностей, зокрема:

предметних – вдосконалювати обчислювальні навички, вміння порівнювати вираз і число, складати задачі за поданим виразом; розвивати пізнавальний інтерес; виховувати почуття колективізму, відповідальності;

уміння вчитися – організовувати своє робоче місце, доводити роботу до кінця, орієнтуватися у часі;

загальнокультурної – зв’язно висловлюватись

 

Хід уроку

  1. Організаційний момент
  2. Актуалізація опорних знань

– Діти, хто знає що таке марафон? (Спортивні змагання з бігу)

  • – Сьогодні у нас незвичний урок, а урок – математичний марафон. Ви вдосконалюватимете навички обчислень, складати­мете та розв’язуватимете задачі за виразом. Працювати потрібно швидко, правильно, щоб дійти до фінішу.
  •       Але спочатку потрібно налаштуватись на гарну роботу. Давайте повторимо девіз уроку:
  • Щоб усе прекрасно знати,
  • Будем добре міркувати.
  • Додавати, віднімати
  • один одному допомагати.
  • Працювати будем дружно,
  • щоб сказали у кінці
  • у 2 – _____ класі
  • учні просто молодці!
  • Результат пошуку зображень за запитом "старт фініш"Результат пошуку зображень за запитом "старт фініш"
  • 1. Музична математична розминка з Піснезнайком
  • Результат пошуку зображень за запитом "кубок победителя розфарбовка"
  • 2. Математичні перегони
  • ( За командою: «На старт! Увага! Руш!»)
  •  

8 + 8 =

13 + 12 =

67 – 35 =

10 + 5 =

28 + 3 =

42 – 3 =

20 – 2 =

50 – 10 =

25 + 26 =

  •  
  • (Учні, які обчислили всі приклади правильно, зафарбовують кружечок зеленим кольором, з помилкою – жовтим)

3. Хвилинка каліграфії

Установіть закономірність і запишіть числа, вставляючи пропущені.

95; 90; 85; ?; ?.( 80, 75)

75 = 70 + 5       75 = 7 дес. 5 од.

75 = 74 + 1       75 = 76 – 1     

ІІІ. Основна частина

1. Робота за підручником (с. 56)

Завдання 340. (40 – 8 > 31; 60 – 3 > 47)

 

Завдання 343

«Ланцюжком»

 

2. Складання задачі за поданим виразом

( 40 + 30 ) – 50

 

3. Фізкультхвилинка

 

4. Завдання 342. Фронтальне вивчення змісту задачі

Під час відтворення змісту учні на дошці зображують умову задачі.

Було — 24 і 16

Не грало — 4

Грало —?

Після цього учні працюють самостійно, один учень — за закритою дошкою.

Учні пропонують ще два способи розв’язування задачі:

 (24 + 16) – 4 = 36;        (24 – 4) + 16 = 36;             (16 – 4) + 24 = 36.

 

IV . Узагальнення й систематизація знань

  1. Робота в групах .

 «Дешифрувальники»

(Обчислити зручним способом приклади, використовуючи ключ відгадати слово)

 

11 + 9 + 20 = _____            7 + 15 + 5 = _____

20 + 5 + 30 ______          30 + 7 + 3 = _____

 

5

30

31

50

60

18

10

40

20

35

70

67

28

42

32

 

С

Л

О

Т

Р

А

35

55

40

27

37

50

 

 

  1. Гра «Влучно в ціль»

(Вчитель читає приклад (або приклад з’являється на екрані),  учні самостійно обчислюють приклади і закреслюють правильну відповідь у табличці.

 

 

 

 

40 – 30, 20 + 22, 80 – 60 , 100 – 50, 40 – 9, 70 – 3 ,  27 + 3

  • Яка буква вийшла?

 

VІ. Підбиття підсумків. Рефлексія

  • Отже, якщо всі кружечки  зелені -  розфарбуйте свій кубок  зеленим кольором, якщо жовті, або зелені – жовтим. Всі дійшли до фінішу. Молодці!

 

— Що сподобалось на уроці?

 

VII. Домашнє завдання

С. 56, завдання 345; 346.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
8 грудня 2018
Переглядів
1064
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку